Super, snelle levering.

Snelle levering en goede communicatie

Handmadebeads voldoet aan alle verwachtingen!

Handmadebeads voldoet aan alle verwachtingen, duidelijke website, eenvoudig om een account aan te maken en een bestelling te plaatsen en de bestelling is keurig binnen de toegezegde tijd ontvangen, ook nog eens heel leuk verpakt! Ik zou dit bedrijf zeker aanraden en aanbevelen!

Uitstekende service!

Wilde wat dingen weten en kreeg daar snel en eerlijk antwoord op :))

Geen nonsens , gewoon simpel geregeld

Mooie ring

Mooie ring gekocht die voldeed aan de omschrijving. Snelle levering.

goed , zeker voor herhaling vatbaar

een armband die ik de mooiste uit de melano reeks vind kon ik nergens meer krijgen,bij zoeken kwam ik op de site van handmadebeads terecht en daar stond hij voor een heel mooie prijs dus meteen bestellen en binnen de kortste keren in huis dus ik zou niet twijfelen hier zeker weer te bestellen

Snelle verzending en goed meegedacht, fijne service!

Snelle levering en nadat ik de steen gekregen had en het de verkeerde kleur bleek te zijn . Ben ik super fijn geholpen per mail om de goede kleur steen te krijgen . Het retour sturen van de steen en ontvangen van de nieuwe steen verliep ook erg soepel en snel.

Snelle service en product zoals omschreven

Hele snelle levering

Service is perfect

Contact en overleg was uitstekend

Top Service

Twee van mijn bestelde producten waren niet op voorraad dit werd meteen een dag na mijn bestelling aan mij gemaild met de te verwachte kevertje erbij. Top

Ik heb een melano O ring georven (50/60 jr oud) en kan bij hand made beads nog steeds de balletjes van edelsteen verkrijgen in verschillende kleuren ben er blij mee

Altijd goed

Altijd goed: - Bestelling aangepast - Goed ontvangen - Toch moeten ruilen Allemaal soepel geregeld.

Mooie producten, supersnelle levering!

Mooie producten! goede prijs en vlotte levering.

Snelle service.

Mooi verpakt

Snelle levering, duidelijke website.

Nette en snelle service

zoals altijd snel reactie en op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Aangezien artikel niet op voorraad was, duurde het iets langer, maar hiervan werd ik netjes op de hoogte gebracht. Top service!!

Komen afspraken na en verzenden en handelen snel

Je krijgt snel reacties via de mail. Ik had meerdere artikelen gekocht en wilde 2 artikelen retoursturen. Met uitleg hoe te handelen. Heb wilde een ander artikel hiervoor in de plaats. Er werd meteen gehandeld en gekeken of dat ze dit op voorraad hadden. Dat was niet zo en ze hebben dit direct voor mij besteld. Enkele dagen later had ik het in huis. Super attente service, heel fijn!

Leuke winkel en zeer betrouwbaar.

Leuk bedrijf en zeer betrouwbaar. Snelle levering. Ze hebben ook mooie sieraden en super aanbiedingen. Een echte aanrader!

Vriendelijk en betrokken.

Nadat ik mijn bestelling had gedaan werd ik erop gewezen dat de steen voor een ring/armband niet ging passen op de bestelde armbanden. Dat wist ik wel omdat ik beide series heb maar hieruit blijkt wel dat men met je meedenkt en mij ook wil behoeden voor een verkeerde aankoop. Heel netjes. Spulletjes goed verpakt en snelle bezorging.

Verrassend

Snel ontvangen en super euk verpakt. Echt een kadootje.

Geweldige service!

Ik heb 2 bestellingen na elkaar geplaatst. Deze werden voor mij samengevoegd. Bovendien heb ik een portomonee kunnen kopen, die niet op de site stond. Ben erg tevreden. Het was ook erg leuk verpakt voor me!

Prima communicatie

Mijn bestelling was niet op voorraad, maar werd goed op de hoogte gehouden. Alsnog had ik mijn bestelling binnen 5 dagen. Echt top communicatie zie je maar zelden.

Goede communicatie en service

Goed contact, snelle levering. En prima service