Ben er blij mee!

Precies zoals omschreven en snel geleverd.

Super klantgericht & overleg waar nodig

Super klantenservice

SUPER

Goede prijs-kwaliteit

Vlotte communicatie, alle artikelen conform foto en verwachtingen.

Heldere communicatie

Ik heb een ring gekocht tijdens een kortingsactie. De communicatie rondom deze actie was helder. Ook toen de ring niet op voorraad bleek, werd direct en duidelijk gecommuniceerd. Ring werd goed verpakt verzonden

Leuke site met mooie betaalbare spullen

Voor ieder wat wils , goede levering

Mooie site, snelle levering! Bedankt!

Goede service, duidelijke informatie en snelle levering!

Ondanks dat er een deel niet voorradig was is de bestelling toch op tijd geleverd.

Super, snelle levering.

Snelle levering en goede communicatie

Handmadebeads voldoet aan alle verwachtingen!

Handmadebeads voldoet aan alle verwachtingen, duidelijke website, eenvoudig om een account aan te maken en een bestelling te plaatsen en de bestelling is keurig binnen de toegezegde tijd ontvangen, ook nog eens heel leuk verpakt! Ik zou dit bedrijf zeker aanraden en aanbevelen!

Uitstekende service!

Wilde wat dingen weten en kreeg daar snel en eerlijk antwoord op :))

Geen nonsens , gewoon simpel geregeld

Mooie ring

Mooie ring gekocht die voldeed aan de omschrijving. Snelle levering.

goed , zeker voor herhaling vatbaar

een armband die ik de mooiste uit de melano reeks vind kon ik nergens meer krijgen,bij zoeken kwam ik op de site van handmadebeads terecht en daar stond hij voor een heel mooie prijs dus meteen bestellen en binnen de kortste keren in huis dus ik zou niet twijfelen hier zeker weer te bestellen

Snelle verzending en goed meegedacht, fijne service!

Snelle levering en nadat ik de steen gekregen had en het de verkeerde kleur bleek te zijn . Ben ik super fijn geholpen per mail om de goede kleur steen te krijgen . Het retour sturen van de steen en ontvangen van de nieuwe steen verliep ook erg soepel en snel.

Snelle service en product zoals omschreven

Hele snelle levering

Service is perfect

Contact en overleg was uitstekend

Top Service

Twee van mijn bestelde producten waren niet op voorraad dit werd meteen een dag na mijn bestelling aan mij gemaild met de te verwachte kevertje erbij. Top

Ik heb een melano O ring georven (50/60 jr oud) en kan bij hand made beads nog steeds de balletjes van edelsteen verkrijgen in verschillende kleuren ben er blij mee

Altijd goed

Altijd goed: - Bestelling aangepast - Goed ontvangen - Toch moeten ruilen Allemaal soepel geregeld.

Mooie producten, supersnelle levering!

Mooie producten! goede prijs en vlotte levering.

Snelle service.

Mooi verpakt

Snelle levering, duidelijke website.