Uitmuntende (en persoonlijke) service op maat !

Wegens een laat besluit voor een vriendencadeau en feestje en vanwege de drukte bij pakketbezorgers zag Erik er persoonlijk op toe dat exquise rum toch op tijd bij ons terecht kwam, TOP! Feestje was overigens zeer geslaagd Erik en rum viel bijzonder goed in de smaak ;) Dank!

Snelle levering en goed ingepakt

Snelle en goede levering, super verpakt.

Top service!

Zeer fijne en persoonlijke service.

1 dag te laat gebracht

Kijk hierboven, was erg blij met het berichtje dat het maandag zou komen, maar helaas werd het dinsdag

Geweldige telefonische hulp !!!

zeer vriendelijk gesprek en goede uitleg dus van mij niets anders dan een 10

Prima , correct, vriendelijke benadering door Eric! In een woord super!

Ben gestart met een bestelling, waarop ik in eerste instantie niks hoorde, daarp de volgende dag weer een email gestuurd. Hierop werd ik door Eric benaderd op een zeer vriendelijke wijze die me heel duidelijk uitleg gaf en mij goed instrueerde wat ik moest doen. Ik moet zeggen, en dat heb ik ook tegen Eric gezegd, dat ik nimmer zo ‘ n reactie en manier van benadering heb meegemaakt!, chapeau,! Met vriendelijke groet Ad Geerts Breda

Super correct

Super service en een snelle levering. Zelfs in deze tijd!!

Super service en een snelle levering. Zelfs in deze tijd!! Zeker een aanrader twijfel niet!!

Snelle en goede service!

Snel en goed verpakt ontvangen.

Goede en snelle zending!

Fijne en snelle levering

Producten waren goed verpakt. Had een vraag over een specifieke fles, eigenaar maakt tijd om je even te bellen. Daarnaast leuk boekje erbij gekregen om soorten cocktails te maken.

uitstekende service, mooie prijzen

2 prachtige Macallans besteld, keurig op tijd geleverd, zelfs nog in de originele Macallan doos, als Whisky verzamelaar ben ik heel blij dat ik Exclusivedrinks gevonden heb.

Very professional handling, contact and superb service, Thank you.

Very professional handling, contact and superb service, Thank you.

Goede Service en Snelle Levering!

Goede service en Snelle Levering!

Wij kopen hier altijd. Dit is echt service op hoog niveau! Zowel prijs als snelheid is top!

Snel ontvangen zonder problemen

Een fles champagne besteld en die werd de volgende dag geleverd. Helaas door DPD wel op het verkeerde adres, maar de eigenaar hielp actief mee om te zorgen dat het pakketje bij mij terecht kwam. Echt een dikke aanrader!

Verkoper met persoonlijk contact en snelle levering

Zeer fijne contact gehad en professioneel afhandeling ,goed op de hoogte wat betreft levering .

Leuk aanbod, goede bezorging

Exclusive drinks heeft een leuk aanbod, waar met enig regelmaat nieuwe flessen drank worden toegevoegd. Hiernaast worden de flessen altijd is een erg stevige doos verpakt om te voorkomen dat ze onderweg beschadigd worden.

Besteld en keurig af geleverd

Mooie producten, betrouwbaar bedrijf

Komt afspraken netjes na.

Gewoon prima service en op afgesproken datum geleverd

Exclusive Drinks and gifts is een zeer overzichtelijke website waar je tegen een goede prijs je champagne kan kopen. Altijd keurig op tijd geleverd . Een voorbeeld voor vele andere webwinkels.

Persoonlijk, goede service en snel

Eigenaar belde even met oog op afhalen. Inmiddels is de locatie in Bergambacht geen afhaallocatie meer. Kreeg de verzendkosten retour en nog eens wat leuks shotglazen.

Top en hele goede services!!