Erg vriendelijk

Goed gesprek gevoerd en snel levering!

Altijd top.

Meerdere keren al wat besteld. Snelle levering netjes ingepakt kortom top

Snelle service, goed contact

Wordt snel geleverd en mail ook goed en vriendelijk beantwoord. Prijzen zijn goed!

Goede en snelle service ook zeer vriendelijk aan telefoon

Goede kwaliteit snel geleverd

Prijs Kwaliteit Snelle Service

Snelle levering en prijs bijzonder acceptabel.

Goede,snelle aflevering, keurig verpakt

Helemaal super

Mijn ervaring met exclusieve drinks is helemaal top

Snel goed verpakt mis alleen de doos

geweldig snel en goed

goede levering snel en goed verpakt

Top bedrijf!

Zeer goede service, meedenkend en vriendelijk. Daarnaast producten van hoge kwaliteit.

Snel, goed geregeld en netjes!

Uitmuntende (en persoonlijke) service op maat !

Wegens een laat besluit voor een vriendencadeau en feestje en vanwege de drukte bij pakketbezorgers zag Erik er persoonlijk op toe dat exquise rum toch op tijd bij ons terecht kwam, TOP! Feestje was overigens zeer geslaagd Erik en rum viel bijzonder goed in de smaak ;) Dank!

Snelle levering en goed ingepakt

Snelle en goede levering, super verpakt.

Top service!

Zeer fijne en persoonlijke service.

1 dag te laat gebracht

Kijk hierboven, was erg blij met het berichtje dat het maandag zou komen, maar helaas werd het dinsdag

Geweldige telefonische hulp !!!

zeer vriendelijk gesprek en goede uitleg dus van mij niets anders dan een 10

Prima , correct, vriendelijke benadering door Eric! In een woord super!

Ben gestart met een bestelling, waarop ik in eerste instantie niks hoorde, daarp de volgende dag weer een email gestuurd. Hierop werd ik door Eric benaderd op een zeer vriendelijke wijze die me heel duidelijk uitleg gaf en mij goed instrueerde wat ik moest doen. Ik moet zeggen, en dat heb ik ook tegen Eric gezegd, dat ik nimmer zo ‘ n reactie en manier van benadering heb meegemaakt!, chapeau,! Met vriendelijke groet Ad Geerts Breda

Super correct

Super service en een snelle levering. Zelfs in deze tijd!!

Super service en een snelle levering. Zelfs in deze tijd!! Zeker een aanrader twijfel niet!!

Snelle en goede service!

Snel en goed verpakt ontvangen.

Goede en snelle zending!

Fijne en snelle levering

Producten waren goed verpakt. Had een vraag over een specifieke fles, eigenaar maakt tijd om je even te bellen. Daarnaast leuk boekje erbij gekregen om soorten cocktails te maken.

uitstekende service, mooie prijzen

2 prachtige Macallans besteld, keurig op tijd geleverd, zelfs nog in de originele Macallan doos, als Whisky verzamelaar ben ik heel blij dat ik Exclusivedrinks gevonden heb.