De bestelling was een vaderdagcadeau en viel erg in de smaak.

Prima geleverd. Geen enkele opmerkingen.

Zeer goeie ervaring bij exclusive drinks, Zeker een aanrader om hier te bestellen top service en prijzen.

Leverde snel naar volle tevredenheid

Zóó tevreden, vooral omdat de Brut bestelling bij een ander eindigde in; "pas met kerst leverbaar". Gelukkig zorgde 'Exclusive Drinks ..' ervoor dat het binnen 2 dagen geleverd werd. En kan het einddoel "2 hele mooie vazen (flessen) op de schouw" als kado voor een kanjer, gehaald worden. Eerst gaan we 'm natuurlijk op gepaste wijze leeg drinken.

Goede service en levering Snel antwoord op vragen

Prima service en snelle levering!

Uitstekend bedrijf!

Goede prijs, goede service

Goede prijs, goede service

Al jaren klant bij Exclusive Drinks! De service is top, net als de verzending altijd snel en goed verpakt!

Super snelle en kwalitatieve levering

Na persoonlijk contact snel geregeld en geleverd. Prima bedrijf!

Super service en snel persoonlijk geholpen!

Tijdens transport is er iets kapot gegaan. Mailtje gestuurd en nog 5 minuten later gebeld met oprechte excuses. Alles helemaal goedgekomen. Deze service kom je niet vaak meer tegen!

Mooi

Super vriendelijk en mooie producten

Geeft goed advies en erg attent en vriendelijk in de communicatie. Komt altijd afspraken na en alles tegen een prima prijs. Kortom prima shop!!!

Snelle afhandeling en bezorging

Op tijd geleverd. Scherpe prijs

Goeie service

Goede communicatie

Paar keer bestelling gedaan en altijd keurige communicatie. Vriendelijk en behulpzaam. Zeker een goed adres om te kopen.

super snel

Excellent bedrijf

Super goede ervaring. Snelle reactie op een vraag en veilig geleverd van prachtige producten.

Goede en snelle levering en mooi geprijsd

Zeer goede service

Er was een probleempje met Dpd (pakketdienst) maar perfect opgelost door Exclusive drinks.

Absolute aanrader, een goede zaak met uitstekende service!

Boven alles wil ik zeggen dat ik ontzettend blij ben met mijn aankoop, deze was keurig netjes, en met veel zorg, ingepakt. Overigens wil ik Erik enorm bedanken voor zijn vriendelijkheid en goedgunstigheid!

Top service!

Fijn om terugkoppeling te krijgen. Klantvriendelijk en definitief een klant erbij

Top service!

Top flessen en top service! Snelle reactie op gestelde vragen vanuit de consument! Ga zo door!

Prima verkoper

Zeer snelle levering,goed verpakt

top, super service!

top service.

Super vriendelijke klantenservice, kreeg nog een extra presentje!

Perfect geholpen, ik werd gebeld dat mijn bestellen niet meer volledig op voorraad was, maar kwam gelijk met een alternatief. Mijn bestelling was daardoor ook nog op tijd binnen én kreeg ik nog een klein presentje! Enorm bedankt!