Flessen die ik bestelde waren niet leverbaar Dus een mooie oplossing werd aangeboden

Perfecte service en vriendelijk geholpen.

Zeer vriendelijke eigenaar en kennis van zaken.

Snel en goed geleverd

Pakket was snel en goed verpakt geleverd.

Zeer goed ingepakt. En snelle levering.

Prachtige Bowmore aston martin kunnen kopen. Voor een normale prijs. Snelle levering en robuust ingepakt. Helemaal Top

Top service, echt goede prijs voor exclusieve whisky

Top service, echt goede prijs voor exclusieve whisky

Zeer correct , prima after sales en dito verzending.

Erik van exclusive drinks & Gifts denkt goed met je mee en kan op vakgebied uitstekende adviezen geven. Als je contact hebt, krijg je een gevoel van " home sweet home bij het haardvuur!"

Super snelle levering ,netjes verpakt en super blij met me moet fles

Goeie service

De fles is optimaal goed en de vodka is zeer lekker en vooral een aanrader voor alsnog de prijs was t m zeker waard

Uitstekende shop

Prima shop, snelle leveringen en zeer goed verpakt!!!

Chapeau!

Ik weet waar ik vanaf nu mijn aparte dranken bestel. De service is subliem!

De bestelling was een vaderdagcadeau en viel erg in de smaak.

Prima geleverd. Geen enkele opmerkingen.

Zeer goeie ervaring bij exclusive drinks, Zeker een aanrader om hier te bestellen top service en prijzen.

Leverde snel naar volle tevredenheid

Zóó tevreden, vooral omdat de Brut bestelling bij een ander eindigde in; "pas met kerst leverbaar". Gelukkig zorgde 'Exclusive Drinks ..' ervoor dat het binnen 2 dagen geleverd werd. En kan het einddoel "2 hele mooie vazen (flessen) op de schouw" als kado voor een kanjer, gehaald worden. Eerst gaan we 'm natuurlijk op gepaste wijze leeg drinken.

Goede service en levering Snel antwoord op vragen

Prima service en snelle levering!

Uitstekend bedrijf!

Goede prijs, goede service

Goede prijs, goede service

Al jaren klant bij Exclusive Drinks! De service is top, net als de verzending altijd snel en goed verpakt!

Super snelle en kwalitatieve levering

Na persoonlijk contact snel geregeld en geleverd. Prima bedrijf!

Super service en snel persoonlijk geholpen!

Tijdens transport is er iets kapot gegaan. Mailtje gestuurd en nog 5 minuten later gebeld met oprechte excuses. Alles helemaal goedgekomen. Deze service kom je niet vaak meer tegen!

Mooi

Super vriendelijk en mooie producten

Geeft goed advies en erg attent en vriendelijk in de communicatie. Komt altijd afspraken na en alles tegen een prima prijs. Kortom prima shop!!!

Snelle afhandeling en bezorging

Op tijd geleverd. Scherpe prijs

Goeie service

Goede communicatie

Paar keer bestelling gedaan en altijd keurige communicatie. Vriendelijk en behulpzaam. Zeker een goed adres om te kopen.