Super vriendelijk en mooie producten

Geeft goed advies en erg attent en vriendelijk in de communicatie. Komt altijd afspraken na en alles tegen een prima prijs. Kortom prima shop!!!

Snelle afhandeling en bezorging

Op tijd geleverd. Scherpe prijs

Goeie service

Goede communicatie

Paar keer bestelling gedaan en altijd keurige communicatie. Vriendelijk en behulpzaam. Zeker een goed adres om te kopen.

super snel

Excellent bedrijf

Super goede ervaring. Snelle reactie op een vraag en veilig geleverd van prachtige producten.

Goede en snelle levering en mooi geprijsd

Zeer goede service

Er was een probleempje met Dpd (pakketdienst) maar perfect opgelost door Exclusive drinks.

Absolute aanrader, een goede zaak met uitstekende service!

Boven alles wil ik zeggen dat ik ontzettend blij ben met mijn aankoop, deze was keurig netjes, en met veel zorg, ingepakt. Overigens wil ik Erik enorm bedanken voor zijn vriendelijkheid en goedgunstigheid!

Top service!

Fijn om terugkoppeling te krijgen. Klantvriendelijk en definitief een klant erbij

Top service!

Top flessen en top service! Snelle reactie op gestelde vragen vanuit de consument! Ga zo door!

Prima verkoper

Zeer snelle levering,goed verpakt

top, super service!

top service.

Super vriendelijke klantenservice, kreeg nog een extra presentje!

Perfect geholpen, ik werd gebeld dat mijn bestellen niet meer volledig op voorraad was, maar kwam gelijk met een alternatief. Mijn bestelling was daardoor ook nog op tijd binnen én kreeg ik nog een klein presentje! Enorm bedankt!

Prima geregeld

Prima geregeld

Keurig bezorgd

ouderwetse service

de klant vooraan plaatsen

Heel snel geleverd

Snel en netjes geleverd

Duidelijke site en snelle levering

Snel en correct geleverd

Goede service !

Fijn , en vlot contact en goede service.

correct

alles correct afgehandeld

Zeer vriendelijk en behulpzaam en snelle reactie op je vraag.

Na wat gevraagd te hebben over verzending aan Erik ben ik zeer vriendelijk geholpen. Hij nam alle tijd voor me en heeft eea uitgelegd. Kortom een zeer prettig gesprek.

Snel geleverd Goed ingepakt

Snelle levering, de bestelling was goed verpakt

De bestelling was er binnen twee dagen. Ik ontving van de transporteur een bericht met een tijdslot, waarbinnen de levering zou plaatsvinden. Prima!