Verkoper met persoonlijk contact en snelle levering

Zeer fijne contact gehad en professioneel afhandeling ,goed op de hoogte wat betreft levering .

Leuk aanbod, goede bezorging

Exclusive drinks heeft een leuk aanbod, waar met enig regelmaat nieuwe flessen drank worden toegevoegd. Hiernaast worden de flessen altijd is een erg stevige doos verpakt om te voorkomen dat ze onderweg beschadigd worden.

Besteld en keurig af geleverd

Mooie producten, betrouwbaar bedrijf

Komt afspraken netjes na.

Gewoon prima service en op afgesproken datum geleverd

Exclusive Drinks and gifts is een zeer overzichtelijke website waar je tegen een goede prijs je champagne kan kopen. Altijd keurig op tijd geleverd . Een voorbeeld voor vele andere webwinkels.

Persoonlijk, goede service en snel

Eigenaar belde even met oog op afhalen. Inmiddels is de locatie in Bergambacht geen afhaallocatie meer. Kreeg de verzendkosten retour en nog eens wat leuks shotglazen.

Top en hele goede services!!

Super service, iedere keer weer!

Ik verzamel speciale dranken en bestel regelmatig wat bij Exclusive drinks. Ze hebben altijd wat speciaals, nieuws of wat exclusiefs. Het is een super webwinkel met ook de bezorging altijd netjes op tijd. Kortom; super winkel en ik ben een zeer tevreden klant.

Uitstekende en snelle service

Product snel en in goede orde ontvangen. Van te voren geïniformeerd over tijdstip van leveren. Top.

BESTE SERVICES

De Beste Drank website om Dom Perignon te kopen in Nedeland. Koop graag hier nog meer flessen.

Prijs- / Kwaliteitverhouding prima

Goede snelle service en fantastische producten.

Regelmatig besteld bij Exclusive Drinks. Groot aanbod van mooie producten,wat niet op de website staat kan meestal toch ook geleverd worden. Erg fijn als je iets bijzonders zoekt.

Alles perfect in orde

Prima advies gekregen, de bestelling zorgvuldig verpakt en volgende dag netjes op vooraf gecommuniceerd tijdstip geleverd.

Pluspunten

Snelle aflevering, zeer goede verpakking zodat niets gebroken was.

Ga zo door!

Pluspunten

Snelle levering, mailtje wanneer het pakket aankomt.

Zelf ben ik wel 18, maar er is geen controle geweest op identiteit of ik 18 ben

Pluspunten

Zeer nette en vlugge service

Geen

Pluspunten

Snel geleverd. Ook een goede whiskey zeker voor herhaling vatbaar

Pluspunten

Klanteservice super vriendelijk. Als je zelf een fout maakt tijdens het bestellen wordt het door hen snel opgelost. Passende website voor zijn doelgroep.

Pluspunten

Snel en goed, zelfs persoonlijk bezord!

Pluspunten

Snel besteld, snelle levering!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het bedrijf zelfs is goed opzich

Comminicatie met de klanten en helemaal met bpd want de eerste keer kreeg ikk ntjes mn pakket thuis en dit keer moest ik naar ridderkerk en bleek get te zijn dat mn pakket er nog niet is maar ik kreeg een sms van wel maar daar neem ik jullie niet kwalijk over maar dpd of bpd wel.

Johannes Vermeerlaan 2 341 VK Lopik

+31(0)616966577