Te laat geleverd

Helaas, helaas. Het bestelde item werd door de bezorgdienst niet bij de buren aangeboden, maar naar een postkantoor gebracht. Daar was het de volgende werkdag vanaf 3 uur af te halen. In mijn geval was dit maandagmiddag, maar ik had het item op maandagochtend nodig. Ik kan het item nu eigenlijk niet meer gebruiken. Ik zou andere afspreken met de vervoerder aanbevelen.

Ik kende de webshop niet dus was een beetje huiverig maar dit was niet nodig. De volgende dag werd het product netjes bezorgd. Ook ben ik tevreden over de tas die ik heb gekocht

Voor herhaling vatbaar

Super vriendelijk toen ik een vraag had over een product dat ik al dan niet zou kunnen bestellen. Zeer behulpzaam. Snelle en correcte service.

Goede producten, snel geleverd

Heel tevreden met mijn producten.

Super leuk en snel

Heel leuk product met snelle levering

Snelle levering!

Erg tevreden!

Prima service.

Snel en netjes ontvangen.

goede service, goed product, snel geleverd

via mail snel contact, prima geholpen, prima service!

Perfect!

Zeer vriendelijk te woord gestaan, produkt snel ontvangen. Niets op aan te merken.

Keurig op tijd geleverd

Artikel was goed verpakt en voldoet aan de verwachtingen. Ik ben erg tevreden met mijn rugzak.

Vlotte bezorging product viel wat tegen

Een leren bbq schort besteld. Omdat actie binnen dag 1+1 gratis was, hebben ze gelijk een extra schort gedaan. TOP. Helaas vind ik de leren schort wat op skai lijken. Verder is de levering en service super. De winkel zelf is aan te bevelen

Zeer goede hulp! Volgende dag direct in huis. Netjes verpakt en goede kwaliteit van het product.

Prima!!!

Ik was er specifiek op zoek. Alleen ik had een probleempje met betalen. Volgende dag heb ik gebeld en het is gelijk opgelost. En dat geeft vertrouwelijk en goed gevoel.

Mooie tassen, levering prima op tijd.

Topkwaliteit van de producten en superservice!!!

Topkwaliteit van de producten en superservice nadat de bestelling meerdere keren niet was geleverd was door het postorderbedrijf: ik kreeg nieuwe tassen + eentje extra! Fantastisch! Dank!

Product snel en goed geleverd

Goede en snelle service

Krukje is super bestelling correct.

Tot nu toe goed kijken hoe het in de toekomst voldoet etc....

De uitschuifbare bezem waterset voldoet aan de norm.

De 4 meter lange bezem set was snel besteld en snel in huis. Het product zelf mag iets steviger, maar voor incidenteel gebruik voldoet deze.

Top service!!

Ik heb via Bol.com tassenset besteld. Bij het uitpakken had 1 tas vlekken. Gebeld met voordeligproduct.nl en ze hebben, na foto's gestuurd te hebben, dezelfde dag een nieuwe tas verstuurd. Zeer vriendelijke medewerkers en vlot afgehandeld!!

Snelle levering en fijn product en dat voor die prijs dus top!

De service van Voordeligproduct is uitstekend. Meer dan 5 sterren!!

Per vergissing is er op de bestelbon een fout huisnummer genoteerd, zodat het pakje ook niet op het juiste adres kon afgeleverd worden. Voordeligproduct heeft zonder problemen en bovendien geheel gratis het pakje opnieuw verzonden. Bovendien werd ik regelmatig via mail op de hoogte gehouden van de status van mijn zending. De service en klantvriendelijkheid zijn uitstekend!! Zeer tevreden!!

Service is super

Gebruik mijn trolley al 1 jaar elke maand. Het slotje is defect en dat heb ik gemeld. Na een jaar stuurt dit bedrijf een gloednieuwe trolley na zonder bijkomende kosten. Ik zal voordeligproduct.nl 100% aanbevelen en ik word vaste klant!

Prima service!

Probleempje met een tas aan een razend snel tempo opgelost. Hier kunnen veel webshops nog wat van leren. Top!

Voldoet aan de verwachtingen

Snelle levering goed verpakt

goede service en betrouwbaar

wasborstel besteld, correct en goed geinformeerd.