Snel geleverd, product niet conform beschrijving

De levering verliep snel en soepel. De producten (rolkoffertjes) voldoen echter niet aan de wens. Kwalitatief ondermaats, met name het uitschuifbare handvat is zeer gammel. Maar de koffertjes zijn vooral ook veel kleiner dan opgegeven op de website. De inhoudsmaat klopt voor geen meter. ☹️ Teleurgesteld

Ik ben geweldig tevreden

Een supersnelle service

Erg tevreden met mijn bestelling. Zowel over de prijs als het product en daarnaast nog een leuke rugzak extra ontvangen. Wat een service! 👌

Snelle levering, geen klachten

De kwaliteit van het product ( tassen set) voel wat tegen. De kleur was ook niet exact als op de foto. De levering was snel en netjes. Prijs/ kwaliteit is niet slecht.

Snelle levering en een mooi en kwalitatief goed product voor een lage prijs.

Niks op aan te merken verder!

Fast response

Good service and fast response when needed. The item is in good quality and it arrived the day after purchase. Thank you.

EEN GEWELDIGE KRUIK

IK VOND DE KADO GEKREGEN LANGE KRUIK GEWELDIG EN HEB ER GELIJK 7 BESTELD VOOR MIJN VRIENDINNEN

Product komt overeen met de foto, snelle levering. Wel jammer dat het op is. Had er graag nog 2 bij willen hebben

Niet goed

Rugzak besteld maar een verkeerde gekregen,die we besteld hadden was uit De collectie ze waren vergeten de foto aan te passen. Rugzak terug sturen kost ook nog geld. Geen rugzak wel kosten betalen door hun fout.

Snelle levering, orima produkt

De kleur van de plaid kwam precies overeen met de foto op de website. Mooie kwaliteit. Goed verpakt, en snel geleverd.

Uitstekend geholpen

Ik heb met gemak het artikel kunnen bestellen. Het bedrijf doet wat ze zeggen op hun website. Mijn bestelling was keurig op tijd bezorgd, mailtje vooraf, netjes verpakt. Mooi en goed product. Prijs-kwaliteit zeer goed.

Perfecte levering, jammer genoeg geen service na verkoop

Ik heb een beschadigd item. Na het doorsturen van de foto's heb ik geen feedback meer gekregen. Wat jammer is, want al de rest was in orde.

Met mijn bestelling was helaas iets misgegaan: het bestelde product bleek niet meer voorradig. Voordeligproduct reageerde snel en kwam met een goed alternatief als oplossing. Daarnaast ontving ik ook nog een compensatie voor het ongemak. Zeer klantvriendelijk bedrijf dus.

Super goede producten

Aantal zaken besteld, oa zandloper en 2 sets bierproefglazen met elk 4 glaasjes op plankje. Bij aankomst waren 2 glazen kapot in 1 doos. Waren nochtans prima verpakt met luchtzakken, maar ja glas is gevoelig ... Na melding aan servicedesk en opsturen foto van beschadiging en verpakking aantal dagen nadien al vervanging van glaasjes ontvangen. Wel enigszins ander model (iets kleiner) maar wel zelfde vorm en dus voor mij acceptabel. In elk geval prima dienstverlening !

Tevreden over bestelling en levering

Producten werden op tijd bezorgd en voldoen aan de verwachting. Netjes verpakt en nog een kortingsbon van 10 % voor een volgende bestelling

Naar verwachting, zeer tevreden

Te laat geleverd

Helaas, helaas. Het bestelde item werd door de bezorgdienst niet bij de buren aangeboden, maar naar een postkantoor gebracht. Daar was het de volgende werkdag vanaf 3 uur af te halen. In mijn geval was dit maandagmiddag, maar ik had het item op maandagochtend nodig. Ik kan het item nu eigenlijk niet meer gebruiken. Ik zou andere afspreken met de vervoerder aanbevelen.

Beste Bas, natuurlijk mag het niet te lang duren voordat een pakket aangeleverd word en in 99% van de zendingen komt een pakket binnen 24 uur aan. Helaas blijkt het in uw geval langer geduurd te hebben dan beoogd. De terugkoppeling van onze vervoerder was dat u niet thuis was tijdens het afleveren en daarom naar een afhaalpunt is gegaan waar u het een aantal dagen later heeft afgehaald. Wij zullen uw tip ter harte nemen.

Ik kende de webshop niet dus was een beetje huiverig maar dit was niet nodig. De volgende dag werd het product netjes bezorgd. Ook ben ik tevreden over de tas die ik heb gekocht

Voor herhaling vatbaar

Super vriendelijk toen ik een vraag had over een product dat ik al dan niet zou kunnen bestellen. Zeer behulpzaam. Snelle en correcte service.

Goede producten, snel geleverd

Heel tevreden met mijn producten.

Super leuk en snel

Heel leuk product met snelle levering

Snelle levering!

Erg tevreden!

Prima service.

Snel en netjes ontvangen.