probleemloos

Goede service, goede website

Goede producten snelle levering

Vriendelijk en duidelijk aan telefoon, snelle service. Top!

Zie boven

Snelle en correcte levering

Ik had ecopearls besteld, en deze waren snel en goed geleverd. Rond de zak zat een zwarte plastiek gewikkeld waardoor er niets verloren zou gaan van de korrels als er ergens een gaatje in de zak zou zitten. Ik ben heel tevreden en zou hier opnieuw bestellen als ik nog iets nodig heb.

Te laat ontdekt op internet. Bij toeval kwam ik erachter. Jammer dat ik jullie site niet eerder heb gevonden.

Zeer goede service

Heel tevreden van de service. Zeker aan te raden.

Snelle levering. Een probleem werd adequaat en snel opgelost. Voor elke levering werd even telefonisch doorgegeven hoe laat we de chauffeur konden verwachten. Heel prettig!

Gewoon goed

Makkelijke website en makkelijk bestellen Goed kunnen afhalen bij mij in de buurt Gewoon goed geregeld top service ga zo door

Juiste product ontvangen

Vlotte levering kwaliteitsvolle producten

Vlotte levering kwaliteitsvolle producten

heel goed

de zending en bestelling ging heel goed en vlot geleverd een - puntje de rozetten voor de afwerking moeten na een week nog geleverd worden verder ging alles goed goede service ook aan de tel goed geholpen

Geweldige service bij bestellen en bezorgen

Ondervloer en vochtzeil gekocht voor laminaat, zeer tevreden over de service aan de telefoon, kwaliteit materiaal en de snelle bezorging

Super bedrijf

Houd zich aan de de afspraken Echt super

Goede plinten goede bezorging

Prima advies.

Goed advies gekregen via helpdesk.

Goed geregeld

Ik had speciale overgangsprofielen nodig. Er werd meegedacht voor wat ik kon gebruiken. Vlak daarna was de bestelling geplaatst en een locatie uitgezocht om het materiaal op te halen. Materiaal wat over was in de verpakking kon ik terugbezorgen. Goed geregeld.

Goede kwaliteit en snelle levering

Wenge bies besteld, werd de volgende dag geleverd.

Prima netjes geleverd

Vlotte en prettige klantenservice

Duim vr.: de site, de klantendienst (Rick), de kwaliteit v/d goederen + de stipte levering

Onze ervaring met Kwaliteitsparket is zeer goed en ten sterkste kunnen wij hem aanbevelen. We hadden aanvankelijk problemen om tot de betaling te komen via de uitstekende site, maar dat lag aan een te oude android-versie van onze tablet. Dat probleem werd telefonisch opgelost, d.w.z. we mochten via mail bestellen en naderhand stuurde men een eenvoudige link om de betaling uit te voeren. Enkel met de eerste chauffeur hadden we wat opmerkingen, hij sprak geen woord, was niet klantvriendelijk te noemen en zette een deel van onze bestelling niet af, maar wel een fout pakket. Het pakket dan ontbrak werd nageleverd door een collega van chauffeur 1. Een zeer vriendelijke man, iemand die weet hoe met klanten om te gaan. Chapeau! Net als Rick, die ons aan de telefoon te woord stond en ons spontaan mailde na het stellen van een vraag. Het materiaal dat wij besteld hebben voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen, bij ons ging het om de kasteelplint in type barok van 18 cm hoog met eind/beginstukjes. Het plaatsen is poepsimpel dankzij die eind/beginstukken, maakt in verstek zagen overbodig en het eindresultaat oogt mijn inziens mooier! Conclusie, bestel met een gerust hart bij deze firma.

Top service!

Ik had het verkeerde product gekozen voor het behandelen van mijn vloer. Ondanks dat het eigenlijk om een product ging dat niet retour genomen kon worden, ging Rick toch zijn best doen om te kijken wat er mogelijk was. Uiteindelijk was het toch mogelijk en werd ik uitstekend geadviseerd over wat ik wel nodig had. Erg bedankt voor de top service!

Topservice!

Dit bedrijf heeft zijn best gedaan om mijn bestelling op tijd te leveren, en ze doen daar ook niet moelijk over. Ik ben erg tevreden!

Prima en zeer vriendelijk geholpen door kwaliteitparket voor de aanschaf van afwerkstrips. Snelle en juiste levering, en producten van uitstekende kwaliteit!

Rebel eiken houten vloer

Wij hadden een nieuwe eiken houten vloer nodig op onze zolder en slaapkamers vanwege brandschade. Echter moest de kleur hetzelfde worden als de houten vloer in de woonkamer. De vloer op zolder is vervangen en de vloeren in de slaapkamers zijn geheel geschuurd en opnieuw in een lichte kleur olie gezet. Het eindresultaat mag er wezen! Mooi afgewerkt en naden opgevuld. Prachtig resultaat. De vloer is weer als nieuw!

Over Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel

Wie is Kwaliteitparket? Kwaliteitparket is een handelsnaam van Parketwinkel.nl en is actief aanwezig in de parketwereld. Kwaliteitparket richt zich voornamelijk op de verkoop via internet, met een online assortiment van circa 100.000 artikelen voor parket, laminaat, pvc vloeren, plinten, ondervloeren, parketlijmen, olie, lak, onderhoudsproducten, gereedschappen, vloerbescherming, Accessoires etc. via het Internet of partnershowrooms. Wij bieden deze artikelen aan tegen scherpe prijzen aan bedrijven en particulieren. Door grote vollumeafnames bij fabrieken en groothandels kunnen wij een lage inkoopprijs verkijgen, en zo kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan onze klanten