Onbruibare, kromme hardboards, correcte service

Verkeerd gestockeerd geweest: platen zijn krom en onbruikbaar. Heel correct afgehandeld: ze vroegen om foto's door te sturen, hebben nadien telefonisch contact opgenomen, retour is vlot verlopen.

Beste Thomas, We vinden het jammer te horen dat de geleverde materialen krom zijn. We hebben opdracht gegeven om de platen retour te halen. Onze transporteur neemt spoedig contact met u op. Met vriendelijke groet, Harm - Kwaliteitparket.nl

Wonderful service and product

I'm very satisfied with the quality and look of my product. I really appreciate the phone call to arrange a delivery date that suited me. I'd definitely do business again!

Perfect ervaring

Harm was echt hulpvol en flexibel met mijn bestelling aanpassingen! Dankjewel

Super service!

Hele fijne service!

Een kwartier voor bezorgen werd gebeld, ik ben er met een kwartier.

Snelle levering en product is zoals beschreven staat

Keurige levering. De drempel is van mooi eiken. Bestelling in goede orde ontvangen.

Alles klopt. Ze doen wat ze zeggen.

Pvc uit de voorraad, maar super geholpen met een vervanger.

Super geholpen

Makkelijke, informatieve website. Goede service.

Prima geregeld.

Alles goed geregeld

Snelle levering en een klantenservice die je direct kundig te woord staat.

Snelle levering en een klantenservice die je direct kundig te woord staat.

Goede ervaring en goede afhandeling.

Dank voor de prima dienstverlening.

Duidelijke communicatie via mail Snelle levering Mooie prijs

Ondanks een miscommunicatie met de bezorgdienst toch op de afgesproken dag de vloer mogen ontvangen. Complimenten voor de communicatie die daarna volgde want ze hebben mij meer maals gebeld omtrent de ontwikkelingen. Wij zijn heel tevreden met de vloer.

Niet geleverd volgens spec

Per pakket zatten 4 halfjes. Daarnaast was 50% enigszins krom. En 1% meer dan een centimeter.

Veel keus

Overzichtelijke website met voldoende keus aan producten.

Snel en komt afspraken na

De bestelling was in tweeën gesplitst. Beide leveringen kwamen op de aangekondigde tijd aan. Tevreden over snelheid en prijs.

Goed spul, netjes geleverd

verwarrend

heb online bestelling geplaats en ze gingen een woensdag leveren en plots was de grasmat die ik bestelde niet meer in voor raad ze gingen een ander alternatief geven en plots heb ik nog geen datum van levering gekregen nog de prijs wat het me gaat kosten

Top geregeld en goede communicatie

Geweldige service

Ik moest last moment een vloer bestellen, en er zat dus veel stress bij maar ik werd uitstekend te woord gestaan en ook fantastisch begeleid. Zeker een aanrader

Behulpzaam!

Even gebeld voor advies over een ondervloer en eventueel vochtwerend zeil voor over de nieuwe vloerverwarming. Heel aardig en rustig te woord gestaan en een juiste (voordelige) keuze kunnen maken. Ondervloer was prima, wel erg bobbelig en daarom niet heel makkelijk recht te leggen, oogde wat goedkoop maar was ook goedkoop ;) en zodoende prima voor het geld. Levering snel en netjes. Ik zou hier weer bestellen!

snel geleverd en goed van advies voorzien!

twee keer eiken mozaïekparket besteld en olie voor de behandeling, fijne vloer en goede prijs/kwaliteit verhouding

Prachtige wenge biezen.

Besteld en een week later werden ze geleverd. Hemelvaart en het weekend zat er tussen. Prima. Gewoon op tijd bestellen en elkaar niet gek maken met levertijden van 1 dag. Bedankt mensen!

Over Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel

Wie is Kwaliteitparket? Kwaliteitparket is een handelsnaam van Parketwinkel.nl en is actief aanwezig in de parketwereld. Kwaliteitparket richt zich voornamelijk op de verkoop via internet, met een online assortiment van circa 100.000 artikelen voor parket, laminaat, pvc vloeren, plinten, ondervloeren, parketlijmen, olie, lak, onderhoudsproducten, gereedschappen, vloerbescherming, Accessoires etc. via het Internet of partnershowrooms. Wij bieden deze artikelen aan tegen scherpe prijzen aan bedrijven en particulieren. Door grote vollumeafnames bij fabrieken en groothandels kunnen wij een lage inkoopprijs verkijgen, en zo kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan onze klanten