Snelle levering en goede producten

Een doos parketveren bestel, deze werden snel volgens afspraak geleverd. Ze waten gunstig geprijsd en goed van kwaliteit.

Oke snelle levering

Ik schrok wel want op fe verpakking zat een stikker van parket sluitveren van 8 mm hoog, maar toen ik het doosje open deed zaten er sluitveren van 12 mm hoog gelukkig.

Beste Rob, Op de sticker van de parketveren staat de afmeting 12x0,8 mm. De hoogte van de veren is 12mm en de dikte van het verenstaal is 0,8mm. met vriendelijke groet, Harm Schutter Kwaliteitparket.nl

Product niet conform foto

Op de foto staat een merk lijmkam afgebeeld, maar een huismerk is toegezonden.

Top geregeld,

Goede communicatie,

korte lijntjes qua communicatie

gewoon goed en betrouwbaar met snelle levering.

Spullen in de regen gezet en beschadigd.

Spullen werden een dag eerder geleverd terwijl wij hadden aangegeven dan niet thuis te kunnen te zijn. Bedrijf belde toch dat ze voor de deur stonden, de dag ervoor, en wij waren er niet. Ze zette het buiten in de regen neer. We hebben een buurvrouw gebeld of ze er een zeil over wilde gooien dit deed zij maar sommige platen waren wel beschadigd. We hadden graag de platen zelf aangenomen op de eerder afgesproken dag waarop wij ook thuis konden zijn.

Duurde te lang

Bestellen gast vlot, maar leveren.. jammer. Enige min punt

Beste Monique, Er is iets niet goed gegaan met de verwerking van uw bestelling waardoor het langer heeft geduurd dan normaal. Onze excuses voor de vertraging bij het gereed maken van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Harm Schutter

Netjes afgeleverd en een goede behandeling

Fijne service!

Contact opnemen en je wordt direct geholpen. Ook communicatie via mail snel en prettig ervaren

Keurige afhandeling

Bestelling is netjes afgehandeld, blik ter beveiliging in plastic folie gewikkeld.

Goed.

Mijn ervaring was goed!

Packet werd voor de gevraagde leveringstermijn geleverd!

Goede service ondersteuning, soepel met wijziging bestelling. Iets minder goed telefonisch bereikbaar maar bekken snel terug. Goede kwaliteit en prijs

Vriendelijk en correcte benadering

Prima aankoop

Op mijn vragen over het product goede informatie ontvangen. Vervolgens snelle en prettige serviceverlening van een vervangend product nadat mijn aanvankelijke bestelling toch niet leverbaar was.

Ik had gelakte profielen besteld,na telefonisch beraad werd ongelakt overeen gekomen, netjes gebeld vlak voor aflevering. Top!

Snelle en goede afhandeling van de bestelling.

Snelle en goede afhandeling van de bestelling.

Goede service en goede parket. Kleur parket komt niet helemaal overeen met foto’s van de website.

We zijn tevreden van de parket en van de goede service die jullie leverden. De foto’s van de website kloppen niet met het kleur van de parket. Maar de kleur is ook goed voor ons. Mvg, Jakob Dhaene

Goed bedrijf leveren snel en goed

Hele snelle levering

Ongelooflijk eigenlijk. Ik bestel om 15.30 uur 24 isolatieplaten, en de volgende ochtend om 9.15 uur liggen ze in mijn tuin. 1 minpuntje: één van de platen was flink beschadigd tijdens vervoer, maar daar kan Kwaliteitparket.nl weinig aan doen. Heb de plaat nog kunnen gebruiken, dus geen reden om er moeilijk over te doen.

Goede bedrijf

Goede communicatie met ze

Prettige mensen, deskundig en goed geholpen

Probleem met webshops is dat je soms het materiaal wil zien en voelen. Zij verwezen ons naar de groothamdel die feitelijk verstuurd. Daar konden we zien wat we gingen bestellen.

snelle, keurige levering

duidelijke site, voor het schoonmaken van het geolied parket(26 jaar oud) gebruik ik al jaren Lecol. Heel blij met dit produkt en de zo nu en dan kortingen.

prima service

Snelle reacties en prima informatie over voortgang. De track & trace, zoals aangekondigd, was er niet maar levering was er volgens telefonische informatie. Aardige transporteur!

Zeer snel geleverd

Over Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel

Wie is Kwaliteitparket? Kwaliteitparket is een handelsnaam van Parketwinkel.nl en is actief aanwezig in de parketwereld. Kwaliteitparket richt zich voornamelijk op de verkoop via internet, met een online assortiment van circa 100.000 artikelen voor parket, laminaat, pvc vloeren, plinten, ondervloeren, parketlijmen, olie, lak, onderhoudsproducten, gereedschappen, vloerbescherming, Accessoires etc. via het Internet of partnershowrooms. Wij bieden deze artikelen aan tegen scherpe prijzen aan bedrijven en particulieren. Door grote vollumeafnames bij fabrieken en groothandels kunnen wij een lage inkoopprijs verkijgen, en zo kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan onze klanten