Snelle levering; goed contact

Verbeterpunt: de website kan duidelijker wat betreft (on)mogelijkheden om af te halen in de buurt en kosten bezorging.

Dit kan niet

De bestelling en aflevering ging goed en snel. Maar wat echt niet kan dat u mij een aangebroken flacon lijm stuurt, waarvan de opening dichtgeplakt zit met plastic. En waarbij lijm gelekt is tijdens de verzending. Aangezien ik de lijm meteen nodig had heb ik niet teruggestuurd. Gelukkig was de in de flacon resterende hoeveelheid nog voldoende.

Beste Gerrit, De producten worden altijd heel verzonden vanaf ons magazijn. Wij vermoeden dat de flacon tijdens het transport beschadigd is. Excuses voor het ongemak. Als u volgende keer een product nodig heeft kunnen wij u een korting geven op uw bestelling. We hopen u weer in onze webwinkel te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Rick Kwaliteitparket.nl Met vriendelijke groet, Rick Kwaliteitparket.nl

Ok !

Snelle levering , alleen prijs vd verzending vond ik aan de hoge kant . De kwaliteit vh product moet ik nog testen .

Zeer tevreden!

Vlotte bezorging. Betaalbare mooie milieu vriendelijk houten vloer. Blij mee. Ik kocht onbehandelde latten tegels was veel werk om te leggen en aftewerken maar zeker de moeite waard.

Snel

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snel gereageerd op mijn bestelling, werd ook nog even gebeld om bestelling af te stemmen met beschikbare voorraad. Goede service en de volgende dag geleverd

Goede kwaliteit plinten.Super snel geleverd .

Goed geholpen, goed op de hoogte gehouden van ontwikkelingen. Ondanks leveringsproblemen bij leverancier(niet kwaliteitparket), werd er goed gezocht naar een uitstekende oplossing. Wij zijn erg tevreden met onze mooie vloer!

Denken mee, proactief en leveren kwaliteit

Kwaliteitparket levert een service van een niveau die je niet vaak ziet. Denken mee, zorgen dat je levering op tijd binnen is en bellen je ten overvloede ook om een en ander toe te lichten. Zeer aanbevelenswaardig!

prima zaak

hoekjes voor plinten die er al jaren aan zitten ,gevonden bij jullie, precies wat we zochten en keurige levering

Duidelijke site, snelle levering en mooi product. Ondervloer.

Levering te laat

Het goede is product geleverd maar extra betaald voor expres levering maar pas 3 dagen later ontvangen. Na contact, het extra betaalde bedrag voor de expres levering, terug gekregen.

Beste Robin, We hebben uw bestelling binnen de dag verzonden en aangeboden bij Postnl voor express verzending voor 12.00 uur. Helaas hebben wij nadat wij de producten bij Postnl aanbieden geen invloed meer op de exacte levertijden. We zullen u de verzendkosten voor express verzending terugbetalen. We hopen u weer in onze webwinkel te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Rick Kwaliteitparket.nl

Goede service en goede prijs

Parketlijm gekocht online, even gebeld of het in de buurt op voorraad was en vriendelijke medewerker zocht het gelijk uit. Prima shop.

Geen omkijken naar.

Geen omkijken naar.

Niet geleverd

Bestelling niet geleverd zoals besproken. Wacht nog op de bestelling. Niet op tijd deze week dan gaat de bestelling terug.

Beste Daniel, Helaas heeft Orac uw producten niet tijdig verzonden. Excuses voor het ongemak, dit zou niet mogen gebeuren. We zien u graag weer terug in onze webwinkel. Dan zullen we het goed maken met u. Met vriendelijke groet, Rick Kwaliteitparket.nl

zeer goede ervaring

De hulp bij de bestelling was uitstekend.

Niet kunnen leveren 1 dag voor afspraak.

Niet netjes dus, want ik had het maanden geleden besteld. Wel een alternatief geboden, maar tegen meerprijs.

Beste Sam, De Redupax ondervloeren hebben momenteel te maken met vele vertragingen, we kunnen (bijna) geen garanties meer geven op de levertijden van de ondervloeren van Unifloor. We zouden de producten de dag ervoor binnen krijgen, helaas kwamen de producten niet binnen waarop we u en diverse andere klanten teleur moesten stellen. Excuses voor het ongemak, We zien u graag weer terug in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Rick Kwaliteitparket.nl

Heldere communicatie, snelle levering en goede kwaliteit.

Prettig en snel.

gevonden wat ik nodig had, vlot thuisbezorgd.

Op zoek naar kunststof plinten via internet bij Kwaliteitparket.nl terecht gekomen. Ondanks de best hoge verzendkosten toch besteld. Alles vlot en netjes geleverd. Bezorgdienst belt hoe laat ze voor de deur staan, dus goed geregeld.

van begin tot einde goed advies en snel handelen!

Heel prettig advies, er werd echt de tijd genomen, geduldig. Ook bestelling plaatsen en betalingen gingen vlot. Daarna nog bij advies over afwerking, olie of lak etc, ging dit super aardig en geduldig. Ik zou jullie zo aanraden en kom graag terug!

Proactief en denken echt mee!

Prettige telefonische ondersteuning.

Alles conform afspraak afgewerkt.

Geweldige zaak

Helaas was het door mij bestelde artikel even niet op voorraad. Kwaliteitsparket.nl heeft contact opgenomen en een beter alternatief uit voorraad geleverd. Geweldige service.

1 plint was de kitnaat vastgeplakt over ongeveer 1 meter helaas niet kunnen gebruiken. Al bij al was de rest prima. Als tip de eindstukken voorzien van inkeping waar plint invalt.

Over Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel

Wie is Kwaliteitparket? Kwaliteitparket is een handelsnaam van Parketwinkel.nl en is actief aanwezig in de parketwereld. Kwaliteitparket richt zich voornamelijk op de verkoop via internet, met een online assortiment van circa 100.000 artikelen voor parket, laminaat, pvc vloeren, plinten, ondervloeren, parketlijmen, olie, lak, onderhoudsproducten, gereedschappen, vloerbescherming, Accessoires etc. via het Internet of partnershowrooms. Wij bieden deze artikelen aan tegen scherpe prijzen aan bedrijven en particulieren. Door grote vollumeafnames bij fabrieken en groothandels kunnen wij een lage inkoopprijs verkijgen, en zo kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan onze klanten