Doet wat het moet doen. Top!

Beste Floris, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dit wordt erg gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Rick Kwaliteitparket.nl

Goed maar niet uitmuntend

Snel geleverd en voor een goede prijs. Maar de kwaliteit van de parketveren zag er duidelijk beter uit in de foto dan in het echt. Verder prima hoor maar dat viel wat tegen

Tijdstip van levering

Goede dienstverlening, maar je vraagt om vrijdag te leveren,bellen ze zelf om te zeggen dat ze woensdag in de buurt zijn. Heel de dag gewacht, gebeld om 17:30 om te vragen waar ze blijven. Ze hebben zich vergist ze kwamen donderdag. Dag verlof genomen voor niets.

Snel, vakkundig, vriendelijk

Razendsnelle, duidelijke en vriendelijke reactie op mijn mail met vragen over het vinyl. Levering was ook snel, ik werd keurig geïnformeerd over datum en tijd. Vinyl is van goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden!

Elastilon is een top product. Bestelling wam weliswaar een dag later, maar dit was goed doorgegeven

Grootste verbetering zou zijn als bij levering van de elastilon ook een flink stuk extra stickerfolie wordt geleverd. Nu raak je de eerste paar meter (prijzige) elastilon kwijt omdat je die op moet offeren voor het startfolie.

Goede service en snelle levering

Had een verkeerd artikel besteld, na telefonische advies had ik de volgende dag meteen de juiste spullen binnen!

Mooi

Dienst en levering helemaal ok!!! Het enige is dat de kleur behoorlijk afwijkt met de foto in de webshop. Toch hou ik de vloer omdat ie erg mooi is. Er zou een blauwe nuance in zitten en die zie je helaas nauwelijks terug.

de beoordeling is er eerder dan de levering

Ik heb nog niet alles ontvangen

Prijs/kwaliteit met excellente correcte service tot bij levering

Top service zoals het hoort en komen ook afspraken na van wat ze afficheren in zowel producten als geafficheerde voorwaarden en voornemens op de site.

Leveren netjes op tijd, goede prijs

Leveren netjes op tijd, goede prijs

Service en snel

Omdat levering niet kon zoals ik had aangegeven, mij persoonlijk gebeld en het (kostenloos) opgelost. Bestelling was nog steeds binnen een dag geleverd.

Adequate en snelle afhandeling.

Was een kleine bestelling. Had niet anders verwacht

alles is goed geregeld

alles was goed geregeld

Super service, ik was er zelfs verbaasd over.

Nadat wij aangegeven hadden het pakket op dinsdag te willen ontvangen, kregen wij een telefoontje waarin uitgelegd werd dat deze leveringen altijd op woensdag worden gedaan. Dit binnen 5 minuten na het bestellen. Op de dag van levering werd ik gebeld om ons te informeren hoe laat het pakket besteld zou worden. Tien minuten voor levering werd ik gebeld om aan te geven dat ze er bijna waren. E.e.a is keurig in huis afgeleverd, niks pakketje voor de deur, niks uren lang onnodig wachten, niks briefje 'u was niet thuis'. Bestellen, geïnformeerd worden en geïnformeerd blijven. Overigens prima prijs ook, ongeveer de helft goedkoper van een eerdere quote.

Absolutely beautiful floors, and terrific service! Highly recommended!

A joy to work with!

Op tijd binnen top product

Netjes geleverd goede kwaliteit

Snelle levering en goede producten

Een doos parketveren bestel, deze werden snel volgens afspraak geleverd. Ze waten gunstig geprijsd en goed van kwaliteit.

Oke snelle levering

Ik schrok wel want op fe verpakking zat een stikker van parket sluitveren van 8 mm hoog, maar toen ik het doosje open deed zaten er sluitveren van 12 mm hoog gelukkig.

Beste Rob, Op de sticker van de parketveren staat de afmeting 12x0,8 mm. De hoogte van de veren is 12mm en de dikte van het verenstaal is 0,8mm. met vriendelijke groet, Harm Schutter Kwaliteitparket.nl

Product niet conform foto

Op de foto staat een merk lijmkam afgebeeld, maar een huismerk is toegezonden.

Top geregeld,

Goede communicatie,

korte lijntjes qua communicatie

gewoon goed en betrouwbaar met snelle levering.

Spullen in de regen gezet en beschadigd.

Spullen werden een dag eerder geleverd terwijl wij hadden aangegeven dan niet thuis te kunnen te zijn. Bedrijf belde toch dat ze voor de deur stonden, de dag ervoor, en wij waren er niet. Ze zette het buiten in de regen neer. We hebben een buurvrouw gebeld of ze er een zeil over wilde gooien dit deed zij maar sommige platen waren wel beschadigd. We hadden graag de platen zelf aangenomen op de eerder afgesproken dag waarop wij ook thuis konden zijn.

Over Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel

Wie is Kwaliteitparket? Kwaliteitparket is een handelsnaam van Parketwinkel.nl en is actief aanwezig in de parketwereld. Kwaliteitparket richt zich voornamelijk op de verkoop via internet, met een online assortiment van circa 100.000 artikelen voor parket, laminaat, pvc vloeren, plinten, ondervloeren, parketlijmen, olie, lak, onderhoudsproducten, gereedschappen, vloerbescherming, Accessoires etc. via het Internet of partnershowrooms. Wij bieden deze artikelen aan tegen scherpe prijzen aan bedrijven en particulieren. Door grote vollumeafnames bij fabrieken en groothandels kunnen wij een lage inkoopprijs verkijgen, en zo kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan onze klanten