Fijn om t zelf te kunnen afhalen in den haag een dag later al na de bestelling. Top.

TopKwaliteit spullen en supersnelle levering.

TopKwaliteit spullen en supersnelle levering.

mooie vloer, lang moeten wachten op levering

op de website staat dat de bestelling wordt verzonden binnen 1/2 werkdagen EN bij de kurkvloer die wij hadden uitgezocht stond "op voorraad". Uiteindelijk 2 weken gewacht op levering van de vloer dus dat is een minpuntje. Vloer is keurig thuisbezorgd.

Misleidend, maar tevreden met snelle levertijd

Ze maken reclame met gratis leveren, staat er in de kleine lettertjes, vanaf 400€gratis. Afgerekend met nog gratis leveren, al snel een belletje, dat het een foutje in het systeem was of we nog even voor de levering wilden betalen, anders werd het geannuleerd. Dus maar betaald! Verder wel snelle levering, 3dagen maar geen mailtje vooraf zoals beloofd , gelukkig was ik thuis want er moet wel een handtekening worden gezet. A. Mast

Heel goede klantenservice!

Ik ben heel tevreden over kwaliteitparket.nl De klantenservice is top. Je wordt altijd prettig te woord gestaan, je krijgt alle info die je nodig hebt en je krijgt nooit het gevoel dat je iets teveel vraagt. De levering was op tijd zoals afgesproken en ook de kwaliteit van het hout was goed.

Uitstekende levering en service!

Zeer prettige ervaringen met Kwaliteitsparket. Snelle bevestiging, goede informatie over wanneer er geleverd wordt, van tevoren werd ik gebeld dat ze er bijna waren. Aanrader!

heel goed

heel goed

Snelle levering, goeie kwaliteit

spanveren voor parket, grote doos voor goeie prijs, prima veren en volgende dag geleverd.

prettig contact

goede reactie, snelle levertijd problemen direct oipogelost, maw goed genoeg voor mij

Goede service product wat minder

Zoals gezegd, goede service. Helaas was het product (redupax ondervloer) krom getrokken waardoor dat lastig was met verwerken.

duidelijke web pagina. snel gevonden wat ik wilde.

Bestelling (rond 19u gedaan) gaf aan dat ik die na twee dan binnen kreeg.. Werd ik rond 20u30 gebeld of we morgen thuis waren want dan reed de vrachtauto al in de buurt…. Tuurlijk :-) ! Goed geregeld dus! Kan niet anders zeggen.

Werkt uitstekend

Keurig verpakt. En een goede uitleg

Goede ervaring

De site is heel overzichtelijk, snelle levering.

Snelle levering; goed contact

Verbeterpunt: de website kan duidelijker wat betreft (on)mogelijkheden om af te halen in de buurt en kosten bezorging.

Dit kan niet

De bestelling en aflevering ging goed en snel. Maar wat echt niet kan dat u mij een aangebroken flacon lijm stuurt, waarvan de opening dichtgeplakt zit met plastic. En waarbij lijm gelekt is tijdens de verzending. Aangezien ik de lijm meteen nodig had heb ik niet teruggestuurd. Gelukkig was de in de flacon resterende hoeveelheid nog voldoende.

Beste Gerrit, De producten worden altijd heel verzonden vanaf ons magazijn. Wij vermoeden dat de flacon tijdens het transport beschadigd is. Excuses voor het ongemak. Als u volgende keer een product nodig heeft kunnen wij u een korting geven op uw bestelling. We hopen u weer in onze webwinkel te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Rick Kwaliteitparket.nl Met vriendelijke groet, Rick Kwaliteitparket.nl

Ok !

Snelle levering , alleen prijs vd verzending vond ik aan de hoge kant . De kwaliteit vh product moet ik nog testen .

Zeer tevreden!

Vlotte bezorging. Betaalbare mooie milieu vriendelijk houten vloer. Blij mee. Ik kocht onbehandelde latten tegels was veel werk om te leggen en aftewerken maar zeker de moeite waard.

Snel

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snel gereageerd op mijn bestelling, werd ook nog even gebeld om bestelling af te stemmen met beschikbare voorraad. Goede service en de volgende dag geleverd

Goede kwaliteit plinten.Super snel geleverd .

Goed geholpen, goed op de hoogte gehouden van ontwikkelingen. Ondanks leveringsproblemen bij leverancier(niet kwaliteitparket), werd er goed gezocht naar een uitstekende oplossing. Wij zijn erg tevreden met onze mooie vloer!

Denken mee, proactief en leveren kwaliteit

Kwaliteitparket levert een service van een niveau die je niet vaak ziet. Denken mee, zorgen dat je levering op tijd binnen is en bellen je ten overvloede ook om een en ander toe te lichten. Zeer aanbevelenswaardig!

prima zaak

hoekjes voor plinten die er al jaren aan zitten ,gevonden bij jullie, precies wat we zochten en keurige levering

Bolderweg 72 8243RD Lelystad

Over Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel

Wie is Kwaliteitparket? Kwaliteitparket is een handelsnaam van Parketwinkel.nl en is actief aanwezig in de parketwereld. Kwaliteitparket richt zich voornamelijk op de verkoop via internet, met een online assortiment van circa 100.000 artikelen voor parket, laminaat, pvc vloeren, plinten, ondervloeren, parketlijmen, olie, lak, onderhoudsproducten, gereedschappen, vloerbescherming, Accessoires etc. via het Internet of partnershowrooms. Wij bieden deze artikelen aan tegen scherpe prijzen aan bedrijven en particulieren. Door grote vollumeafnames bij fabrieken en groothandels kunnen wij een lage inkoopprijs verkijgen, en zo kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan onze klanten