Snel gereageerd

Goed en snel geregeld

S elleen goede levering

Ik bestel al een tijdje bij waterfilterwinkel. Altijd correcte leveringen eigen merk is goede kwaliteit.

snelle service

zeer snelle en goede service van de bestelde waterfilters.

prima, vlotte afwikkeling

prima, vlotte afwikkeling

Super slecht

bestelling gedaan en niks ontvangen. Wel een rekening gekregen.

Donderdag besteld, zaterdag geleverd.

Geleverd binnen de termijn die vooropgesteld werd

perfect afhandeling van een uitstekend product

Perfect !

Heel spoedig oplevering, uitstekend website !

Onderdeel gezocht,gevonden,besteld en geleverd

Op zoek naar vervangende scharnieren voor mijn koelkast vond ik deze site waarna, ik snel het setje aangeleverd kreeg

Snelle levering, meteen de volgende dag in huis

ik had ontkalker voor de koffiemachine nodig, 's middags besteld, de volgende ochtend in huis, prima.

Correcte informatie

Super professioneel. Aanrader

alles naar wens verlopen

we zijn zeer tevreden mooi kwaliteit product snelle en goede levering

gewoon een goede zaak

wat ik hier boven ook al aangeef; goede zaak

Zeer snelle levering

Bestellen en het komt goed.

Zo vaak ik heb besteld zo vaak is het correct afgehandeld.

uitstekend

besteld en snel in huis TOPPIE!!!!

Op tijd geleverd en keurig ingepakt.

netjes verpakt en bezorgd

Snel geleverd, voordelige keuze!!

De voordeligste voor ontkalker van mijn espressomachine.

Mijn vraag is niet beantwoord!

Mijn e-mail is niet goed gelezen met als gevolg dat ik niet heb gekregen wat ik gevraagd heb,

Beste mevrouw Stoutjesdijk, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat uw e-mail niet goed gelezen is. Op 23-07-2020 heeft u een bestelling bij ons geplaatst. Naar aanleiding van uw bestelling heeft u op 27-07-2020 contact opgenomen met onze klantenservice. Als volgt heeft mijn collega op 29-07-2020 contact met u opgenomen en aangeven dat u volgens de orderbevestiging 1 artikel heeft besteld. Daarbij heeft ze vermeld dat indien u nog 2 stuks wenst te ontvangen, wij u vragen een nieuwe bestelling te plaatsen. Tot op heden hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen. Indien u daarom verder nog vragen heeft horen wij dit natuurlijk graag. Wij hopen dat u wel tevreden bent met het ontvangen product. Met vriendelijke groet, Chantal Waterfilterwinkel

Duidelijke site en fijn dat je met klarna kan betalen veilig

Goed product snelle levering

Dit maal het huismerk filter gekocht. voldoet prima en doet niet onder voor het origineel (behalve de prijs). Is exact hetzelfde. Snelle verzending de volgende dag al in huis. Kreeg in het begin bij inloggen een voucher in het beeld die ik ff wegklikte omdat ik anders niet kon shoppen. Na aankopen zocht ik de de voucher voor korting maar deze was verdwenen. Had hieraan een chat kunnen plegen maar had hier geen tijd meer voor. Jammer.