Er wordt ander artikel geleverd dan wat op pakbon staat

Waardeloos daar het personeel niet checked wat op de pakbon staat met wat verstuurd word. Ik vraag een waterpomp (staat ook op pakbon) en er wordt een kalkfilter verzonden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste meneer of mevrouw Slendebroek van Tongeren, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren het zeer dat u niet de juiste producten heeft ontvangen. Vandaag zal uw waterpomp verzonden worden. Vanavond ontvangt u per e-mail de Track & Trace gegevens. Het pakket zal dan morgen bij u aangeboden worden. Natuurlijk begrijpen wij dat het erg vervelend is dat het mis is gegaan en willen onze welgemeende excuses hiervoor aanbieden. Met vriendelijke groeten, Laura Waterfilterwinkel

Altijd correct en snel geleverd

Makkelijk te bestellen, scherp geprijsd en netjes en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, goed en als beloofd

Heel fijn dat het zo snel ginge en alles zoals beloofd geleverd werd voor goede prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gewoon goed en levering op tijd

Geïnformeerd over t product , besteld en het is op tijd geleverd

Slecht

Snelle toezending, maar filters waardeloos. Twee keer een filter geplaatst exact volgens voorschrift, maar er komt na een uur noch geen druppel water door!!!!!!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte meneer Oldenkamp, Wij vinden het ontzettend vervelend om te horen dat de ontvangen producten niet naar wens waren. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Naar aanleiding van uw klacht zullen wij kijken waarom er geen water door de filters liep. Inmiddels is het aankoopbedrag van uw bestelling teruggestort. Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Valerie Waterfilterwinkel

Verwarrend

Besteld. Was voorraad. Betaald. Bevestiging gekregen. Plots mail, dat het tóch niet op voorraad was. Daarom geannuleerd. Tóch info Post.nl. dat zending zou worden afgeleverd. Naar ophaaladres gereden. Geen zending (na 3 dagen). Wél plots geld terug. Wat moeten we hier nu mee? ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Na paar dagen alsnog reactie met excuses voor gang van zaken en een keurig persoonlijk voorstel ter compensatie van de veroorzaakte verwarring.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste meneer of mevrouw Zondervan, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons ontzettend. Wij zien inderdaad dat er iets mis is gegaan. Uiteraard is dit absoluut niet de bedoeling. Wij zullen persoonlijk contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen. Onze welgemeende excuses voor de verwarring en het ongemak. Met vriendelijke groeten, Isabelle Waterfilterwinkel

gewoon goed

niks op aan te merken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles heel vlot! Bestelling, levering, ...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, correct, gunstig geprijsd, prima

Eenvoudige bestelling, snel bezorgd, gunstig geprijsd, kortom: prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

slechte service en slechte klantvriendelijkheid

heb al diverse bestellingen gedaan. Laatste 2 keer verkeerd materiaal geleverd. Kost mij weer moeite (ergernis, telefoontjes, verkeerd materiaal terugsturen), dit zonder enige vergoeding. Bij laatste keer aangegeven dat ik met vakantie zou zijn als het pakje wordt geretourneerd. Net terug, zie ik in mijn mail een reminder waarin ik er fijntjes aan wordt herinnerd het verkeerd geleverde ZSM terug te sturen.... Hallo, jullie fout en bij mij nu gaan zitten eisen. Zo ga je niet met 'goede'klanten om. Pakketje gaat uiteraard retour, maar van Dit bedrijf hoef ik nix meer.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte meneer van Reenen. Wij betreuren het zeer dat u een onprettige ervaring heeft gehad met onze service. Allereerst willen wij benadrukken dat wij het ontzettend vervelend vinden dat het twee keer is misgegaan met de levering van de producten. Dit is absoluut niet de bedoeling en wij begrijpen natuurlijk dat dit voor u ook zeer ergerlijk is. Daarnaast zien wij in dat het niet netjes was om u een herinnering voor de retourzending te sturen. De fout ligt aan onze kant en wij begrijpen dat u door de vakantie niet in de gelegenheid was dit te doen. Ook voor dit feit bieden wij onze excuses aan. Volgens PostNL zijn de juiste producten inmiddels bij u geleverd. Wij hopen dat ondanks deze vervelende ervaring u tevreden bent met de ontvangen producten. Met vriendelijke groeten, Laura Waterfilterwinkel

Ik ben zeer tevreden over uw bedrijf de Waterfilterwinkel. Net en beleeft personeel aan de telefoon gehad, ik kan u een ding zeggen ga zo door. Ik zou uw winkel zeker aanbevelen. Met vriendelijke groeten. Aty en Günther Spruit

zeer tevreden

geleverd zoals beloofd

uiterst tevreden

meteen een bericht dat de bestelling was ontvangen, en paar uur erna dat hij door een storing bij de bank nog moest worden betaald, en 36 uur later had ik de bestelling al in huis

Snel en goedkoop

Besteld, de dag erop geleverd en goedkoper dan elders.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

snelle correcte levering

gunstige prijs, snelle levering

gunstige prijs, snelle levering

Correct!!!

Juist product, geen verrassingen qua prijs. Vlotte levering

Snelle en correcte service

Mijn bestelling verliep vlekkeloos!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

In één zin, dikke prima.

Bestel proces verloopt soepel, en de verzending is netjes verzorgd.

Snelle afhandeling

snel geleverd

wordt snel op bestelling gereageerd via de mail en volgende dag in huis.

Fijne service

Bestelling snel geleverd.. klantvriendelijke service, goede prijzen

Aanrader

Goedkoop en zeer snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik kon de bestelling volgen op mijne iPad ,dat is wel fijn dan kunt ge de bestelling volgen.

Over Waterfilterwinkel.com

Filter op Taal