Review wordt al gevraagd voordat bestelling binnen is.....

Zeer vreemd dat jullie ons al om een review vragen voordat de bestelling is aangekomen. Niet dat de verwachtte bezorging laat is, gisteren besteld en de bezorging wordt binnen 2 uur hier verwacht. Maar wel raar om nu al om een oordeel te vragen als de bestelling nog binnen moet komen.

Sublieme huismerk kwaliteit

Zeer goede prijs/kwaliteit. Geen verschil met origineel en snel geleverd.

makkelijk en goed

De waterfilter die ik moest hebben was makkelijk te vinden. Er werd meteen bij gezet dat ik de keuze had uit 2 . Een duurdere en een goedkopere. Zaterdag bestelden dinsdag al in huis.

Een beetje te snel zelfs. Hoewel ik had aangegeven dat ik de producten op woensdag wilde ontvangen, lag er vandaag (dinsdag) een briefje in de bus dat de postbode me had gemist. Waarom geef je de mogelijkheid om de bezorgdatum aan te passen als je er dan niks mee doet?! Gelukkig was de buurvrouw thuis om het pakketje aan te nemen....

Keurige en snelle service

Waterfilters besteld voor de koelkast. Snelle levering en top service.

alles is goed verlopen en goed aan gekomen

Snelle levering en goede kwaliteit.

Vlotte bestelling en op 24u correcte levering

Zie titel. Eerste maal dat ik een whirlpool vervanging ga gebruiken. Eventjes wachten op de gebruikservaring...

Erg positief

Snel accuraat

Juiste product en snelle levering

Juiste product en snelle levering Voor een redelijke prijs.

Snel en voordelig

Erg snelle levering

Altijd op voorraad, goed geïnformeerd over de bestelling en de volgende dag al geleverd. Ben erg tevreden.

Meestal sneller, maar goed

Dit keer voor het eerst een vertraagde levering agv voorraad verschil. Jammer, maar niks aan te doen. Verder weer goed als altijd. Dank!

Snel geleverd en goeie prijs

Makkelijk te monteren en goede kwaliteit

Goed!

Prima Website, goede informatie, zo wordt de te maken keuze eenvoudig.

Snel en goed geleverd en op tijd dat voor af was bepaald

snelle, nette levering

na bestelling in het weekend, binnen twee werkdagen in huis, dus niet al te veel vertraging voor het onderhoud van mijn koffiemachine.

perfecte levering

Na enkele dagen mijn bestelling ontvangen, dank je

Gebruiksvriendelijk en snel

Mede door het geheugensteuntje van vorige bestellingen werkt de site top. Dit komt het gemak bij bestellen ten goede. Daarnaast is de levering altijd correct en zoals beloofd op de juiste datum. Ook de klantenservice is goed te bereiken en handelt alles top af.

Supersnelle levering

Scherpe prijzen. Groot assortiment. Supersnelle levering.

Goed en goedkoop.

Onlangs weer een bestelling gedaan bij Waterfilterwinkel.com daar mijn filterpatronen voor mijn Brita waterkan bijna op waren. Deze patronen waren zeer voordelig en ik kreeg ook nog eens 15% extra korting en uiteraard werd de bestelling weer zeer snel bij mij afgeleverd.

Uitstekende snelle service

Mijn bestelling was er echt de volgende dag, keurig verpakt en super snel geleverd. Waren ook nog de goedkoopste voor mijn artikel waterontkalker voor de koffiemachine.

Prima service, snelle levering, goede prijs

👍

Vlot en makkelijk bestellen en leveren

Makkelijk zoeken binnen de site en veilige betaling

levering een week na bestelling pas plaats gevonden....ni leuk

Ik heb een aantal mails moeten sturen om eigenlijk te weten te komen waar mijn bestelling bleef. Ik was op den duur zelfs wat argwanend , dit met de gedachte dat ik mijn bestelling wellicht nooit zou ontvangen.... Ik hoop dat dit in de toekomst niet meer zal voorvallen.