Correct en snel

Mijn bestelling werd correct en snel afgehandeld

Bestelling en communicatie verloopt soepel. Snel geleverd.

Luchtfilter redelijk prijs en snel geleverd.

Hier een luchtfilter voor onze koelkast besteld. Binnen 2 dagen in huis. Prima produkt. Lijkt op het origineel.

Snelle levering - correcte prijs

Veel beloven, veel excuses niet leveren en lang moeten wachten op v teruggaaf geld

6-5 Fc100 filters besteld. Zouden de volgende dag geleverd worden. Nee dus. We verwachten ze 15-5. Weer niets vernomen. Gebeld: nee we verwachten ze nu 15-6. Weer niets. Op 19-6 een mail, Fc100 filter niet meer leverbaar. We storten binnen enkele dagen het geld tetug. 25-6 nog geen geld ontvangen. Kijk ik op hun site en wat staat daar: fc100 filter leverbaar na 1 juli. Begrijpt u het? Ik niet

Zeeeeeeer slecht !!!!!!!!!

Besteld en betaald Niks ontvangen Telefoon word niet beantwoord Mail word niet beantwoord GEEN STERREN DUS

slecht

Ik heb vorige week 2 items besteld, kreeg een melding dat het pakket werd verzonden en sindsdien blijft het pakket staan op ''aangemeld bij postnl'', pakket is dus niet verzonden. Ik krijg ook geen reacties op mails of tickets en chats. Nummer om te bellen nog niet geprobeerd, want ik werk overdag, tevens zijn ze niet de hele dag bereikbaar. Erg slechte service, dit mag niet als E-commerce bedrijf. Hopelijk krijg ik snel een reactie op mijn mails, indien ze failliet zijn kan ik daar ook naar fluiten.

Snelle en goede service

Bestelling kwam binnen twee werkdagen, was goed verpakt en op basis van info op website ook het juiste artikel.

Alleen stuitte ik met bestellen op een probleem Ik wilde meer dan de 2 items bestellen dan dat ik uiteindelijk ontvangen heb, maar dat lukte “gewoon” niet

Niets op aan te merken!

Duidelijke website. Snelle levering. Interessante staffelprijzen. Goede voorlichting over artikelen. Veel keuze.

Snelle levering, bestellen was niet ingewikkeld!

Goede en snelle levering

De communicatie en levering is goed en snel.

Snelle en goede service

Snel geleverd en meestal de laagste prijs

genoeg keuze, vooral fijn dat eigen merk, dat scheelt enorm in de aanschaf

Uitstekend!!

Kwaliteit, prijs en snelheid leveren!

Snel en netjes af geleverd

Snel en netjes

Prima webshop en snelle levering

Prima service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Savonds besteld 2 dagen later in huis goede service dus ga zo door

Hele goed service. Mijn pakket was door post.nl beschadigd. Binnen enkele dagen kosteloos een nieuw artikel ontvangen. Super.

Ik heb wat ik moet hebben

tzelfde

Snelle service & levering

Ik vond op de site originele Samsung koelkast filters, de dag na bestelling werden ze al perfect geleverd.

Redelijk tevreden,

Filter was helaas niet op voorraad, dus moest langer wachten, verder geen klachten.

duidelijke site . correcte levering

duidelijke site . correcte levering