snelle levering en goede service

Na een fout geleverd product gekregen te hebben werd deze fout snel hersteld en werd het goede product geleverd.

Nog niets ontvangen!

Toot heden kan ik moeilijk mijn mening geven vermits ik nog niets heb ontvangen, noch mail noch bestelling

Gewoon goed verzorgd

Snel bezorgd

de gestuurde vervanging van NIVONA-filters pasten nie≥t

Ik had filters besteld voor mijn NIvona koffiemachine. Het waren geen NIVona filters die ik kreg, en na bevstiging in het apparaat bleef het waarschuwingslichtje: fillter vervangen branden. De zending was dus waardeloos.

We bestellen hier al een aantal jaar en dat bevalt prima.

Goede ervaring en snelle service

Geen volledige info

Zocht een ontkalker vloeistof voor mijn koffiezetapparaat, vlgs leverancier moest ik een bepaald middel gebruiken, kwam uit bij waterfilterwinkel, deze had het middel specifiek voor mijn machine, direct besteld. Na ontvangst blijkt de inhoud (1/2 inhoud, had voor goede werking 2 flessen nodig) niet genoeg te zijn. Ik zou eigenlijk nog een fles moeten bestellen, betekent ook dat ik weer verzendkosten moet betalen, waarom zeggen zij niet eerlijk dat je TWEE EENHEDEN moet bestellen voor deze machine

Perfecte leverancier en normale prijzen.

Heel snel geleverd

Netjes aangeleverd

Snelle levering!

Ben deze keer voor het huismerk gegaan en moet nog wel ervaren hoe dit is. De levering was in elk geval heel snel.

top service

xxxxx

Goed en snel geleverd.

Goed, snelle levering

Top en snel geleverd

Makkelijk is de site en is snel geleverd

goed geregeld

snel geleverd, en klopt altijd

De filters van jullie huismerk werkten niet op onze Delonghi Magnificas. We hebben deze dan teruggestuurd. We hebben dan de originele filters besteld en ontvangen. Die werken prima. Het huismerk is momenteel nog niet terugbetaald. We hopen dat dit in orde komt.

Snelle levering, goede prijs. Tevreden klant

TOPPIE !!!!!!

Ik ben hier al jaren trouwe klant. En zal ook nog jaren blijven.

Vlugge levering en goed aangegeven hoe je het moet gebruiken Top

Ik heb al vaker besteld bij waterfilterwinkel en iedere keer worden de bestelde producten snel geleverd. De besteleenheden voor extra korting waren veranderd en de prijzen net als overal hoger. Maar vergeleken met andere aanbieders een goede keuze.

Vlotte levering maar flesje vloeistof zat kapot en daardoor schade

vlotte levering en ontvangst van de doos. Thuis zag ik dat de doos onderaan nat was. Er was een flesje met ontkalker kapot in de doos en verschillende doosjes met ontkalker waren aangetast. jammer maar ik had geen zin om ze terug te sturen en heb ze zo goed mogelijk gerecupereerd.

Eerste bestelling uitmuntend!

Vlug geleverd , werkt perfect en uitstekende prijs

Niet tevreden

Ik heb op 16/10/2022 een bestelling geplaatst en heb pas op 11/11/2022 bericht gekregen dat ik het pakket kon ophalen in het opgegeven afhaalpunt. Bij nazicht heb ik vastgesteld dat de inhoud van de levering niet klopt met wat ik besteld en betaald heb. Ik had een Delonghi onderhoudsset DEL 100201 besteld en betaald en heb een Delonghi onderhoudsset DEL 100101 ontvangen; dat betekent dat ik slechts 200 ml ontkalker gekregen heb daar waar ik voor 500 ml betaald heb. Ik zou het dan ook op prijs stellen als u deze vergissing zou willen rechtzetten.

Beste klant, Hartelijk bedankt voor je review. Ik wil je vragen om je klacht en het ordernummer te mailen naar [email protected] Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen. Met vriendelijke groet, Simone van de Waterfilterwinkel