Snelheid en behulpzaam

Ik had een onderdeel nodig voor mijn Brooks-zadel. Geweldige uitleg over welk type ik diende te bestellen. Na binnenkomst nogmaals gebeld hoe het item te plaatsen. Men ging zelfs kijken naar het item en wederom perfecte uitleg

Scherp geprijsd en snelle levering.

Schitterend Brooks zadel, een streling voor het oog. Gemakkelijke online bestelling en betaling. Snelle levering. Slechts één tip: onder gerelateerde producten zou misschien ook de passende zadelstrop kunnen worden vermeld. Dat maakt het duidelijker voor de klant.

Snel geleverd.

Snelle levering en goed verpakt. Ik kan dit zeker aanbevelen.

Zeilig

Ik heb al dertig jaar een Brooks zadel. Nu een nieuwe gekocht, echter deze wordt geleverd zonder bevestigingsmateriaal. Zo mooi product en zulke slechte service. Het is zielig dat er niet mee gedacht wordt.

U heeft een Brooks B67 bij ons gekocht. Zoals de omschrijving letterlijk aangeeft: "de B67 is uitgerust met een een rails voor de bevestiging aan de moderne micro-adjust zadelpennen, ofwel patent zadelpennen." U wilt deze blijkbaar aan een klassieke kaars zadelpen bevestigen. Dan heeft u een 'zadelstrop' nodig. Die staat als gerelateerd artikel bij te bestellen op de productpagina. Veel duidelijker dan dit kan de artikelomschrijving niet zijn lijkt ons. Om ons dan 'zielig' te noemen omdat wij die niet gratis aan u naleveren vinden wij niet netjes of correct. We hebben u exact geleverd wat u heeft besteld en onze productomschrijving is helder.

alle informatie om het juiste zadel te kiezen

Daarnaast snel geleverd! De kwaliteit spreekt voor zich.

Bestelling is vlot geleverd.

Helaas past het zadel niet bij mij. Na 3 dagen testen, bleek echt dat het helaas niet gaat lukken op het zadel lekker te fietsen. Na mijn vakantie neem ik contact op met jullie. Dus leveren ging goed, helaas is het zadel voor mij niet geschikt.

Snelle levering en uitstekende aftersales

Weer een prachtig zadel met uitstekende aftesales. Was een kleinigheidje dat vanuit fabriek de sample van proofide vet er niet in zat. Was niet nodig maar is toch direct nagestuurd. Ook snelle reacties in de mail. Verbeterpuntje is wel een duidelijkere aanduiding welke zadelstrop er nodig is. Dit is niet bij alle zadels duidelijk beschreven. Ik had nu wel de juiste zadelpen maar moest nu achteraf een andre strop bestellen (en daarmee extra verzendkosten).

Beste zadel….. ever

Ik schrijf niet vaak reviews, maar dit keer maak ik een uitzondering. Het Brooks zadel is het geld dubbel en dwars waard. Heeft mijn fiets zoveel beter gemaakt, lange ritten zijn geen enkele issue meer.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Kwaliteitsproduct en prettige winkelervaring

Brooks is een hoog kwaliteitsmerk en de winkelervaring hierbij was overzichtelijk en prettig. Tevreden met de bestelling.

Snelle en goede service.

Snelle en goede service.

Prima volgens afspraak

Levering en product zoals verwacht

Prima levering

Overzichtelijke site en snel geleverd

Volgens afspraak geleverd

Keurig geleverd volgens afspraak.

Snelle levering.

Keurig, compleet en snel

Binnen 24 uur een nieuw zadel. Nu alleen nog ‘het inrijden’!

mooi zadel en snel geleverd

Het zadel werd snel geleverd. De verpakking was prima. Heb het zadel inmiddels gemonteerd en ga het nu "inrijden".

Snelle levering en nu al meerdere complimenten in ontvangst genomen over mijn zadel!

Duidelijke website en bestelling en levering verliep vlot.

Met bovenstaande tekst is alles gezegd. Wat wel beter zou kunnen is de verpakking. Het ging om stelbout voor een zadel die in een klein pakje geleverd werd. Het had ook in een envelop gekund voor de brievenbus.

correcte afhandeling vd bestelling

probleemloos besteld ,en snelle levering van zeer goed product

Goede zadel en snel geleverd.

Webwinkel heeft een overzichtelijke site, met veel keus. Bestelling ging gemakkelijk en zadel was snel geleverd. Zadel zit hard, maar hier moet ik even aan wennen.

Prima zadels en vlotte levering

We hebben twee vouw toerfietsen gekocht met eigenlijk ook prima zadels tot dat je toertochten gaat rijden. Na de nodige km stap je af met een houten kont pff je kunt de eerste stappen niet meer lopen. Dus twee prima Brooks zadels gekocht en het zadelpijn probleem is verholpen.

mooi frametas, snel geleverd

duidelijke website met goede foto's van producten en duidelijke omschrijvingen

Snelle en correcte servies, TOP!

Het zadel werd geleverd zoals beschreven en dit aan een zeer scherpe prijs. De levering was vlug en correct. Zeker aan te bevelen.

Wat afgesproken is, is ook uitgevoerd

Wel graag is de bevestiging van de bestelling erbij zetten of de bestelde artikelen op voorraad zijn.