Bestelling keurig op tijd ontvangen!

Zeer zorgvuldig en betrouwbaar

Hier wordt het materiaal zorg en liefde behandeld! Dat merk je aan alles, ook al is het online, ik ervoer toch een persoonlijke benadering. Passend bij het merk.

Vlotte aflevering

Ook bij retourneren (andere aankoop) vlotte afhandeling

Fantastische service

Goede heldere website. Ruime keuze van zadels. Vlotte levering. Top!

Leuke webshop, snelle verzending!

Leuke webshop, snelle verzending!

Prima geholpen

Perfecte handvatten voor de Flyer fiets van mijn vrouw.niet goedkoop maar Brooks is perfect afgewerk

Keurig op tijd geleverd door Rat Bike

zondagavond besteld,woensdagmiddag fietste ik op het brooks zadel .

Ben heel tevreden ,is prima gegaan,compliment voor BrooksZadel.

Het proces en het artikel voldeed aan onze verwachtingen.

Prettig.

Prima zadel

Snelle levering van het juiste product

Zeer tevreden met de snelle levering van mijn nieuwe zadel. Vind alleen zo'n enquête veel te vroeg komen omdat ik het zadel nog niet heb kunnen uitproberen.

heel tevreden

Overzichtelijke website, vlotte bestelling, vlotte afhandeling. Goed ingepakt... kortom wat men mag verwachten van een webbestelling.

Snel en efficiënt.

Snel en efficiënt.

Goed om te horen dat u het zadel mooi vindt. U geeft ons echter via dit review systeem een onvoldoende. Zou u dat wellicht kunnen heroverwegen?

Mijn tweede Brooks zadel B17 maar dan de Special Lab edition. Een heerlijk zadel voor lange afstanden te rijden zonder pijnlijke achterwerk en de uitstraling vd zadel is schitterend een juweeltje voor oog en billen.

Snel geleverd, hoge kwaliteit

De producten zijn snel geleverd en zijn van hoge kwaliteit

Supersnel

Bestelling heel snel bezorgt, via dhp, waar bezorgtijd heel precies wordt aangegeven. Zo zit je geen uren te wachten. Product Brooks zadel, voldoet aan verwachting.

Levering en product top.

Brooks zadel gekocht b17 leer black zit na 200 km al goed het is even wenen maar veel beter dan een gel zadel , is de investering dik waard.

Snelle levering, fantastisch product.

Ik heb meerdere zadels geprobeerd voor mijn Koga Worldtravelel. Uiteindelijk had ik meteen voor Brooks moeten gaan want niets fietst zo fijn als een Brooks zadel. Bestellen was makkelijk, de levering was snel en het product (nog niet ingereden) zit nu al beter dan mijn eerdere zadels zoals de Selle Italia en de Selle Royal.

Gewoon goed!

Alles vlot verlopen. Bestelling heel snel binnen

Snel bezorgd

Het onderdeel van het Brooks zadel is snel bezorgd. Het had echter ook als brievenbus pakketje verstuurd kunnen worden.

Alles goed!

snelle levering en top product