Snelle levering, duidelijke website

Snelle levering, duidelijke website

Twee zadels gekocht

Nu 1000km fietsen om ze in te rijden maar het bevalt nu al en het kleed de fietsen helemaal af.

Makkelijk besteld en snel bezorgd

Makkelijk besteld en snel bezorgd

Zeer goed en netjes op tijd geleverd

Bezorgbedrijf niet goed

De bel gaat, doos (reeds betaalde zadels) staat voor de deur. Bezorgbedrijf rijdt de straat al uit zonder enig contact; zelfs geen oogcontact. Dus ook geen controle of er open gedaan wordt. De aanbeveling hieronder gaat dan ook over het bezorgbedrijf.

Al onze zendingen worden aangetekend en verzekerd verzonden. Indien een koerier de regels niet naleeft dan kunt u ons altijd via de klantenservice een bericht sturen. We spreken de koeriersdienst er dan op aan welke dit bespreekt met de koerier.

afgeleverd op het uur dat er gezegd was

perfect

Mooi, degelijk goed zittend zadel

Een beter merk bestaat niet

heel goed

Goede prijs en snel verzonden, gewoon goed

Tegen een mooie prijs een elders duurder Brooks zadel gekocht en snel in huis ook. Niks te klagen, meer dan een pluim waard!

Snelle levering van fiets zadel, 1 dag na bestelling in huis.

Levering correct, snel en volgens afspraak

Een Brooks B17 zadel besteld met een hoes en onderhoudspakket. De volgende dag was mijn bestelling al binnen. Kon de bestelling volgen via de app van de bezorgdienst. Producten netjes verpakt en compleet. Tevreden! Zadel gemonteerd en de eerste kilometers gemaakt. Nog wat hard, maar ik voel dat het goed gaat komen.

Ik ben heel tevreden.

Onlangs kocht ik een nieuwe fiets. De oude heb ik weggegeven aan een kleinzoon. Op die fiets zat al een Brookszadel evenals op de fiets die ik daarvoor had. Het zadel was zeker 30 jaar oud en nog steeds in goede conditie. Helaas miste ik op mijn nieuwe fiets het Brookszadel en moest dus een nieuw zadel aanschaffen. De levering door Brooks-Zadels.nl verliep snel, ondanks de corona. Het zadel vervangen was heel snel gebeurd en ik rij nu met nog meer plezier op mijn nieuwe fiets.

Perfect snel en goed verpakt geregeld.

Uitmuntend.

top, geweldig en snel geleverd

top, geweldig en snel geleverd

Goede informatie, doet wat het beloofd.

Uitstekende informatie over alle type zadels, maar ook goede informatie over het onderhoud en afstellen van een zadel. Goede verwijzingen naar de filmpjes. Geleverd zoals afgesproken.

Geen ervaring maar een beleving!

Na lang aarzelen een Brooks besteld op een vrijdag. Prima verzorgd en op maandag al bezorgd. Helemaal top, net als het zadel zelf.

Ik heb alles conform bestelling in goede orde ontvangen

Uitstekende dienstverlening

Snel en goed geregeld

Zie bovenstaand

Prima verzorging van bestelling tot levering

Snelle levering en ruim assortiment

Snelle levering en ruim assortiment

Goed verpakt in originele Brooks doos met de beloofde accessoires. Kwaliteitsproduct dat na bestelling de volgende dag werd geleverd. Duidelijke website met goede informatie.

Alles OK

Bestelling prima verlopen.

Geweldig, jaren eerder moeten aanschaffen

Geweldig, jaren eerder moeten aanschaffen

Snelle levering, top zadel.

Echte kwaliteit.

Op de site goed de specs kunnen zien en snel mijn keuze kunnen maken.