Deskundig en klantvriendelijk.

Goed advies gekregen. Illustratieve filmpjes op de site. De volgende dag in huis. Hoewel ik aan een snelle levering niet zwaar til.

GEWELDIG PRODUCT EN SUPER SNELLE LEVERING

Mooi product met zorg verpakt en verzonden

Goed assortiment, goede voorraad, goede prijs en snelle levering

Ik zocht een zwart Brooks B67 zadel. Bij veel webwinkels niet meer op voorraad maar bij Brooks-Zadels gelukkig nog wel en ook nog eens tegen een scherpe prijs. In mijn geval minder belangrijk maar de levering was binnen 24 uur.

Prima levering

Snel en tegen goeie prijs

Prima.

Prachtig zadel, super snelle levering en de beste prijs

Super tevreden over mijn bestelling bij Brooks-zadels.nl Levering binnen 24 uur en netjes verpakt. Na enige bestudering op de website mijn gewenste zadel gevonden. Bovendien bleek achteraf Brooks-zadels.nl ook nog de beste prijs te hebben. Ik hoop op vakantie lekker van mijn nieuwe zadel te genieten.

Redelijk, volgende keer beter.

Alles is geleverd; het had wat zorgvuldiger mogen verpakt worden, want de zending kwam tamelijk gehavend aan. Hier en daar kreuken en deuken!

Perfecte levering

Duidelijke website om een passende keuze te maken. Geleverd volgens afspraken. Ben erg blij met mijn Brooks zadel.

Goede kwaliteit met een snelle levering!

goede service bij aantrekkelijke prijs

Bout voor brooks hangveren zadel in den haag niet te krijgen, maar wel bijBrookszadels.com, zo gepiept

Perfect zadel, gunstige prijs

Perfect zadel, gunstige prijs, snel bezorgd, duidelijke beschrijving.

Keurig en op tijd geleverd.

Heb geen verdere op- of aanmerkingen. Prima uitgevoerd allemaal en de website is overzichtelijk.

Beter dan dit kan het niet.

Snel en correct!

De Brooks zadel was goed verpakt en kwam snel met DPD naar Brüggen. Direct ingevet en monteert.

Uitstekende kwaliteit en correcte afwikkeling

De geplaatste bestelling werd op vrij korte termijn en correct afgewikkeld. Het zadel met toebehoren is mooi verpakt 5 dagen na bestelling aangeleverd en voldoet volledig aan de verwachtingen. Product van uitstekende kwaliteit en een dito service!

zeer slecht

Is nog steeds niet geleverd !!!!!!!!!

Uw order van 21/05 is 22/05 direct verzonden. Zoals u weet kunnen er vanwege Covid vertragingen zijn bij de pakketdiensten. Volgens de tracking is dit de 28e bij u geleverd. Mocht dit niet zo zijn contacteer dan onze klantenservice via e-mail op onze site. We kunnen dan een procedure opstarten om eventuele problemen te verhelpen.

Prima kwaliteit, snelle levering

Dank je wel voor de uitstekende en klantgerichte levering van het Brooks B17 zadel

Gewoon goed

Prima ervaring, ruim assortiment en snel bezorgd, goede info over verzending.

Prettig behandeld.

Snelle levering.

Prima snelle levering fijn zadel

Eerst was het zadel glad maar na een paar keer fietsen ging het al een stuk beter wordt echt een fijn zadel veel eerder aan moeten schaffen 10 x beter dan al die gelzadels

Uitstekende prijzen en kwaliteit

Mooi en uitstekend zadel B17! Geen problemen met levering.

Bijna perfect

Helaas donderdag besteld voor 4 uur maar DPD bezorgde niet bij ons op vrijdag dus maandag ontvangen. Het zadel zit prima , verpakking was oké,gezien de prijs wel zielig dat men het in een doos ontvangt waar haring in heeft gezeten.

Wij verzenden onze artikelen in schone dubbelwandige stevige dozen. Dat zijn wel gerecyclede dozen dus het kan dat de buitenzijde een andere opdruk heeft. WIj doen dit omdat dit beter is voor het milieu en een stuk voordeliger dan nieuwe dozen. Hierdoor heeft u weer een scherpere prijs op onze artikelen.

Snelle levering!

Dinsdag namiddag besteld, woensdagochtend al geleverd in België! Super service, waarvoor dank!

teleurgesteld

Brooks handvaten: bij het 'korte' handvat blijft de sluitdop er niet in zitten, hij valt er zo uit ... de sluitdop is ook al gedeukt. dit is niet gebeurd op transport want de doos was niet beschadigd nu, vroeg of laat zal deze toch gedeukt raken, en ik lijm die dop wel vast, maar ik ben toch ontgoocheld in de levering.

Wij verzenden enkel 100% nieuwe en originele artikelen. Mocht er een probleem zijn contacteer ons dan via e-mail of telefoon zodat we uw probleem kunnen beoordelen en verder kunnen helpen. Nu weten we niet wat er exact aan de hand is hier en hebben we niet kunnen assisteren.

Brooks zadels, voordelig en snel thuis.

Brooks B17 imperial besteld, niet duur en de volgende dag al bezord. Top!