Snelle levering, goede service

Snelle levering van een kwaliteitsproduct

Hoe kan ik nou een lederen zadel die ik eerst 1000 km moet inrijden beoordelen binnen een week? Ik weet dat het een kwaliteitsproduct is met klassieke looks, dus ga ik er vanuit dat het geen miskoop zal zijn. Vraag t me over een half jaar nog maar eens.

Kwaliteit

Ik heb zadel nu een week, begin er aan te wennen lijkt mijn dat hij over nog 2 weken heerlijk ga zitten. Merk al dat zadel zich vormt naar mijn lichaam. Heb ook zadel dekje gekocht voor als het regend gr natasja

Snel geleverd en voldoet aan verwachting

Zadel was goed verpakt in originele verpakking vd Brooks en voldoet aan de verwachting. Ik gebruik al jaren een lederen Brooks zadel

Prima nette levering

Netjes verpakt, nette levering Helaas was DPD wat vertraging zou zaterdag in parcelshop zijn, maar dat werd maandag.

Perfect Zadel

Ik gebruik al jaren een Brooks zadel en voldoet altijd uitstekend door de goede zit ook bij lange afstanden . Nu weer een nieuwe gekocht wat zonder problemen kon worden besteld en snel werd geleverd .

Super dat alles apart te bestellen is

Elk onderdeel kan besteld worden op een eenvoudige manier. Top

Mijn ervaring is prima

Alles is gegaan zoals het moet

Een bijzondere winkel

Een echte winkel met mensen die er verstand van hebben. Zij leveren niet alleen Brooks zadels maar ook alle losse onderdelen. Een Brooks zadel is een investering voor langere tijd en dan is zo'n relatie belangrijk.

Makkelijk en snel

Items die ik bestelde werd heel snel en correct uitgeleverd. Handig.

Top product

Snelle levering, heerlijk zadel

Correcte prijs kwaliteit, snelle levering

Prima , geen problemen

Leuk dat je onderdelen van een zadel kunt kopen. Alleen jammer dat de rail van het zadel steeds breekt.

Vlot geregeld, fijn zadel

bbbbb

Oké

Oké

Mooi product en snelle service

Eindelijk een geen lek-zadel

Mijn Veloretti ziet er met dit leren stoere zadel weer een stuk chiquer uit. Daarnaast is een natte kont door een lek zadel verleden tijd. De fiets was niet geveerd en door de veren in het zadel is een rit over hobbels iets aangenamer. Al vermoed ik dat de veren nog wel iets soepeler lopen bij langer gebruik. Geldt ook voor het leer in het zadel vermoed ik. Is nog even afwachten.

De gekozen pakketdienst, kan het gevraagde levertermijn niet na komen.

De gekozen pakketdienst, kan het gevraagde levertermijn niet na komen. Ga over naar een andere pakketdienst. Daarom geef ik 3 sterren. Het product verdient wel 5 sterren.

Snel geleverd , overzichtelijke website

Bestelling prima verlopen en goed origineel product!

Makkelijke website en mijn vraag snel beantwoord. Goede prijs/kwaliteit en degelijk verpakt. Al met al een zeer goede ervaring.

Prima product en past op zadel

Nog niet geprobeerd ndt regen.

Duur maar ziet er goed uit!

De producten zijn van hoge kwaliteit.

Snelle verzending

Snelle verzending, product helemaal in orde

Mooi en snel

Goed en mooi