Verwachting was hoger....

Ik heb na lang nadenken en zoeken eindelijk een écht Brooks zadel aangeschaft. Dat het in het begin geen prettig gevoel zou geven had ik meermaals gelezen, maar ik vertrouw erop dat dit na inrijden goed komt. Wat ik spijtig vind is dat de klinknagels op het zadel té ver uitsteken en héél scherp aanvoelen, dit is iets wat niet zal verbeteren door gebruik en waar menige broeken zullen op sneuvelen. Graag had ik hierover reactie willen krijgen met de mogelijkheid om te wisselen met eenzelfde zadel dat deze gebreken niet vertoond. Groeten, Erwin.

Wij leveren als retailer een product 'as is'. Een standaard B17 heeft kleine stalen klinknagels. Als u grotere zachtere klinknagels wilt dan had u een B17 special moeten bestellen. Uw order van 23/04 is 23/04 direct door ons verzonden. Wij kunnen via mail of telefoon nooit een goed oordeel geven over wat er aan de hand zou zijn bij een zadel. U heeft 2 jaar garantie op fabrieksfouten, als daar naar uw mening sprake van is dan contacteert u onze klantenservice via mail voor de verdere procedure. In het algemeen zijn klinknagels altijd het ruwste gedeelte en tussen een klinknagel en leer zit ruimte. Dat is niet goed voor kleding maar dat is inherent aan klinknagels. Daar is niets aan te doen. Het comfort wat leer geeft weegt voor de meeste mensen op tegen een snellere slijtage van kleding. Bij het slaan van een klinknagel kan vervorming optreden. Ook dat is inherent aan de traditionele manier van zadels maken.

Prima telefonische uitleg en zadel werd snel geleverd

Vandaag besteld en morgen in huis

Snellere levering was niet mogelijk! Zadel it al op de fiets en.... het zit al als een vorst

Zadel werd snel geleverd

Al jarenlang gebruik ik een Brooks zadel. Zou niet anders meer willen Het B17 zadel is niet geveerd en tamelijk hard en glad. Kwestie van even wennen

Het juiste zadel snel in huis,met bijbestelde potje zadelvet.

Van bestelling tot levering een 10

Goeie service, prima adres

Op zoek naar een, uit eigen ervaring, uitstekend fietszadel, kwam ik bij Brooks-Zadels.nl terecht. Snelle service met schappelijke prijzen.

Vlot verlopen

Buiten gewoon keurige levering.

Goed ingepakte levering wat ik zeker niet van iedereen kan zeggen en juist bestelde.

Keurig op tijd geleverd, goed verpakt en tegen een mooie prijs. Alle lof voor RAT Bikes !!

Top Service.

Bestelling was de dag erna al geleverd. Retourneren ook Perfect,binnen de twee dagen centen terug op mijn rekening. Ik zal zeker hier terug onderdelen bestellen. Top

Zeer te vreden

Zeer correct vriendelijke en snelle afwikkeling.

Alles ging goed, zoals het hoort...

Bestellen was makkelijk, communicatie duidelijk en snel, en binnen een uur of 2 was het al onderweg.

Top snelle levering profi verpakking

Een prima ervaring

zoals het moet zijn

bestellen, betalen en leveren voilà

Echt kwaliteitsproduct

Wordt keurig snel geleverd, ziet er fantastisch uit ook qua verpakking je ziet er aan alle kanten de kwaliteit aan af. Ik hoop er dan ook lang plezier van te hebben. Het valt me wel op dat een aantal derden er de hoofdprijs voor vraagt bedragen van ruim door de €200,00 zijn geen uitzondering terwijl je bij de originele leveranciers normale prijzen betaald.

Prima, netjes geleverd

Goede zadel. Even wennen maar dan is het prima.

Goed product en snelle service

Goede en snelle service. Zadel van goede kwaliteit. Brooks natuurlijk

Inmiddels 2 zadels ontvangen en gebruikt

Bijna perfect

Enige minpuntje is dat na het verzenden geen track en trace code doorgemaild werd. Voor de rest alles prima in orde.

Prachtig zadel voor een scherpe prijs!

Prachtig zadel voor een scherpe prijs, met een goede service en snelle verzending!

Gebroken bout

De kwaliteit van de spanbout 64mm BMP173 is ondermaats. Ineens aan de draad gebroken onder normale omstandigheden en zonder overgewicht. Blijkt vaker voor te komen ! Gelukkig is de dienstverleningvan RAt onberispelijk Met vriendelijke groeten

gemakkelijk bestellen, duidelijke informatie, snel geleverd

ik had een onderdeel nodig, dat vond ik snel op de duidelijke website, betaald, volgende dag in huis, voor mij hoeft er niets verbeterd te worden hoor

Helemaal prima!

Goed gevoel

Zadel besteld. Geleverd in goede verpakking. De reputatie van Brooks zadels roept hoge verwachtingen op. Dit zadel is voor mijn vrouw. Heb zelf al langer naar tevredenheid een Brooks.