Prima. Snelle levering.

Mijn linkerveer was kappot. Kon op de website echter geen linkerveer vinden. Dus maar een rechterveer besteld en die paste er ook onder.

Prima website en uitleg

De website geeft accurate informatie over de Brooks artikelen. Bestellen is eenvoudig. Betaalmogelijkheden met Paypal zou toegevoegd kunnen worden.

Snelle en correcte levering

Na twee werkdagen was de bestelling keurig geleverd!

Ruim voldoende

Ruim voldoende

Goede snelle duidelijke levering

Goed gecommuniceerd, snelle levering, goed product

snel en efficiënt en interessante prijs

Snelle service en duidelijke website

Snelle service en duidelijke website

Geweldig zadel

TOP

Supersnel en superkwaliteit !

Perfect verlopen

Brooks Cambium C17 zadel eerste indruk

Na 2 korte fietstochten ben ik van mening dat het zadel goede ondersteuning geeft zonder al te hard te zijn. Hiervoor had ik een te smal en te zacht zadel wat wrijving tot gevolg had. Ik heb nu een trekking / tour fiets en het zadel zou hiervoor perfect zijn. Heb altijd op de racefiets gezeten, dus een vrij hard zadel ben ik enigszins wel gewend. Mijn eerste indruk is dan ook positief maar vele kilometers verder hoop ik dat ook nog te zijn. Mvg.Henny

Zeer goed,kan niet beter.

Zeer goed en snel.

Ze doen wat ze beloven

Snelle levering, prima service, scherpe prijsstelling.

Supersnelle levering.

Als de garantie net zo goed is als de supersnelle levering, kan ik RAD BIKE aanbevelen.

Prima bedrijf !

Goed bedrijf, goede site, snel verstuurd.

Good service. Great saddle

Ordered on Monday and saddle was delivered on Tuesday! Excellent service. A beautiful leather saddle. Looks great on my 34 year old Koga. It’s comfortable from the start, and will become more so with age.

Kwaliteit !

Alles perfect. Vlot geleverd. Kwaliteit zoals verwacht van een Brooks zadel. Verwacht er lang plezier van te hebben. Hartelijk dank.

Overzichtelijk productoverzicht en snelle levering.

's Middags besteld, twee dagen later in huis en dat voor een paar zadelonderdelen, van Brooks, dat dan weer wel. :)

goede en snelle service

goede en snelle service .

Goede snelle levering tegen scherpe prijs