Gemakkelijk besteld, betaald en correct geleverd.

Gemakkelijk besteld, betaald en correct geleverd.

Mooi frametasje van Brooks, waterdicht en smal. Precies goed voor mijn camera. Eerste paar ritten gedaan, ik ben er erg tevreden over. De snelle levering was echt een bonus.

Netjes en correct. Alleen de levering niet

De behandeling is keurig verlopen en het zadel is perfect! Alleen de levering was slordig. Adres klopte volgens de beschrijving maar is 2 deuren verderop afgeleverd. Vandaar ook het lagere cijfer

Vriendelijk te woord gestaan. Op telefonisch advies zadel besteld

Snelle en correcte levering.

Bestellingen vlot en compleet afgewerkt.

Goede service, snel ontvangen en scherpe prijs

Idem

Accuraat en snel en keurig op de gemelde tijd

Accuraat

Laagste prijs voor Brooks B17 zadel

Prima zadel voor prima prijs. Bezorging na 2 dagen

Heb een zadel besteld.. en de volgende dag al afgeleverd gekregen aan de deur… dikke duim van een tevreden Belg… daar kunnen wij nog wat van leren…

mooi zadel voor een nog mooiere prijs

correcte prijsstelling. snel geleverd. voldoet aan alle verwachtingen

Picobello

Prachtig zadel tijdig geleverd passend voor fiets.

Alles snel en goed

Net bedrijf in alle opzichten

Uitstekend product conform alle verwachtingen en afspraken

Snelle levering en wat ik besteld heb!

Simpel, correct, intuïtief, dat is perfect :)

Geleverd in 1 dag.

Korte levertijd. Goede communicatie.

Pakket nog niet ontvangen...

Ik kan nog weinig beoordelen, behalve dat ik nog niets ontvangen heb. Volgens de website van DPD is het pakket geleverd, maar ik ontving niets (ook geen "niet-thuis" briefje). Ik meldde dit reeds bij DPD en daar hoop ik snel antwoord te krijgen. Dit is dus geen oordeel over de kwaliteit van het product, waar ik nog steeds hoge verwachtingen van heb.

Het pakket was inmiddels terecht. We nemen met DPD de gang vanz aken door,

Snelle levering, voldoet aan de verwachtingen

Voldoet aan de verwachting! Vlotte levering

Mooi product. Snelle verzending. Niks op aan te merken.

perfecte service en levering

telefonisch contact gezocht met bedrijf, aardige medewerker gesproken die klantvriendelijk te werk gaat.

Prima winkel

Ga zo door.

Onvolledige informatie

Overzichtelijke website, snelle levering. Prima! Echter wel vervelend dat jullie bij een zadel niet vermelden dat er geen zadelstrop bij zit. Geef op z'n minst bij een zadel (naast het potje vet en plastic zadelhoes) de informatie welke zadelstrop je moet hebben... Dan is het voor een leek ook duidelijk en sta je niet achteraf met een zadel dat niet te monteren valt omdat je de juiste spullen niet blijkt te hebben.

Artikelen netjes geleverd! Prima kwaliteit.

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Overzichtelijke website, eenvoudig in gebruik. Makkelijk besteld en snel geleverd.

bedrijf is 100% OK

Snel besteld, ging allemaal heel gemakkelijk! Wel jammer dat de transporteur DPD is. Dit bedrijf is trager dan POST NL. Ook was niet te zien waar het pakket was. Krijg veel zendingen van diverse bedrijven en DPD en GLS zijn meestal een dag later dan POST NL.

Snel, vlot en prima prijs

Goedkoopste Brooks zadel dat ik kon vinden en vlot geleverd.