Mooi en snel

Goed en mooi

Correct ontvangen

Past goed

Snelle levering prima service.

Alles oke

Alles oke

De kers op de taart….

Het zadel maakt de fiets helemaal af. Veel comfort en het ziet er geweldig uit

Gemakkelijke bestellen , snel en correct geleverd

Gemakkelijke bestellen, eb=n vervolgens snel en correct geleverd

Het gevraagde is geleverd.

snel en goed geleverd, maar....

Bij het afrekenen stuitte ik op een toeslag als ik met creditkaart zou betalen. Dat mag al jaren niet meer.

juiste afwerking en correct

Nog niet echt lekker

Na 2 weken is het moeilijk te zeggen of ik tevreden ben met de zadel. Zadel is nog niet in vorm en doet nog zeer op de zitbotjes als ik fiets.

heb niets ontvangen

Ik heb nog steeds niets ontvangen en hoor ook niet meer van dit bedrijf

Netjes

Perfect en snel geleverd

Netjes en op tijd geleverd.

Oké

Duidelijke omschrijving. Prima afhandeling .

de bestelling ging goed en was netjes op tijd geleverd. het zadel staat goed bij mijn fiets

Zadels op deze manier via internet verkopen werkt niet

De aanschaf van een zadel voor lange afstands fietstochten is een weg met vallen en opstaan. De enige manier om uit te vinden of een zadel "past" is om ermee te fietsen. Het zadel wat ik kocht paste niet. Slechts 60 km had ik nodig. Maar toen kon het zadel toch echt niet terug genomen worden vanwege hygiënische redenen. Wat een bullshit en lekker makkelijk om je achter te verschuilen. Je zou ook kunnen zeggen, we nemen het zadel terug en beoordelen dan of hij nog weer in de verkoop kan. Was ik maar niet eerlijk geweest en gezegd dat ik de kleur niet mooi vond. Geen brooks meer voor mij

Een gebruikt zadel kan bij ons niet retour. We zijn hierin zo helder mogelijk. U heeft bij aanschaf alle informatie daarover ter beschikking gehad en aangegeven daarmee akkoord te gaan toen u de aankoop heeft gedaan. Een gebruikt zadel vertoont direct montagesporen en ook vanuit hygienisch oogpunt nemen wij die niet terug.

Perfecte zadels

Eenmaal ingereden voor mij geen andere zadels meer,wat zit dat lekker

Super fijne Service

De vering van mijn zadel, gekregen uit een erfenis was aan 1 kant gebroken. Ik dacht einde verhaal van het zadel. Totdat ik op de site van Brooks, terwijl ik een nieuw zadel aan het zoeken was, zag dat ik ook losse onderdelen kon bestellen! Super. 2 nieuwe veren besteld en het zadel is weer als nieuw. Alleen zou een goede handleiding hoe de vering te plaatsen meer dan welkom zijn.

De vervanging

Ik moest mijn zadel na meer dan 30 jaar vervangen.

Levering is snel en op tijd uitgevoerd

Snel en correct

Prima onderdeel voor mijn Brooks zadel , hij kan weer jaren mee!!

Netjes verpakt en snel geleverd.

Klinknagels besteld voor mijn Brooks zadel. Goede kwaliteit massieve klinknagels ontvangen. Alleen per 3 te bestellen en los was uitverkocht? Zou wel wat meer keuze willen. Waarom bijv. niet 10 voor het hele zadel en waarom leveren in een grote doos terwijl het ook gewoon in een envelop door de brievenbus kan.

Bestelling online geregeld.

Artikel was niet voorradig maar zo gauw het weer leverbaar was kreeg ik een e-mail en werd mijn bestelling zeer snel toegestuurd. Top.

Super snel binnen gekregen.

Spijtig

Zeer tevreden over het zadel, maar totaal niet over de levering. Mijn buur moest mij attent make dat er pakje in de inkom stond. Ben speciaal ervoor thuis gebleven en niemand heeft gebeld dat er levering was . Het ging toch over 115 euro waarde en men zet dat zomaar in de inkom zonder melding!