Zeer snelle levering

Ook bij bezoek aan de winkel alle tijd genomen voor een persoonlijk advies m.b.t. de keuze voor de twee zadels. Ook mooie Brooks accessoires voor de fiets. Alles tegen redelijke prijzen.

Snel en mooi product

Duidelijke website, mooi zadel

Snelle en duidelijke reactie waar ik goed mee overweg kan.

Ik meldde dat mijn Brooks zadel stuk was en kreeg gelijk de volgende dag een reactie. Wat er aan de hand was, hoe dat zou kunnen komen en hoe het opgelost kan worden. Het zelf repareren (nieuwe spanbout) was nog even een puzzeltje maar is uiteindelijk met wat geduld ook gelukt. Ik kan weer vooruit met mijn fijne Brooks zadel!

snel geregeld

Snel bezorgd, goed verpakt.

Keurige levering, mooi zadel.

Snelle en correcte levering

Brooks B67 aged gekocht. Schitterend zadel,mooi afgewerkt,eenvoudige montage.

Keurig bezorgd

Goed verpakt, netjes bezorgd

Brooks B17 special herenzadel besteld. Zending prima te volgen. Zadel ziet er geweldig uit. Fiets meestal met zeem dus daardoor geen problemen met inrijden. Wel wennen t.o.v. gelzadels. Erg blij met dit zadel. Heb je geen geduld dan kun je beter voor een kunststofzadel kiezen.

Goed advies

Omdat ik niet goed wist welk zadel ik het beste kon nemen even gebeld. Goed vakkundig advies en vlot geleverd

Snel het juiste zadel gevonden, snel geleverd en ook de prijs was goed.

Verder niks op aan te merken.

Snelle en correcte bezorging

Gedaan wat beloofd was

Wat een vakmanschap!

De eerste 40 km waren al een verademing op mijn Brooks B17 standaard zadel. En als ik de verhalen mag geloven zal het alleen nog maar beter worden. Mijn eerste leren zadel op mijn "iron horse". De keuze voor honingkleur ben ik ook blij mee.

Prima, snelle service en niet duurder dan elders

Heel blij met het bestelde Brooks B17 titanium zadel

prima levering van mijn bestelling, TOP

Snel en goed.

Netjes verpakt

keurig nette en complete levering

Duidelijke website met goede omschrijving van zadels, om zo de juiste keuze te maken. Bestelling was goed verpakt en werd binnen 2 dagen geleverd.

Brooks zadel

Perfect zadel, zeer snel service. 10 op 10.

Netjes gedaan wat beloofd wordt

Besteld, email gekregen en dag erop opgehaald bij de Winkel. Het proces is gegaan zoals het hoort.

Snel, compleet en duidelijk.

Snelle levering, goed verpakt en snel te monteren en gebruiken.

Helemaal goed

Mooi product Snel geleverd Tevreden