Uitmuntend

Top! Op alle punten van correct afhandelen order tot en met het geleverde product. Origineel en hoge kwaliteit. Enthousiast.

Was een zeer mooi product en snelle verzending!

Goede communicatie en goed advies

Via de website de bestelling kunnen plaatsen. Duidelijk wat wel en niet leverbaar is en een vlotte afhandeling van de bestelling.

Levering DPD is belabberd

Al twee keer e-mail ontvangen om pakket op te halen bij bezorging; twee keer lag er niets. Ik kreeg vanochtend derde melding om pakket op te halen. Ik vrees voor nepnieuws. Intitiatief DPD amper bereikbaar en heb alleen een ontvangstmelding van klacht ontvangen. Dit is niet de eerste keer dat ik gedoe heb met DPD. Mijn advies: staat je niet blind op blijkbaar lage prijzen van DPD, en ga voor meer kwaliteit bij een andere bezorger.

correct en snel

Bestellen gaat gemakkelijk, de levering is snel en conform de belofte, de terugkoppeling ten aanzien van de levering is adequaat. Tip voor de zadel fabrikant: lever de zadels, af fabriek, vooraf ingevet. Als eenmaal het leer op de stalen dragers is bevestigd kom je er moeilijk bij om het leervet op alle plaatsten aan te brengen.

heb een zadel brooks c67 gekocht vandaag besteld morgen aangekomen prachtig en stevig verpakt is een aanrader

Levering is prima verlopen

Niets op aan te merken. Natuurlijk is dat geen garantie voor de toekomst

Pakket is niet aangekomen

Ik heb bericht gekregen dat het pakket aan DPD pakketbezorging is overhandigd en vervolgens niets meer. Ben vanmorgen eens wezen kijken bij het pakketpunt of het misschien toch is aangekomen maar dan blijkt het hele pakketpunt gesloten te zijn (kan geen pakjes meer ophalen). Misschien beter om toch niet met zo'n vage pakketbezorger in zee te gaan.

Goedendag, Indien een pakket niet bij u aankomt neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Ieder pakket dat wij via DPD verzenden gaat aangetekend en verzekerd. We hebben procedures beschikbaar om met logistieke problemen om te gaan en die te verhelpen. Overigens is DPD onderdeel van Geopost, daarmee praat ik uiteraard op geen enkele wijze een fout in het logistieke proces goed maar het is niet per definitie een 'vaag' bedrijf. Mocht u uw pakket nog niet hebben contacteer dan onze klantenservice aub en dan gaan we het probleem verhelpen.

Snel goede product geleverd

Snel goede product geleverd

geweldig!

Brooks zadel gekocht maar het was niet mijn zadel. Deze terug gestuurd zonder enig probleem retour. Je snapt wel waar ik mijn volgende zadel ga kopen. Mvg Ric

Brookszadel geeft heel veel fietsplezier

Mijn eerste Brookszadel gaf problemen met de "nagels" die uit het zadel staken, lang op een "gewoon" zadel gefietst maar dat beviel niet en nu toch maar weer een Brookszadel besteld. Nu kilometers maken en daarna volop genieten van dit zadel.

lekker onopvallend zadeldekje in de goede maat!

Fijn zadel

Fijn zadel. Zit perfect

Prima geregeld

Zadel en accessoires keurig en conform opdracht binnen gekregen. Inmiddels wat km gereden, nu al een verademing tov mijn oude zadel.

Vlotte en duidelijke bestelling en snelle levering

Eindelijk verlost van die vervelende zadelpijn dankzij men nieuwe Brooks zadel.

Geen cent teveel

Prima levering, telefonisch ook goed bereikbaar, en men stelt je netjes te woord bij eventuele vragen. En ook goedkoper dan de meeste aanbieders.

Prima product, maar in idioot grote verpakking verstuurd

Wat een verspilling van karton en van geld. Het blikje vet had makkelijk in een envelop verstuurd kunnen worden.

Long lead times and damaged brooks grip

You have to wait a while to get your delivery (5 days for me) and my brooks slender grips arrived with a fault.

Goede snelle levering

Goede snelle levering. Zadels zien eruit zoals verwacht. Ervaring moeten we nog opdoen.

Netjes geregeld

Overzichtelijke webshop

Top snelle levering

Prima snelle levering en goede producten

Prima. Op tijd geleverd en alles in orde.

Op dinsdag besteld, donderdag geleverd. Prima

Snelle levering en prima zadel !

Het nieuwe zadel was makkelijk te installeren en zat gelijk al stukken beter dan het vorige zadel. Heb er nu al een tijdje mee gefietst en wil niet anders meer !

Uitmuntend

Besteld en snel geleverd ik zocht een bepaald type brookszadel en vond het bij Rat-biks ( Brooks- zadels.NL )

Het zit perfect!

Het was echt wat ik nodig had. Dank je