snelle levering top product

zadels werden zeer snel geleverd en zijn van topkwaliteit.

zeer goed

zeer goed

prima goed advies

snel en helder

Goed!

Precies wat je mag verwachten: goed.

Te laat! Ben reeds op vakantie

Geen andere

Uw order van 25/08/2022 om 16:59 is op 26/08 aan u verzonden met DPD. Dat is volledig conform wat wij aangeven op onze website onder 'levertijden'. Het is vervelend dat de levering niet bij u op tijd is voor uw vakantie maar dat is buiten onze schuld of verantwoordelijkheid. Ons advies is om dan eerder te bestellen voor uw vakantie.

Zelf actief achter de bestelling aan moeten gaan

Na bevestiging van de bestelling geen bericht gehad dat de bestelling klaar lag (zou opgehaald worden in de winkel) Na enige dagen gebeld en bleek de bestelling al enige dagen klaar te liggen om te worden opgehaald. Tijdens het tevoorschijn halen van de bestelling in de winkel gaat de telefoon en vervolgens wordt de telefoon uitvoerig beantwoord en moet ik blijven wachten tot het telefoongesprek is afgelopen inplaats dat eerst de fysieke klant word af geholpen. Tip; Fysieke klant gaat altijd voor en telefonische klant blijft wachten tot fysieke klant geholpen is.

Excuses dat u niet tijdig bericht kreeg van de afhaling. Door onze sterke groei in verkopen in combinatie met personeelstekort zoals bij veel winkels (situatie augustus 2022) doen we ons best eenieder zo snel mogelijk te helpen. Wachttijden aan de balie en / of telefoon zijn onvermijdbaar. We hopen snel meer medewerkers aan te kunnen nemen voor de binnendienst.

Prima zadel

Prima producten, snelle levering

Alles perfect

Bestellen prima Levering prima Product prima

Zeer snel geleverd

Fraaie fietstas besteld, was de volgende dag al in huis.

Perfect zadel

Zadel voor mijn vrouw gemonteerd op een oude Gazelle waarmee ze haar oude vertrouwde fiets ervaring in een keer weer terug kreeg

Top product tegen een scherpe prijs, tijdig verzonden.

Ik kon makkelijk bestellen via jullie site. Het zadel was scherp geprijsd. Communicatie kan mijns inziens echter beter. Telefonisch kon ik jullie winkel niet bereiken (omdat ik noch snel iets wilde veranderen), via mail probeerde ik dan alsnog een wijziging aan te brengen in de bestelling. Maar een halfuur na mijn mail werd er een ticket aangemaakt bij DHL. Op mijn mail heb ik geen antwoord ontvangen.

Aanvankelijk leek er bij levering iets fout te lopen, Na een telefoontje was alles ok en volgde vlotte levering, Zadel voldoet aan de verwachtingen

iets later geleverd dan beloofd maar wel OK

goed product

Snelle levering, slechte aftersales

Het zadel werd snel en correct geleverd. Helaas lukte het monteren niet goed. Daarover een vraag gesteld, maar bijna een week later nog steeds geen antwoord. De oplossing bleek heel simpel, bleek bij een bezoek aan mijn fietsenmaker. Mijn vraag had Brooks-Zadels binnen 10 seconden kunnen en moeten beantwoorden.

Momenteel (eind juli / begin augustus 2022) is onze bezetting erg dun vanwege een covid positief geteste medewerker en vakanties. Ongelukkige samenloop van omstandigheden. Hierdoor laten antwoorden momenteel soms langer op zich wachten dan wij ook zouden willen. We doen ons best en zijn snel weer op volle sterkte qua bezetting.

Precies ontvangen wat ik wilde en heel snel.

Goed product, uitstekende service

Mijn bestelling kwam zoals voorzien. Goed verpakt en al.

Ruime keuze, duidelijke info op de site, direct geleverd

Snelle, foutloze levering; prima product!

Veel keuze maar met goede imschrijvingen van de verschillende type zadels, wat de uiteindelijke beslissing makkelijker maakt!

Fijn zadel snel geleverd scherpe prijs!

Fijn zadel, snel geleverd, scherpe prijs. Helemaal top dat de doos waarin het zadel verpakt was ook nog eens gerecycled was!! Mijn volgende Brooks zadel koop ik ook weer bij Brooks-zadels.nl!

Alles ging prima

Top !

Snel besteld en geleverd. Prima

Snelheid en behulpzaam

Ik had een onderdeel nodig voor mijn Brooks-zadel. Geweldige uitleg over welk type ik diende te bestellen. Na binnenkomst nogmaals gebeld hoe het item te plaatsen. Men ging zelfs kijken naar het item en wederom perfecte uitleg

Scherp geprijsd en snelle levering.

Schitterend Brooks zadel, een streling voor het oog. Gemakkelijke online bestelling en betaling. Snelle levering. Slechts één tip: onder gerelateerde producten zou misschien ook de passende zadelstrop kunnen worden vermeld. Dat maakt het duidelijker voor de klant.

Dank voor uw waardevolle feedback. Dit is nu gedaan.