Verkeerde schroef geleverd

Had spanschroef vor zadel B 67 moeten zijn.

UItstekend

Snelle en complete levering. Na een vraag directe reactie op een mail. top.

Prima levering

Nvt

Bestellen was eenvoudig en het artikel werd korte tijd later geleverd.

Mooie producten snelle verzending goede prijs

Mooie producten snelle verzending goede prijs

Helemaal top

Ik heb een brooks zadel van 12 jaar oud die nooit behandeld is. 1 x insmeren en even spannen en ik merk al verschil.

Goed geregeld

Goed geregeld

Snel en mooi afgeleverd Brooks zadel.

Vlotte levering na bestelling.

Duidelijk en snel

Duidelijke website, goede prijzen en supersnel geleverd, chapeau!

Ging goed

Mooi Zadel!

Snelle correcte service

Zeker een hele snelle service en duidelijke site. Helaas nooit meer antwoord gekregen op mijn vraag waar om zadelbrug van een duur brooks cambium zadel al na 2 is gebroken?

Prima en correcte levering van de bestelling

De bestelling van een Brooks Zadelbrug B67 Heren met veren is prima en vlot verlopen. Ik had een B67 zadel dat in 2018 door jullie was geleverd in gebruik en de zadelbrug brak onlangs. Dankzij de goede online voorlichting over de montage kwam ik er snel achter dat ik dus een ongeschikte zadelstrop (van het vorige zadel) had gebruikt. Als jullie bij de beschrijving van de BYB101 zadelstrop voor enkele rails en een kaars zadelpen ook nog het zeer populaire B76 zadel vermelden (nu worden alleen B17, B17 Narrow, Flyer vermeld) is de voorlichting helemaal compleet.

Grote keuze, scherpe prijs en snel bezorgd.

Fijne service

Snel geleverd en helemaal naar wens

Zonder problemen was alles helemaal in orde

top

heerlijk zadel

Snelle goede service

Correcte afhandeling van de bestelling.

Snelle en goede ervaring

Het was bestellen en de volgende dag was mijn Brooks zadel al thuis

Correcte levering

Daar het een aantal dagen duurde voordat ik iets hoorde , mailtje gestuurd, zelfde dag antwoord hierop gekregen, 2 dagen later product ontvangen

Top service !!!!

Snelle levering van top produckt .

Zelf repareren goed te doe

De veer van mijn fijne zadel was gebroken. Dit onderdeel is niet duur en makkelijk te bestellen. Monteren is eenvoudig met een dunne maat 13 steeksleutel

Snelle en accurate levering

Snel en accuraat

Fijne tas

Goed product, snelle levering

heel prima

vlot , snel , correct beschreven

Zending niet aangekomen, nog in afwachting

Mijn zending is na drie dagen in de koeriersauto te hebben gelegen teruggestuurd naar Brooks-zadels.nl. Het zal wel aan DHL liggen maar het blijft raar dat ik via deze weg wordt gevraagd of ik blij ben met de zending. Heeft DHL dan ook gelogen tegen Brooks-zadels.nl dat de zending is afgeleverd? Voorlopig een 'Nee' in de aanbeveling.

Alles zoals beloofd...

Netjes geleverd zoals beloofd. Goed verpakt...