heel prima

vlot , snel , correct beschreven

Zending niet aangekomen, nog in afwachting

Mijn zending is na drie dagen in de koeriersauto te hebben gelegen teruggestuurd naar Brooks-zadels.nl. Het zal wel aan DHL liggen maar het blijft raar dat ik via deze weg wordt gevraagd of ik blij ben met de zending. Heeft DHL dan ook gelogen tegen Brooks-zadels.nl dat de zending is afgeleverd? Voorlopig een 'Nee' in de aanbeveling.

Alles zoals beloofd...

Netjes geleverd zoals beloofd. Goed verpakt...

Snelle en vorrecte service

Het bestelde spansleuteltje werd op de afgesproken tijd en plaats geleverd.

Klantvriendelijk en betrokken

Snelle levering van het bestelde artikel

Prima ervaring

Slechte kwaliteit

Een Brooks zadeltasje van 80 euro mag meer van verwachten. Een riempje is stuk gegaan tijdens het bevestigen aan mijn zadel. Dat riempje heb ik vast gemaakt met seconde lijm. Ik ben benieuwd hoe lang dit blijft goed gaan.

Prachtig zadel en snel geleverd

Vlotte levering.

Vlotte levering. De spanbout van het Brooks zadel is van inferieure kwaliteit. Ze breken nogal vaak, zie de klachten op diverse sites. Vermoedelijk een verdien model van Brooks.

Snel geleverd, goed verpakt.

Snel geleverd, goed verpakt.

Onderhoud set en zadel cover besteld. Snel in huis. Ging prima.

Mooi origineel verpakt en snel geleverd

Goede wijn behoeft geen krans.

Het is te merken dat Rolls-Royce en Brooks uit hetzelfde land komen. Vooroorlogse service en kwaliteit, het bestaat nog.

Spraakeloos

Op tijd ,keurig verpakt en niet de duurste.

Prompte bezorging en goede communicatie

Ondanks dat er 1 onderdeel niet bij was een goede score vanwege een prompte reactie en afhandeling.

Betrof bestelling van een Brooks B17 Carved / Imperial Beschikbaarheid, informatie over voortgang van de levering en snelheid prima!

Zeer professioneel

Top zadel ,en snel geleverd

Zeer tevreden, product zoals omschreven en snelle levering.

Bestellen ging makkelijk. Product zoals omschreven. Werd op de hoogte gehouden van verzending. Netjes verpakt. Snelle levering.

prima servcie

duidelijke website, vlot besteld en snel geleverd in degelijke verpakking, een aanrader

Makkelijk te bestellen, fijne en heldere bevestigings mails en snelle levering. Producten zijn top!

Perfect geregeld tegen een goede prijs

Goed en snel wel hoge verz.kosten

super snel en goed

super goed

Keurige levering

Keurige snelle levering, zaal onderhouds vet geeft inderdaad een merkbaar resultaat aan het zadel. Veel mooier en ook weerbaarder tegen slijtage en vocht.

Snelle een soepele levering

Prima zadel, een dikke 8.

Duidelijke website, mooi product ben er erg blij mee.

Dovenetelstraat 25 3053JD Rotterdam