Prima deskundig geholpen

Engelse handleiding niet helemaal duidelijk wat betreft de montage op de zadelpen. Na een telefoontje alsnog goede toelichting gekregen.

snelle correcte levering

Snelle correcte levering; de bestelde onderdelen pasten goed en nu fiets ik weer fijn

Besteld en een dag later de bestelling opgehaald.

Besteld en een dag later de bestelling opgehaald.

Goede aftersales

Mijn zadel bleek scheef te staan. Na contact met de verkoper retourlabel gekregen en geld terug. Netjes opgelost.

Perfect zadel alleen jammer dat de veren set zo snel kapot ging. Na 3 jaar waren de veren aan beide zijden gebroken......jammer. Gelukkig kun je deze redelijk eenvoudig vernieuwen , maar toch van zo'n duur verwacht je toch beter.

super

veel keuze en voorraad

ok

tof

Snel geleverd geen probleem

En snelle levering!

Duidelijke website

Een overzichtelijke website waar hoe wordt uitgelegd waarvoor ieder zadel gebruikt kan worden.

Prima geleverd

Producten zijn prima geleverd. Zadelhoesje is van goede kwaliteit - heel blij mee. Het zadelvet moet ik nog gebruiken, maar ga ervan uit dat dit goed spul is.

kon niet beter.

geweldig.

Prima, het is mijn tweede Brooks

Na aanschaf van een nieuwe e-bike naast mijn gewone fiets met Brooks, kon ik niet aan het nieuwe zadel wennen en besloot op bekend over te gaan, weer een B67.

Niets beter dan een Brooks zadel

Generatie lang is een Brookszadel de top in onze familie Deze die ik nu aangekocht heb is niet mijn eerste , ben er super content mee ,iedere fiets word voorzien van een Brookszadel Een maal een Brookszadel dan kan je een ander niet gewoon worden die zit perfect en past zich aan je zitvlak aan Nog een voordeel die verslijt niet

Prima geregeld

duidelijke site

netjes en snel geleverd

Snelle levering en goede communicatie

Geweldig dit zadel

Snel en keurig verzorgd. Eenvoudig om te plaatsen

Alles perfect

Zeer vlotte levering. Mooi verpakt. Super service.

Alles netjes en goed geregeld

helemaal top

met één telefoontje en een heel vriendelijke medewerker wist ik precies welk vervangmateriaal ik moest hebben. Zeer behulpzaam allemaal. Onderdeel was gelukkig weer snel leverbaar en kreeg het ook al snel thuis afgeleverd. Jammer dat zo een duurdere zadel dan toch snel stuk gaat en dat vervanging ook best prijzig is. Was het nou maar niet zo een hele fijne fietszadel.

snel en netjes

was zeer snel keurig

Zadel is fantastisch

Alleen beetje jammer dat je een aparte onderhoudsset moet kopen. Wil best betalen, maar bij levering er standaard bij is wel klantvriendelijk. Al is het maar een minisetje om te proberen.

Nooit meer een ander zadel!!!

Ziet er erg goed uit en zit nog eens super, reeds al tijdens de eerste rit. Dat beloofd wat voor de andere ritten. TOP!!!

Dovenetelstraat 25

3053JD Rotterdam