Geen reactie op mijn mail

Wil retourneren en krijg geen reactie op mijn mail. Retourformulier op de site werkt niet en er is ook geen telefoonnummer vindbaar.

Snel verstuurd

Aardige verkoper en gekijk verstuurs

Snelle service!

Levering na 1 werkdag!

Goede levering

Goede levering wel snel afgegeven door Pyro maar vrij lang duurde het voor Post NL het bezorgde

Geweldige Service

Snelle service, En goed verzorgd.

Top verkoper

Top verkoper

voldoet volkomen aan de verwachting

vlugge levering en duidelijke communicatie...super

Super levering en perfecte service!

bestelling gedaan, snel geleverd en hele nette service! Hier ga ik vaker bestellen

Super, snelle en correct levering

zeer snelle en correcte levering. Top!

Goede en snelle levering.

Had mij pannetjes besteld en kreeg na half uur mailtje terug dat de bewuste pannetjes tijdelijk niet beschikbaar waren . Er werd voorgesteld om die van 1 cm groter te nemen eventueel aan dezelfde prijs van wat ik had besteld . Ik zei oke en 24 uren later zijn ze hier al ,dus dikke mercie voor snelle en vlotte service BEDANKT

Tegenvallend

2e jaar op rij de happy birthday kaars gekocht. De 1e was heel goed vanaf het aansteken met het vuurwerk erbij en de muziek bij het open gaan. Dit jaar was fiasco, de kaars wou niet normaal branden, geen vuurwerk en na opengaan geen muziek, die kwam maar pas nadat de kaars uitgedoofd was. 13.90 in het water en teleurstelling bij mijn dochtertje.

Slechte service

Bestelling was vergeten, werd pas verstuurd nadat ik via e-mail vroeg waar het bleef aangezien het voor een verjaardag was. Geen persoonlijke mail gekregen als antwoord, alleen verzendbevestiging. Vervolgens alsnog niet op tijd binnen. Nogmaals een mail gestuurd en nooit meer antwoord gehad!

Te laat

Levertijd van 1-2 werkdagen klopt niks van , is eerder 2 weken. Product wel prima, helaas was de verjaardag al 5 dagen eerder, zou fijn zijn als dat bij bestellen aangegeven zou zijn. Nu 10 EUR kwijt en geen kaars op de taart. Beetje jammer...

Prim

Dat ik zeer tevreden ben.

Eerste kaars net gebruikt. Werkt goed

Eerste kaars net gebruikt. Werkt zeeeeeeer goed

Artikel snel geleverd, prima communicatie

Artikel nog niet kunnen gebruiken, wegens niet doorgaan van het feestje (corona maatregelen), maar de webshop heeft mijn order prima afgehandeld.

Waar is mijn bestelling ???

geen bestelling ontvangen geen reactie op mails !!

Waar is mijn bestelling

Waar is mijn bestelling

Leuke ervaring

was een leuke ervaring om deze kaars op de verjaardagstaart te plaatsen.

Snelle levering , product was zeer mooi en werkte fantastisch

tevreden

Aangenaam verrast door de verjaardagskaars, was echt een leuke ervaring

netjes verzonden en snel geleverd

Ik heb de cobra aansteker besteld, deze werd de volgende dag netjes in de brievenbus bezorgd in een bubbeltjes envelop.

ALles netjes