Speedminton® S600 set voor op de camping

We hebben Speedminton® S600 set besteld en na binnenkomst meteen meegenomen naar de camping om de set te proberen op ons veldje. De rackets zijn heel licht en liggen goed in de hand. De speeders zijn heel fijn, ook bij wat wind (zeker met de extra bijgeleverde ring).

Response from the business owner

Bedankt voor de uitgebreide beoordeling en de vijf sterren! Veel plezier met Speedminton!

Heel veel speelplezier voor het hele gezin

Speedminton gaat altijd mee voor in het park, op het strand of op vakantie!

Response from the business owner

Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier met Speedminton! Maar dat zit wel goed ;-)

Levering niet compleet maar na even contact prima opgelost

Snelle levering en prima product

Response from the business owner

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat de bestelling alsnog naar uw tevredenheid is afgehandeld. Veel plezier met Speedminton!

een mooi product, snelle levering, geen gedoe.

De speedminton S200 heb ik al wat jaren in mijn bezit. heel veel plezier heb ik er van gehad en ik heb er nu nog steeds plezier van. Toen was het al een duidelijke fijne overzichtelijke website. Nu heb ik een tweede set gekocht. Weer op deze site ik kan niet anders vermelden dat het gewoonweg weer helemaal super is. Zowel de Speedmintonset als de site. Dank je wel, mocht het er van komen dan is dit de plek waar ik weer wat zal bestellen. Ik heb geen klachten over de rackets en shuttles, over klacht afhandeling kan ik niets zeggen. Vriendelijke groet Albert-Jan Thedinga.

Response from the business owner

Bedankt voor deze uitgebreide en positieve beoordeling. Veel plezier met Speedminton!

Vlotte levering

Zeer vlotte levering. Rackets waren mooi verpakt in een bijpassende rugzak. Die rugzak maakt het makkelijk om het spel overal mee naar toe te nemen. Instructies ivm spel zaten er bij waardoor je direct aan de slag kan

Response from the business owner

Bedankt voor de 5-sterren en het delen van jullie ervaring. Veel plezier met Speedminton!

Vlot en goed

Bestellen was gemakkelijk, de levering kwam vlot. We hebben veel plezier van de set. Helemaal omdat we door de lichtstaafjes nu ook 's avonds nog een potje kunnen doen.

Netjes en snel geleverd!

Tevreden met aankoop

-Snelle levering -netjes verpakt -goed materiaal Geen extra naservice nodig gehad dus daar geen ervaring mee. Pakket jubileum gekocht en zeer tevreden van.

Uitstekende shuttles

Wij hadden een beginnersset voor speedminton gekocht (niet bij deze winkel) maar de shuttles waren heel snel stuk. Nu hebben we hier nieuwe gekocht en het kwaliteitsverschil is enorm. Deze shuttles doen het super. We merken met deze shuttles wel dat onze rackets van slechte kwaliteit zijn. Misschien hier ook maar nieuwe van bestellen bij Speedmintonpoint.

Alles goed geregeld.

Response from the business owner

Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier met Speedminton!

Super snelen goed geleverd

Kunnen we onze mooie sport weer meer bekend maken met deze sets rackets.

Response from the business owner

Bedankt voor de 5-sterren. Voor de lezers: EKCA Arnhem heeft de grootste community aan spelers in Nederland. Zij timmeren lekker aan de weg met de sport. Ga zo door!

Mooie producten en snelle levering

De prijs kwaliteit verhouding zijn goed en de producten werden snel geleverd.

Zeer snelle service

Kwamen net voor vakantie erachter dat we nog wel wat Speeders konden gebruiken. In avond nog online besteld en de volgende dat al in huis! Superservice!

bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier met Speedminton!

Heerlijk meppen zelfs als het waait

Erg mooie en solide set, heel blij mee. Al veel sportieve momenten mee beleefd in de Franse Alpen waar meestal wat wind staat. Met deze set shuttles geen last van, super!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Response from the business owner

De producten die ik besteld had, kwamen snel en netjes verpakt binnen.

bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier met Speedminton!

Snelle levering, enorm veel speelplezier!

Pakket zat keurig verpakt, kwalitatief enorm goed product, hele snelle levering. Zowel de kinderen als wijzelf genieten van Speedminton!

Response from the business owner

Mijn bestelling kwam een dag eerder dan gepland, d.w.z. de volgende dag al. Het zat netjes ingepakt in een stevige doos. Speedminton is overigens erg leuk om te doen. Zeker een leuk alternatief voor badminton. De heli shuttles zijn zeer geschikt voor kinderen en voor spelen op kortere afstanden.

Response from the business owner

Bedankt voor de 5-sterren en de uitgebreide toelichting. Veel plezier met Speedminton!

Supergaaf spel en snel thuisbezorgd

Superleuk spel, ook met beetje wind wel te doen. Wij hebben extra set met 5 speeders naast het startplaats besteld. Zo kun je alle verschillende speeders proberen. Een echte aanrader!

Een feest voor snelheidsduivels

Na spelen in jeugdkliniek Yes We Can was ik gelijk verkocht en heb ik heb mooie shuttles besteld en die zijn klein, compact en ze gaan vet snel en hard. Ik heb alleen met normale badminton rackets gespeeld en die gaan er kapot van omdat de shuttles wat zwaarder zijn en daar kunnen ''normale'' badmintonrackets niet goed tegen en ik ben op budget dus ik kan geen nieuwe rackets kopen. Hou daar dus zelf rekening mee als je net als mij alleen shuttles besteld.

Response from the business owner

Bedankt voor de uitgebreide beoordeling. Fijn dat u uw ervaring deelt over het niet kunnen spelen van onze Speeders met normale badmintonrackets. Daarom verkopen wij ook speciale Speedminton® rackets ;-) Het is de combinatie van Speedminton® racket en Speedminton® Speeder® die het mogelijk maakt om veel plezier te beleven aan het unieke spel dat overal en altijd gespeeld kan worden.

Mijn bestelling werd snel en compleet geleverd. Een leuk setje voor de camping.

snelle levering van een mooi product

de service was goed: er werd snel geleverd. Doordat de site ook duidelijk omschreef welke producten verkocht worden, kon ik snel handelen.

Prima materiaal en snelle service

Ik heb meerde keren ,ateriaal voor mijn school besteld (sportleraar) en dat werkte altijd prima. Nu privé als cadeau voor de kinderen werkte ook prima. Onze eigen set is al 3 jaar oud en wordt intensief gebruikt, maar kwalitatief nog steeds in orde. Kortom goed materiaal, goede prijs en snelle service. Met vriendelijke groet, Wim Busé

Response from the business owner

Bedankt voor de 5-sterren en uitgebreide toelichting. Fijne feestdagen en een sportief 2023!

Prima service, goede communicatie

Een mooi nieuw racket besteld bij Speedmintonpoint en het hele proces van bestelling tot levering zijn prima verlopen. Ook het racket voldoet aan de verwachtingen.

Paar jaar geleden kennis gemaakt met speedminton. De uitbreiding met de helikoptershuttle en de softbal is een hele leuke toevoeging!

About speedmintonpoint

SpeedmintonPoint is de webshop van Speedminton® in Nederland. Wij zijn de specialist en leveren alles op het gebied van Speedminton®; Complete (familie)sets, wedstrijd rackets, speeders en diverse accessoires. Wij laten ook graag mensen zelf aan de slag door het geven van clinics. Wil je iets bijzonders organiseren dan kun je bij ons terecht voor Blackminton®.. Dat is Speedminton® maar dan in het donker..erg leuk om te doen. Wil je meer weten, kijk dan even op onze website speedmintonpoint.nl Speedminton® staat voor kwaliteit, duurzaamheid en sportiviteit. Veel plezier met Speedminton®!