Top Ware

Die Platinen sind ideal als Ersatz defekter Netzteile bei den Moving-Heads.

gewelidg

Omdat ik 1 km van het bedrijf woon, had ik het bestelde artikel binnen een kwartier, en hele leuke ervaring met de mensen van dat bedrijf. ze nemen de tijd voor je, wat heel goed aanvoelt, gewoon een top bedrijf, ik beveel het iedereen aan,

Zoals gebruikelijk correct en snel.

Regelmatig bestel ik bij New-Line. Nog nooit iets gemankeerd aan mijn bestelling. New-Line is geen dozenschuiver en weet wat hij verkoopt. Daarom 5 sterren!

X

X

PRODUITS ORIGINAUX

BELLE EXPERIENCE, CONTACT RAPIDE ET EFFICACE, EXPLICATION DU PRODUIT COMPLETE

Top bedrijf!

Voorraad op website klopt en stuurt snel de artikelen af. Prijs is ook prima.

Prima netjes op tijd geleverd, goede informatie over levering.

Ik had spare-parts besteld, die ik ondanks meerdere aanvragen bij de grotere leveranciers, niet te pakken kreeg. (zelfs geen reactie). Bij New-Line beschikbaar en geleverd binnen enkele dagen. Prima service.

Prijs kwaliteit

Eerste aankoop

Mijn eerste aankoop gedaan bij New Line. Makkelijk bestellen en snelle levering!

Perfekt

Vom Shop bis zur Lieferung ist alles perfekt gelaufen. Dankeschön

Super schnelle Lieferung

Alles GUT

Altijd snelle levering, bij vragen even bellen en je krijgt uitleg/advies. Zeker aan te raden.

Al jaren goed!

Ik bestel hier al sinds jaar en dag en het assortiment, de prijzen en de afhandeling zijn nog steeds als vanouds!

Service bericht bedrijf

Akkefietje met post.nl gehad. Mijn ervaring is dat ze een hele goede service leveren en serieus naar de klant luisteren. Medewerking achteraf ook klantgericht. Dank!

Fijn online aankopen

Prettige winkel om online aankopen te doen. Zeer snel verzonden (en ontvangen, PostNL werd D.H.L. ivm problemen bij PostNL). Verpakking bij verzending prima. Artikel was wat ik er van verwachtte.

Al jaren probleemloos bestellen bij New-Line.

Ben inmiddels al meer dan 20 jaar klant bij New-Line. Dre, de eigenaar, weet wat hij verkoopt en heeft gedegen kennis van de producten. Snelle leveringen, duidelijk informatie word toegezonden van het bestelde en van de status van de order.

Mooi product

Heb de kap binnen en volgende keer nog zo'n. Zelfde

Top servive !

Reeds meerdere malen besteld groot aanbod en goede service !

Zoals het moet zijn.

Prima! Bestelling compleet, goed verpakt en verzonden.

Prima product

De bestelde Stofkap voor mijn platenspeler past perfect. Snelle levering.

No nonsens

Snelle levering. Indien niet voorradig , duidelijke afspraken.

Om heel eerlijk te zijn had ik deze kwaliteit niet verwacht. Hetgeen ik besteld had (flightcase 6HE) is van absurd goede kwaliteit en extreem goed afgewerkt. Prijs was zeer oké en de levering was snel. Alle informatie wat ik nodig had om een beslissing te maken, was aanwezig op de site. De site zelf is een tikje gedateerd, maar verder gewoon functioneel. Ik heb niet hoeven bellen of mailen, maar gezien de volledigheid van de site en contactgegevens prominent in beeld, verwacht ik dat ze je ook heel goed kunnen helpen of adviseren. Ik weet nu waar ik moet zijn voor mijn audio spulletjes.

Snel en correct

Enkele onderdelen besteld voor onze Antari Z3000 fogger. Vlot geleverd en prdcies de juiste materialen! Ik ga zeker vaker bestellingen plaatsen.

Kanaalweg 100 8861KJ Harlingen

Over New Line licht en geluid

Je kunt bij New Line licht en geluid terecht voor een licht- en geluidsinstallatie van vrijwel alle merken. Zo ben je bij ons aan het juiste adres voor goede en betaalbare apparatuur voor DJ's, Drive-in Shows, Buurthuizen, Café's en Discotheken. Naast het feit dat wij een uitgebreide voorraad hebben (eigen magazijnen) maakt onze kwaliteitscontrole onze service écht uniek. Er is immers niets vervelender dan een product te ontvangen dat beschadigd, incompleet of zelfs defect is (hoe goed het daarna ook opgelost wordt). Voorkomen is beter dan genezen!