Zeer gemotiveerd en ter zake kundig!

Altijd goed!

Goed assortiment, snelle leveringen, uitgebreide kwaliteitscontrole vd producten voorafgaand aan verzending. New-line is geen standaard chinese dozendoorschuiverij, maar nog ouderwetse echte zaak met kennis van zaken, en "show must go on" mentaliteit

Lang gezocht naar dit artikel Gevonden en Deal snel gesloten Snelle levering en artikel zoals verwacht Top

Gewoon weer SUPER!!

Dré heeft het gewoon goed voor elkaar. Prijs was goed, levertijd was prima en het betrof een woofer, dus kwetsbaar en dus geweldig goed verpakt.

Altijd goede ervaringen met New Line, veel op voorraad, ook reparatie onderdelen

Ik bestel hier regelmatig onderdelen voor reparatie, ze hebben een ruime sortering en voorraad.

goed advies

info opgevraagd mbt bepaald onderdeel kreeg na 1 dag al reactie en advies

Alles in orde!

Alles was in orde! Aan te raden!

Vakkundige en vlotte, persoonlijke service!

Aan de hand van een foto wist André mij te helpen aan vervangend materiaal, ook al betrof het een (nog bijna) in guldens betaalde lichtset... Achteraf was het eenvoudig zelf te monteren/solderen. Resultaat is een zo goed als nieuwe set. Nogmaals dank André!

Geen problemen ondervonden

Op tijd bezorgt netjes en goed

Beste Erfahrung, antwortet auf alle Fragen und liefert sehr schnell.

Auf der Suche nach Ersatzteilen zu SYNQ Produkten, bin ich bei New Line licht en geluid fündig geworden. Auf alle meine Fragen hatte ich in kürzester Zeit eine Antwort bekommen und mir wurden Teile besorgt die ursprünglich nicht im Lieferprogramm enthalten waren. Ich bin sehr zufrieden und werde diese Firma auf alle Fälle weiter empfehlen.

Goede prijs kwaliteitsvehouding

De onderdelen zijn heel redelijk geprijsd.

Perfect!

Snelle levering, losse printplaten van heel veel componenten op voorraad

Netjes zoals t hoort

Snel geleverd!

Ik had onmiddellijk een limiter nodig, en letterlijk de volgende dag was ie er. Thanks!

snel

Ik bestel tegenwoordig makkelijk spare parts, en daarin is New Line de enige in Nederland die dat levert voor particulieren. En dat doen ze goed, duidelijk en snel. Ook als je er vragen over hebt reageren ze meteen, zelfs indien New Line twijfelt over de bestelling die je net hebt geplaatst nemen ze contact met je op! Perfect!

Zeer snelle levering, goede voorraad!!!

Onderdeel op voorraad en snel in huis

Door n losgeraakt moertje was m'n voeding van de pixelbar " opgeblazen" , en even na wat zoeken kwam ik bij new- line uit .die hebben tenminste losse onderdelen.... Ik heb r nooit wat besteld, maar perfect...zou zo weer bestellen...beter als de " dure" baxshop. Alleen door drukte bij postnl duurde het 2 dagen voor ik het in huis had. Dit geheel buiten new- lonen om,jullie kunnen er niets aan doen. Ik had het trouwens gelukkig nog wel op tijd binnen ik had de lamp nodig voor n feestje... Ik zou zeggen aanrader !!!

Het is een super service!

Heel duidelijke website en gedetailleerde beschrijving

Prim, what you see is what you get.

Alles perfect zoals in de beschrijving. TOP

Snelle levering.

Ik had iets nodig wat niet in het assortiment zat. Ze hebben dit speciaal opgezocht voor mij! Ik ben erg tevreden en kan iedereen dit bedrijf aanbevelen

Vlotte en correcte afhandeling.

Vlotte en correcte afhandeling.

levering ok

levering ok

snelle levering van goed spul!!

top!

Ruim assortiment, en redelijke verzendkosten voor als het door de brievenbus past.

Kanaalweg 100

8861KJ Harlingen

Over New Line licht en geluid

Je kunt bij New Line licht en geluid terecht voor een licht- en geluidsinstallatie van vrijwel alle merken. Zo ben je bij ons aan het juiste adres voor goede en betaalbare apparatuur voor DJ's, Drive-in Shows, Buurthuizen, Café's en Discotheken. Naast het feit dat wij een uitgebreide voorraad hebben (eigen magazijnen) maakt onze kwaliteitscontrole onze service écht uniek. Er is immers niets vervelender dan een product te ontvangen dat beschadigd, incompleet of zelfs defect is (hoe goed het daarna ook opgelost wordt). Voorkomen is beter dan genezen!