Zeer behulpzaam en flexibel

Voor snelle productie van matrassen op maat,; goed slaapcomfort in de caravan!

Snel, vriendelijk en kwalitatief

Voor de 3e keer een bestelling geplaatst bij Matras Factory. Het betreft een op maat gemaakte topdekmatras Malmö. Bestellen gaat eenvoudig, bestelbevestiging snel en persoonlijk. Matras werd eerder geleverd dan vooraf aangegeven. De matras hebben we afgehaald in Heerenveen waar we keurig te woord zijn gestaan. Ook deze matras voldoet geheel weer aan de verwachtingen.

Keurige vlotte service

Mijn matras was in 14 dagen klaar. En past keurig in de caravan. Speciaal op maat gemaakt.

Voortreffelijk geregeld in korte tijd.

Wij zijn zomaar langs geweest om te, en werden zo goed te woord gestaan, dat we hebben besloten om een paar matrassen voor onze camper te laten maken, het gaat om een z.g.n frans bed. De maten werden op een mal overgenomen. Levering over drie weken, na 14 dagen kregen we een mailtje dat ze gereed waren, de matrassen passen perfect.

Goed advies, snel aan huis afgeleverd, prima kwaliteit.

Goede service En klopt met wat ik heb bestelt Qua materiaal

Heerlijke topdekmatras

Volgens afspraak geleverd

Snelle afhandeling voor een prima prijs.

Vlot geholpen en snelle levering. Mooie materialen en goede afwerking.

Precies geleverd naar onze mal. Lastige klus, perfect uitgevoerd

Binnen een week in huis , Prima kwaliteit .

Perfecte topper. De communicatie tussen klant en bedrijf is top.

Ik slaap er heerlijk op.

Maar we hebben er twee gekocht. En de andere staat weer in de plastic, omdat ze hem toch te hard vind.

Levering conform afspraak

Prima matrassen, geleverd geheel conform afspraak. Top.

Onze caravankussens zijn zoals verwacht

Vlot een reactie op onze vraag over het laten maken van nieuwe caravankussens. Ook de prijs was volgens ons redelijk. Er zijn duurdere leveranciers op internet die caravankussens op maat aanbieden. Afspraak gemaakt in de showroom en stof uitgezocht. Ook een keuze gemaakt voor de hardheid van de caravankussens. Zodra de stof binnen was zijn ze begonnen met de productie van de caravankussens. Het resultaat is ook wat wij ervan hadden verwacht. Mooie stof, netjes op maat gemaakt (past perfect in de caravan) en het zit heerlijk. De volgende keer ga ik voor nieuwe caravankussens weer naar Matras Factory.

Prima,snel

Diefstal

Wij hebben op maat gemaakte matrassen besteld die binnen enkele weken geleverd zouden worden. Maanden later nog steeds geen levering. mails worden niet beantwoord. Ze zijn wel weg met onze centen.

Bedankt voor uw review. Wij konden uw betaling niet terugvinden en hebben u tweemaal gevraagd of u aan kon geven op welke datum en op welk tijdstip u dan betaald zou hebben zodat wij vervolgens dit bedrag aan u terug konden storten. Maar u heeft hier tot tweemaal toe niet op geantwoord. Wij betreuren het dat u ons beticht van diefstal terwijl er volgens ons nooit een betaling van uw kant heeft plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, MS

Nooit gedacht dat ik een matras via internet zou kopen.

De informatie op de website was zo duidelijk dat ik daarmee een goede keuze voor een nieuwe matrastopper kon maken. Wij hebben nu gekozen voor een matrastopper van koudschuim en hebben deze een week in gebruik. Tot nu toe naar volle tevredenheid. Ik had nooit verwacht dat ik een dergelijk product via een webshop zou kopen.

Deze topper doet wat jullie hebben beloofd!

Door de op maat gemaakte topper voor onze caravan, slapen we op het franse bed als Willem en Maxima!

Alles volgens afspraak en correcte aflevering

Optisch zien de matrassen er keurig uit, de maatvoering is ook volgens de opgegeven maten. Voor een oordeel over hoe de matrassen liggen kan ik u niet eerder dan eind augustus een oordeel geven.

wat een klote bedrijf

ik bestel een topdek matras van Eucafeel schuim en krijg een topdak matras van Pantera schuim ik heb me beklaagt op 17 mei 2021 en heb tot op heden 17 junni 2021 nog nikt gehoord van hun. En ze bekennen de fout zelfs. Er was iets intern fout gegaan. Dit vindt ik schandalig

Bedankt voor uw review. Bij de productie van uw bestelling is het intern bij ons fout gegaan, deze fout konden wij helaas niet op korte termijn herstellen vanwege problematiek in de levering van de grondstofmaterialen. Deze problematiek is op dit moment nog steeds gaande, en daarom bieden wij op dit moment de Eucafeel topper ook niet meer aan in ons assortiment. Toen wij erachter kwamen dat dit op de korte termijn niet op te lossen viel hebben wij uw product retour laten halen en het aankoopbedrag teruggestort. Wij begrijpen uw teleurstelling dat wij niet konden leveren wat u bij ons besteld had. Met vriendelijke groet, MS

Eindelijk terug goede nachtrusten!

Wij zijn zeer tevreden over het product. Echt maatwerk want ons matras werd op bestelling gemaakt. De beloofde levertermijn was correct, geen dag later. Eerlijke prijs!

Goede en snelle service

Matras snel gemaakt en geleverd

Telefonisch contact gehad. Matras besteld. Later niks meer gehoord. Zag pas later dat ik mail had gehad, deze was in de spam map beland. Hoefde niks vooruit te betalen. Vond het wel raar dat ik niks meer hoorde, toen ik toevallig in de spam map keek zag ik dat de matras gereed was. Even betalen en de matras zou dezelfde dag worden opgestuurd. Hoefde niet eerst te betalen voor dat de matras gemaakt werd. Ik hou daar wel van, vertrouwen in de mens. Dikkke compliment.

Goed advies, snelle levering, goed matras

Goed advies, snelle reactie via de mail, goed matras.

bestellen, betalen, ontvangen en slapen

eenvoudig te bestellen; levering conform afspraak; uitpakken en slapen maar. prima geregeld; niets op aan te merken.

Over Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!