goede communicatie en prachtig product

snelleen duidelijke reactie via de mail ; prachtig matrasje

K reukloze afhandeling

Na een verkeerd opgegeven bestelling, toch een vlotte aanpassing ervaren en daarna een super vlotte afhandeling in België.

wiegmatrasje werd perfect op maat gemaakt !heel mooi resultaat

Heel mooi resultaat van op maat gemaakt wiegmatras.heel goede kwaliteit. Onze kleinkinderen zullen zalig slapen .

Goed product en zeer netjes geleverd

Netjes afgewerkt matras wat geheel aan onze wensen voldoet.

Goede afhandeling

Goed matras

keurige levering en goed topdek matras

keurige levering, op tijd, en goed topdek matras

Top! Snel en precies goed

Prima geregeld! Snel en precies op maat

Goede kwaliteit en service

Zie bovenstaande

Uitstekende service en aflevering.

Advisering tijdens proefritten kan ietsje beter, voor de rest zeer tevreden.

Prima matrassen en uitstekende afhandeling

Na 2x proef gelegen in Heerenveen 2 Panthera Firm met spittopper Panthera gekocht. Prima advies en HEERLIJKE matrassen. Het is alsof we thuis in een hotel slapen! Communicatie ook heel goed. Werden gebeld over de aflevering en was ook geheel in overleg. Zou iedereen aanraden om hier in matras te bestellen.

Je krijgt wat je verwacht.

Goede voorlichting op de site. Veel keuze wat materialen betreft. Naar Heerenveen geweest op een zaterdag. Alleraardigste wat oudere heer heeft ons uitgelegd wat voor en nadelen zijn van bekeken materiaal soorten. Zijn voor de duurdere optie gegaan. Levering binnen drie weken. Geen gedoe, afspraken worden nagekomen. Tot op heden voordoen de matrassen naar wens. Hadden eigenlijk ook niets anders verwacht.

Goede service en kwaliteit

Zeer tevreden over de goede service en kwaliteit van Matras Factory. Ook de levering was erg snel.

Betere slaap dankzij goede matras.

Goede informatie gekregen, snelle levering.

We zijn in de showroom geweest. Daar aardig te woord gestaan maar bleek toch niet de kunde om erachter te komen naar watvoor matras we op zoek waren met onze slaapproblemen.

Bedankt voor uw review. Jammer dat we u niet aan het gewenste slaapcomfort hebben kunnen helpen. Echter zijn wij geen medisch specialisten, we kunnen helaas niet altijd de slaapproblemen van mensen oplossen. Een matras is ligcomfort en een goed ligcomfort draagt veelal bij aan beter slapen, maar slaapproblemen is complexer dan alleen maar het matras. In zijn algemeenheid mag de verwachting ook niet zijn dan een nieuw matras de slaapproblemen wegneemt. Nogmaals dank voor uw review en we hopen dat u spoedig het juiste matras kunt vinden die past bij uw slaapproblemen. Met vriendelijke groet, AG Matras Factory

Volledig tevreden

De dekmatras besteld omdat we 2 matrassen hebben met verschillende hardheid in één hoes. Toch is dat niet ideaal. De matras is nog nieuw, maar het is niet comfortabel liggen op de grens tussen beide. De dekmatras zorgt er nu voor dat de naden niet meer voelbaar zijn. We zijn er erg tevreden over. De dekmatras zelf is netjes afgewerkt en ligt zeer goed. Ze werd heel snel geleverd, was goed verpakt. Prima en snelle service. Doe zo verder...

Heerlijke topper

We zijn helemaal tevreden met onze topper, ons iets te harde matras ligt nu heerlijk.

Prettig en duidelijk contact over matras op maat

Matrasje op maat volgens wens gemaakt en afgeleverd.

Positief

Goed product

Hele snelle service, zowel id levering van het matras als de reactie op de geschreven mail. We hebben een mal gestuurd van het wiegje en ook hier kregen we een ontvangst bevestiging van, dit hebben wij als zeer prettig ervaren!

Top kwaliteit matras!

Na een prima voorlichting hebben wij daar een topkwaliteit matras gekocht.

Prima levering

Je krijg wat je besteld en korte levertijden!!

Goede ervaring

Matrassen zijn netjes gebracht, door het verkeer wat later dan gepland, maar daar kon de chauffeur niks aan doen Goede matrassen voor die prijs!

Aanzienlijke betere topper dan die van een bekende beddenzaak en netjes geleverd.

Zonder van tevoren te weten wat nou het effect was van een goedkope topper van een bekende beddenzaak was hebben we een miskoop begaan. Het was niet duur, maar we sliepen ook voor geen meter. Na wat extra onderzoek online bleken ook alle 'upgrades' daar weinig interessant ten opzichte van de Pantera koudschuim topper hier. Kortom, keuze snel gemaakt en besteld en sindsdien slapen we weer als een zonnetje.

Comfortabel maatwerk geleverd

Boven verwachting en zeer snel een super topper geleverd...toppers zijn het!

Wiegmatrasje besteld bij de matrasfactory en zij hebben het keurig op maat gemaakt en opgestuurd, Klasse!

Over Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!