Prima matrassen en goed geholpen

Wegens gezondheidsproblemen nieuwe matrassen nodig. online besteld, maar wel telefonisch advies gevraagd. Vond ik wel een risico, zonder proberen. Maar ik moet zeggen, matrassen zijn gelukkig goed en fijn om weer beter te kunnen slapen. En op tijd geleverd!

de verwachtingen worden waar gemaakt. Prima service en maatwerk

de verwachtingen worden waar gemaakt. Prima service en maatwerk

Zeer goed advies, super snel klaar gemaakt kortom geweldig

Goed geadviseerd. Redelijke levertijd.

Voordeligste oplossing bleek voor mij de beste keuze. Men deed geen poging toch iets duurders aan te prijzen.

Prima geholpen

Afspraak gemaakt voor in showroom te komen kijken. Oude matras als voorbeeld mee genomen(Frans model voor caravan) nieuw materiaal uitgezocht en na 3 weken een perfect passend matras dubbel ingepakt bij ons thuis bezorgd.

Perfecte matras geleverd!

Duidelijke uitleg over de matrassen,vriendelijk te woord gestaan, en een zeer snelle levering, eerder dan verwacht!

Heerlijke matras

Heerlijke matras en extra lekker slapen omdat hij 100% natuurlijk is.

Zonder rug en heuppijn heerlijk geslapen in onze caravan

Wij kwamen bij het Googlen naar een caravan topper terecht bij de Matras Factory. Een afspraak in de showroom was snel gemaakt. We werden goed geadviseerd en de adviseur luisterde goed naar onze vereisten. De matrassen werden op maat gemaakt en snel geleverd tegen schappelijke verzendkosten. Toppers voldoen volledig aan onze verwachtingen. Uitstekende kwaliteit / prijs verhouding.

Gewoon goed.

Goed telefonisch contact, daarna besteld via de mail. Keurig op de afgesproken tijd geleverd, goed verpakt. Mooie topper!, Kortom zeer tevreden.

prima ervaring keurig geleverd

duidelijke bestelmogelijkheid goede snelle levering

Ziet er goed uit Moet nog vakantie gaan vieren, wil ik goed Kunnen beoordeling

Kwaliteit en super communicatie

Goed product mede uit ervaring van vrienden. Vooral de duidelijke communicatie sprak mij erg aan

Het aangekochte maatmatras voor de caravan slaapt heerlijk

Goede voorlichting bij aankoop

helemaal in orde

persoonlijk advies via mail, vlot geleverd en past perfect.

Vlotte, vakkundige en adequate afhandeling.

Topdekmatras besteld; Vlotte bediening en levering. Top!

Matras op maat exact zoals beschreven geleverd

We hebben voor de V-berth in onze zeilboot matrassen op maat laten maken. Maten en een tekening op 1:1 gestuurd. De matrassen zijn op de gewenste datum en exact zoals omschreven geleverd. Ze liggen ook echt goed stevig, precies hoe ik het wil :-) De prijzen voor een matras op maat zijn wel hoog. Maar de kwaliteit lijkt echt top. We moeten nog jaren gebruik meemaken. Maar ik heb er vertrouwen in.

Uitstekend advies en product

We zochten een nieuwe topdek voor onze Hastensbed. Een advies en een aankoop van een product dat vele malen goedkoper was dan een Hastens topdek was het resultaat!

Zoveelste matras gekocht en nieuwe tijk

Matras voor zoon 140x200 gekocht en voor zijn oude zachte matras een nieuw tijk gehaald. Allemaal prima verlopen. Ik zou zelfs alles komen ophalen en toch werd alles netjes thuisgebracht. Prima service. Binnenkort nog twee nieuwe matrassen van 90x210 voor mij en mijn vrouw.

praktisch

no nonsense, zeer tevreden met de aankoop

Ik slaap weer heerlijk

Ik zou geen ander matras willen als deze super tevreden

Transparant

Lange levertijd maar daar meteen duidelijk over. Verder prima

Duidelijk en goed uitgelegd

Mijn ervaring goede informatie ,ontvangt met een kopje koffie zou naar mijn mening het gevoel te geven ik ben vanharte welkom.

Alles vlot verlopen. Op beloofde moment geleverd

Oke

Snel, correct en zorgvuldig

Een aanrader!

Over Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!