Prima voorlichting en prima matras

Na het aanvragen van een advies kreeg ik een mail terug met een persoonlijk advies. Vervolgens de reis gemaakt naar Drachten en daar ons nogmaals laten voorlichten. De keus is daar gevallen op een latex matras. Nu enkele weken in gebruik en het bevalt erg goed. De pijnen zijn een stuk minder geworden en ik verwacht dat dit nog gaat verbeteren!

Prima kwaliteit

Na de goede ervaring van de eerste matrassen hadden we nu weer nieuwe nodig in verband met aanschaf een andere camper. Dan is de keuze gemakkelijk!

Prachtig mooie en perfect passende van bamboe voorziene matrashoes

Fabrikant doet wat het beloofd.

Klasse!

Voor onze nieuwe buscamper gekocht 2 topdekmatrassen op maat van Talalay latex met 100% Cotten hoes. Ik ben heel lovend over communicatie-Merijn-en snelheid levering. Als ze net zo lekker slapen als ze eruit zien. Wordt vervolgd we gaan op reis.

Goede voorlichting gekregen en we slapen heerlijk op het nieuwe matras.

Snel een uitgebreide offerte, vriendelijke medewerkers en duidelijke uitleg.

Snel en correct geleverd! Proficiat

Ik bestelde een buitenmaat ovalen wiegmatrasje. Na telefonisch contact werd ik snel en correct geholpen. Nadat ik de mal verstuurd had, ontving ik binnen de week het op aat gemaakte matrasje. Ik ben zeer tevreden over de levering en kwaliteit!

Super matras

Speciaal voor mijn zoontje hebben jullie dit matras op maat gemaakt. Telefonisch advies gekregen en zo verder geholpen. Top service

Goed advies, helder proces, flexibel en goede kwaliteit.

Advies gesprek was goed met verstand van zaken. Offertetraject wat volgde was ook duidelijk inclusief de verwachte levertijden + prijzen. Maatwerk is ook mogelijk tegen betaalbare prijzen. Mijn verzoek om de matrassen eerder op te halen dan afgesproken werd direct gehoor aangegeven. Goede service! Inmiddels de matrassen enkele weken in ons bezit en deze bevallen ons prima. Heerlijk slapen.

Voortreffelijk

Zeer tevreden met de geleverde topper ter vervanging van mijn vorige topper van een andere leverancier.

Snel en vakkundig.

Antieke wieg met afwijkende maten. Vormde geen enkel probleem. Inmeetinstructies zijn helder en duidelijk. Het resultaat tot volle tevredenheid.

Kwalitatief goed matrasje op maat

Ben heel blij met het nieuwe wieg matrasje op maat. Duidelijke meetinstructies en het past perfect om de wieg een derde generatie te gebruiken. Bij het bestellen was het soms wel even zoeken waar je daadwerkelijk de aankoop kon starten. Wellicht op de pagina met uitleg over de matrasjes nog een link naar bestellen plaatsen.

Super service en kwaliteits product

Super service en heel fijn contact. Ze hebben ons enorm uit de brand geholpen met een wiegmatrasje op maat. Heel erg snelle productie van het matras en mooie kwaliteit. Erg tevreden en echt aan te raden!

Wij zijn zeker tevreden

Komt afspraken na

Een paar jaar geleden matrassen gekocht bij de Matras Factory. In een woord: geweldig. Nu een nieuw bed. Ook hier een goede begeleiding bij het uitzoeken en meedenken van het bed. Op maat gemaakt en naar alle tevredenheid gemaakt en afgeleverd. Dank!

goede kwaliteit, snelle levering

stof voelt kwalitatief goed aan, de praktijk moet de rest uitwijzen. sneller geleverd dan afgesproken, klantenservice staat bij vragen graag te word, zeer tevreden.

Prima service, goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Goede website met alle informatie die nodig is om te bestellen. Snelle levering binnen de beloofde tijd, ook al was het de kerstperiode. Kwaliteit is prima en de prijs redelijk voor wat je krijgt. Ik kom graag een volgende keer terug.

Komt vertrouwd over.

Drie bestellingen hebben wij gedaan en alle drie waren voortreffelijk uitgevoerd.

Superfijn matras met goede service!

Ik heb een mal opgestuurd met de omtrek van het gewenste matras en dat is perfect gemaakt. De duur van het proces vond ik ook heel prettig, zelfs tijdens kerst was de levertermijn kort. De kwaliteit van het matras is super, dus we zijn er heel erg blij mee. Als we één ding zouden mee mogen geven, zou de optie waarbij je ook de matrashoesjes op maat mee kan laten maken nóg fijner zijn.

Ruime keuze in matrassen, betrouwbare levering.

Onlangs de lattenbodem ‘Luxe’ besteld bij Matras Factory in Heerenveen. Een lekker groot formaat. Levering werd goed gepland en keurig bezorgd op de afgesproken dag. Prima service en goede kwaliteit! Zeer tevreden.

positief over wiegmatrasje

Snelle levering dat is fijn. Helaas waren we eerst wat minder tevreden. Matrasje leek wat te groot met name door beetje uitbollende rits. Matrasfactory nam onmiddellijk contact hierover op, wat ze konden oplossen. Dat is dus heel goede service!!! Zeker aan te bevelen. Zijn het enige bedrijf dat wiegmatrasjes op maat maakt. En zo'n bedrijf heb je nodig als je de meer dan 100 jaar oude familiewieg wilt gebruiken.

Beste Erik, Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de afmetingen van het wiegmatrasje. De dikte van het matrasje is bij ons het "standaard" programma wat wij aanbieden. Omdat wij zelf de wiegmatrasjes maken is het ook mogelijk het matrasje in een andere dikte voor u te produceren, geheel naar wens. Service is voor ons enorm belangrijk en vinden het daarom ook erg jammer uw onvrede middels een slechte beoordeling te vernemen. Daarom komen wij graag met u in contact om uw onvrede om te buigen naar tevredenheid. Wij zullen binnen 24 uur (telefonisch of per mail) contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team Matras Factory (Wiegmatrasje.nl)

Prima prijs kwaliteit verhouding en goed geleverd

Op zoek naar een matrashoes voor onze ikea matrassen kwam ik op deze site terecht. Prima service, ook toen wij nog een paar vragen bleken te hebben. Er werd ons een iets andere matrashoes geadviseerd dan wij hadden bedacht. Die bleek ook nog eens iets goedkoper te zijn. De kwaliteit is meer dan prima en we slapen weer heerlijk. Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Goed advies en alle tijd genomen

Prima geholpen (Merijn) en deskundig. Snelle levering en tevreden met de matras.

Slaapt heerlijk

Prima topper. Ventileert goed!

Prima geholpen

T

Vriendelijk geholpen door iemand die verstand van zaken had.

Ik ben zeer goed geholpen met advies over de aankoop van een topper voor in de camper.

Over Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.