Heerlijk matras, fijne service en snelle levering

Door goede ervaring van mijn zoon hier een nieuwe topper uitgezocht, prima service en snelle levering. Kan het iedereen aanraden!!

Goed advies, snelle afhandeling

Prima bedrijf en goede kwaliteit

Voor de caravan (Frans bed) matrassen besteld. Makkelijk te bestellen door de handleiding m.b.t. de maten. Na telefonisch contact vriendelijke medewerker die mij verder op weg hielp. Afgesproken tijdstip is nagekomen en geheel was goed verpakt. Inmiddels matrassen (firm) in de vakantie in gebruik genomen en die bevielen prima.

Gewoon goed

Prima matras

Goede service en duidelijke afspraken.

Bellen opmeten, bestellen en ophalen

Zeer teleurstellende kwaliteit

De tallalay latex topdekmatras “Supreme”, die ik heb gekocht, zou zowel zacht als goed ventilerend moeten zijn. Dat eerste bleek waar, maar hij is zo warm , dat ik er niet op kan slapen. De matrashoes is synthetisch , maar als ik deze eraf doe, is deze topdekmatras heel warm op het branderige af. Helaas €545 voor afmeting 90x200 weggegooid!

Beste Willemien, Wij vinden klanttevredenheid erg belangrijk en doen altijd enorm ons best eenieder zo goed mogelijk te helpen. Wij lezen in uw recentie dat u ontevreden bent over het aangekochte product. Talalay latex staat erom bekend een uitstekende ventilatie te hebben, wij kunnen dit in onze showroom allemaal laten zien. Synthetisch staat er wel om bekend minder goed te ventileren dan natuurlijke materialen zoals Katoen en 100% natuurlijk Talalay Latex. Het kan ook zo zijn dat u van nature erg snel opwarmt. Dit zou mogelijk een reden kunnen zijn van de warme temperatuur. Als laatste kan het matras ook nog een rol spelen. Als er een matras onderligt waar de ventilatie minimaal van is (bijvoorbeeld een traagschuim) kan dit bijdrage aan een vermindering van deze ventilatie. Wij adviseren bij klachten altijd contact te zoeken met onze specialisten, hier kunnen wij dan samen met u zoeken naar waar het probleem vandaan komt en een passende oplossing voor u vinden. Met vriendelijke groet, Team Matras Factory

Snel en perfecte service

Ik had 2x nieuwe matrasvernieuwers nodig, de hoogte was 15 cm, gemaild en konden mij daaraan helpen! Ze passen perfect en de service was top!

Snel een goed nieuw matras voor onze caravan

Na de eerste keer gekampeerd te hebben in onze caravan bleek het matras niet meer goed. Gebeld met Matras Factory en heel goed te woord gestaan. In samenspraak gekeken naar de beste mogelijkheden voor ons. Matras besteld en twee weken laten tijdens onze vakantie heerlijk geslapen op een nieuw matras.

Mensen met verstand van zaken, goed advies en snelle levering. Als je het niet meer weet, moet je hier naar toe.

Top service!

Prima Matras, opmaat en op tijd klaar voor een frans caravan bed

Matras netjes op maat gemaakt volgens aangeleverde maten. de matras van Pantera® Koudschuim HR 50 heeft een prettig lig comfort, let wel op dat dit matras van 16 cm behoorlijk wat weegt. Maar gelukkig was er een vriendelijke dame die hielp met het matras nar de auto te brengen.

Voor de tweede keer een topper gekocht ,en net als de vorige bevalt deze uit stekend.Zijn er heel blij mee . Zijn ook perfect te woord gestaan zeer goede uitleg gehad .

Nieuw wiegmatrasje met schuine kant besteld, patroon opgestuurd! Past perfect, heel netjes gemaakt! Top!

Super, camper matrassen op maat..

We werden correct geholpen, Op maat gemaakte matrassen voor de camper. Anderhalve week later klmden we ze ophalen (op kleur), Gelijk weekeindje friesland er aan gekoppeld,de eerste nacht hebben we deklok rond geslapen. Prijs is prima voor deze goede kwaliteit. De oude matrassen konden we er zo achterlaten. TOP

Goede uitleg, kennis van zaken om voor ons juiste keuze te maken!

Vriendelijk ontvangst, zeer goede uitleg per type matras. Maakte onze keuze compleet! Daarnaast correcte levertijd en ontvangst. We slapen nu voortreffelijk op de voor ons op maat gemaakte matras in de camper! Maakt vakantie een stuk plezieriger, bedankt hiervoor!

Een heerlijk matras op maat binnen 2 weken!

Goed advies en snelle levering!

Matras topper voor onze vouwwagen

Vriendelijke hulp En snelle levering van onze matras topper Op maat geleverd in prima kwaliteit, Voor vele nachten lekker slapen. Bedankt voor de goede service.

Prima kwaliteit, voor een prima prijs

Komen al hun afspraken na.

bestellen, begeleiding, levering etc. was heel goed, matras bevalt ook heel goed, enige gemis

is gebruiksaanwijzing: hoe schoonmaken indien vies, hoe opbergen in de winter, hoe onderhoud kortom. Verder helemaal toppie.

Zeer goede service

Zeer goede reactie op mijn vraag over retour belijd.

Gewoon goed

Heldere afspraken die worden nagekomen.

Geweldige matras op maat

Al meerdere keren hier matrassen besteld. Hooge kwaliteit, snel geregeld en flink bezorgd. Kan niet beter!

Vlotte levering, prima matras!

Duidelijke website, hetzelfde geldt voor de aangevraagde offerte. Na het uitproberen in de showroom was het matras binnen 2 weken klaar. Het matras ligt heerlijk!

Businesspark Friesland-West 7

8447 SL Heerenveen

Over Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!