levering en artikel volgens afspraak

'Ruim'Matras ;-)

Matras is prima, goede service, echter ('Frans'campermatras) was niet helemaal goed op maat gemeten, iets te lang maar met wat induwen paste die nog wel... heeft niet de schoonheidsprijs! ;-)

Zo blij mee mijn kussen is super….was er echt aan toe ook..maar zo lekker koel,en vol….dacht altijd dat maakt mij niet uit welk kussen ik heb…we hadden er precies O eentje,,,ze zijn prijzig…toch weer zo eentje besteld..,super,,ik wil nooit weer anders

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Nette en vlotte service.

Uitmuntende service

Bij een vraag wordt zeer snel gereageerd en meegedacht aan de oplossing. Binnen een week matras gereed. Zeer professionele uitleg en een prachtig product. Bovengenoemde ervaring zelfs twee keer meegemaakt. Dit bedrijf verdient het predikaat “topbedrijf” Ps wel de 5 jaar oude sticker vervangen voor een nieuwe en vers drinkwater in showroom vervangen.

Goed en duidelijk advies via telefoon.

Perfecte levering en een verrukkelijke medium topper gekocht. Een aanrader! Succes met jullie bedrijf, Ans.

Fijne matrassen voor onze caravan

Omdat wij eerder ook al goede ervaringen hadden met de Matras Factory hebben wij ook deze nieuwe matassen voor de caravan bij hen besteld. Op de website is duidelijk te volgen waar je op moet letten en levering ging volgen afspraak.

Zeer goed en volgens afspraak geholpen.

Prima geholpen door vekoopster

Prima geholpen en op afgesproken tijd geleverd en ook de matras ligt prima.

Ik ben zeer tevreden over de communicatie en over de kwaliteit van het product.

Het door mij opgevraagde matras is exact naar wens geproduceerd en op de vooraf afgesproken datum geleverd.

Zeer tevreden over ons nieuwe caravanmatras

Precies op maat Ligt heerlijk Geen negatieve punten

Een zachte matras. Exact mijn keuze.

Zie boven: een zachte matras. Exact mijn keuze!

Prima matras en vriendelijke mensen

Ik heb een matras op maat voor onze camper besteld en die is nauwkeurig volgens onze wensen gemaakt en afgeleverd. Bij het ophalen kregen we hulp van één van de werknemers. De prijs was echter wel behoorlijk hoog.

Wat een verademing deze matrassen.

Wij kommen nu als herboren uit de camper. Voorheen waren wij gebroken.

Keurig en volgens afspraak

Dit was 2e aankoop. Prima ervaring destijds opgedaan. Prima voorlichting, prima product!

Prima levering, zoals je dat van een Friese onderneming verwacht.

Geleverd zoals verwacht. Vriendelijke chauffeur. Kortom dit is zoals je dat van de Friezen gewend bent.

Heel tevreden

We zijn heel tevreden met de matrassen Pantera voor onze caravan. Alles is op de gevraagde maat uitgevoerd. De matrassen werden op afgesproken datum geleverd. Alles naar wens en topkwaliteit.

Gemakkelijk, snel en netjes

Erg tevreden over het wiegmatras dat we hebben gekocht. Het bestellen was erg gemakkelijk, we hadden op een stuk cadeaupapier het oude wiegmatras overgetrokken en dit uitgeknipt. Hierop onze gegevens gezet en deze mal in een envelop opgestuurd. Sneller dan verwacht kregen we na betaling van de factuur ons matras binnen en die paste perfect. Het matras ziet er netjes uit, is stevig en er zit een wasbare hoes omheen.

Uitstekende advisering en prima product!

Na een zeer plezierig bezoek aan de showroom, waar we uitstekend geadviseerd zijn hebben we ruim binnen de aangegeven levertijd een erg fijne dekmatras ontvangen voor onze caravan.

De allerbeste !

Er is maar een plaats om een kwaliteits wiegmatras op maat te laten maken en dat is bij matras factory. Vriendelijke Service, opvolging, kwaliteit, prijs en snelle levering. Ik had dit adres eerder al willen vinden. Gewoon top!

Erg vriendelijk en behulpzaam

Erg goed geholpen. Alles goed uitgelegd Vlotte levering. We zijn heel erg tevreden. Matras ligt heerlijk.

Prima meegedacht

Goed geholpen bij aanschaf nieuwe caravankussens

Heerlijk matras

Goed en fijn matras. Levering was netjes!

Kwaliteit en goed advies

Bijzondere ervaring, zo dicht bij huis. Goede communicatie. Matras bevalt uitstekend

Beter slapen dan ooit tevoren!

Goede voorlichting, klantvriendelijk en nemen de tijd voor je. Beter slapen dan op de kant en klare matrassen, zelfs de merkmatrassen kunnen hier niet aan tippen. Dit bedrijf snapt hoe belangrijk een matras is voor een goede nachtrust en hoe verschillend dat per persoon kan zijn. Echt degelijke matrassen die ook niet direct inzakken.

Businesspark Friesland-West 7

8447 SL Heerenveen

Over Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!