Bestelling is goed verlopen. Prima communicatie over de levering. Nu heerlijke matrassen.... Kan deze firma iedereen aanbevelen... Wij slapen zowel thuis als in onze caravan op matrassen van de Matrasfactory!

Prima matras

Ik kreeg mijn matras snel binnen, was keurig verpakt. Matras ziet er goed uit bij binnenkomst, schoon en onbeschadigd. Ik lig er nu ongeveer een week op en het bevalt prima. Of het een koel matras is kan ik niet zeggen ,daar het nu ontzettend warm is op de slaapkamer. Maar het is een prima matras bij rugklachten.

Prima advies en snelle levering!

Onlangs een andere boot gekocht en hier wilden we graag weer een nieuw matras in. Bij het eerste matras werden we goed en deskundig geadviseerd en het was als vanzelfsprekend dat we ook nu weer een zelfde matras wilden.

Fijn koudschuim matras..

Alles prima volgens afspraak uitgevoerd

Geweldig matras, slechte bezorging

Het matras is fantastisch en slaapt heerlijk! De wijze van aflevering is niet goed bevallen. Omdat ik het matras had gekocht voor mijn vakantiewoning op een park, werd deze slechts tot de slagboom gebracht. De reden hiervoor was dat de vrachtwagen te groot was om over het park te rijden. Daarbij komt dat, ook al zou het matras bij mijn deur zijn afgeleverd, ik extra zou moeten betalen om het naar de eerste verdieping te brengen. Ook mijn oude matras kon niet worden afgevoerd. Ik geef de vriendelijke mensen van de matras factory in overweging meer zorg en aandacht te geven aan de aflevering van hun meer dan uitstekende product.

Maatwerk helemaal naar mijn wensen!

Snelle, vriendelijke en persoonlijke aandacht ondanks Corona. Ik ben heel blij met mijn precies op maat gemaakt matras!

Slechte communicatie

Twee matrasjes besteld voor ledikantjes. Helaas bleek dat de matrassen te klein waren gemaakt. Bij mailing hierover zou dit zsm worden opgepakt. Maar na week nog geen bericht. Bij bellen bleek dat ik de matrassen mocht langsbrengen. En dat er zou worden gekeken wat er mis mee is. (Te klein lijkt mij gewoon te klein) Bij het brengen van de matrassen werd ik amper te woord gestaan. Zet maar neer en we laten het morgen weten wanneer ze weer klaar zijn. Volgende dag geen bericht. Dag later zelf gebeld. Ze stonden klaar. Bij afhalen had ik vraag wat ze er aan gedaan hadden. Dit wist de aanwezige persoon die mij halverwege de trap wat toe riep niet. Zijn collega had het afgehandeld. Ook werd er niet aangeboden mij te helpen de matrassen in de auto te leggen terwijl ik hoogzwanger ben. Gelukkig nu passende matrassen. Maar dit is niet voor herhaling vatbaar. Slechte communicatie en niet klantvriendelijk.

Correcte levering van een kwalitatief goed product!

Alles geleverd op de afgesproken datum, enkele dagen vooraf werd nog een reminder gezonden. We bestelden een lattenbodem. Deze is van goede degelijke kwaliteit en slaapt heerlijk!

Ik was een beetje sceptisch toen ik de nieuwe matrashoes kocht. Voor zo weinig geld goede kwaliteit krijgen? En of dat je kwaliteit krijgt! Matras is weer als nieuw en dat voor een super prijs. Aanrader!

Zeer tevreden!

Correcte en volledige informatie op de website, geleverd materiaal is volgens de beschrijving.

Deskundig, snelle levering en goede prijs- kwaliteit verhouding.

Een nieuw caravan matras gekocht. In de showroom kun je proef liggen en krijg je deskundig advies. Het matras was sneller klaar dan verwacht.

Perfect wiegmatrasje op maat!

Voor ons babywiegje met schuine zijden was ik op zoek naar een veilig en op maat gemaakt matras aangezien het niet binnen de standaard afmetingen valt. Top gemaakt door Matras Factory, heel blij mee.

Goede snelle levering ,keurig

Goede ervaring ,snel en correct

Zeer tevreden over koudschuim topper

Wij zijn zeer tevreden over de duidelijke website, de service en natuurlijk de matras zelf. Voldoet kompleet aan de verwachtingen door de duidelijke omschrijving op de website.

We hebben nog een heel oud (meer dan 50 jaar), destijds zelf gemaakt door een oom van mij, wiegje staan. Onze eigen kinderen hebben er ook nog in gelegen en nu we voor het eerst opa en oma mogen worden leek het ons leuk om de wieg door te geven aan de kinderen. Wij hadden nooit een goed passend matras, maar dat is nu eindelijk opgelost. De wieg naar Matras Factory gebracht en binnen een week was het goed passende comfortabele matras klaar. Ook qua communicatie, mail of bellen super goede ervaringen. Wij zijn dik tevreden!

Onze vaste matrassenleverancier!

Al eerder een topmatras voor de boot laten maken en die beviel zo goed dat we ook de gewone matras van de boot hebben vervangen. Nu ligt het bed aan boord ineens veel beter dan thuis. Dus thuis ook de Auping matrassen vervangen door koudschuim matrassen. We zijn telkens erg goed geadviseerd door de medewerkers van Matras Factory. Wel merken we een behoorlijk verschil tussen onze wat doorgelegen (10 jaar oude) Auping matrassen en de nieuwe koudschuim matrassen. Het wennen kostte ongeveer 2 weken. Het koudschuim vormt zich naar je lichaamsvorm. Dus zodra je gaat liggen, lijkt het bed hard, maar al snel voel je als een aardbei in een bakje vla. Heerlijk.... Er zijn veel verschillende aanbieders van koudschuim matrassen en de prijzen kunnen behoorlijk varieren, maar je merkt het kwaliteitsverschil echt wel tussen een goedkoop matras en een duurder koudschuim matras en het is iedere euro waard. Daarnaast zit er een lange garantie op bij de Matras factory. De bootmatrassen waren met ca. 1,5 week klaar, de matras voor thuis duurde iets langer. Werd netjes thuis bezorgd.

keurig op het afgesproken tijdstip geleverd prima kwaliteit, slaapt heerlijk

Perfect.

Het perfecte antwoord op mijn probleem: een nog nieuwe matras die een nieuw kleedje nodig had.

Prachtige matrashoes

Er was een koffie over ons 2 jaar oude ikea matras heengegaan en de bestaande hoes kregen we er met moeite af omdat er maar 1 rits in zat,.daarna ging hij er niet meer om..:( Matrashoes maat 180x200 besteld en binnen een week in huis. Dmv 3 ritsen heel makkelijk om het matras heen te doen. Matras is weer als nieuw! Heel erg blij mee!

Fantastisch werk

Ben dik tevreden.

Goed advies!

Plezierig geholpen en levering zoals afgesproken

Prima service en snelle levering

Matrassen voor de camper (met een deadline ivm vakantie) besteld. Zeer snelle levering (eerder) waardoor we met een goed slapend matras op vakantie konden met de camper.

Comfortabel

Pas vannacht eerste nacht in de camper geslapen en het was een genot. Heerlijk geslapen en de service, contact was prima

Uitstekende kwaliteit

Goede bereikbaarheid, punctueel.

Mooi en past perfect. En aflevering volgens afspraak.

M

Over Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!