Prima matras en goede service

We hebben de Talalay latexmatrassen FIRM gekocht en zijn hier zeer tevreden over. Een absolute aanrader! Twee eenpersoonsmatrassen. Er zit geen harde naad aan de randen van de matras en met één hoeslaken merk je er niets van. De communicatie met het bedrijf was uitstekend.

Mooi jeugdmatras

Een jeugdmatras besteld. Goede kwaliteit, zeker voor deze prijs. Bij uitpakken ook geen rare chemische luchtjes. Levering was ook snel.

Helemaal geweldig met juiste adviezen en kwaliteit. Pantera is helemaal goed!

Fantastische matrassen van Pantera!

Prima kwaliteit voor een goede prijs

Uitstekend geholpen door Sylvana

Prettig en correct volgens afspraak…

Matras camper

Goede tips, mooi gemaakt en snel geleverd

Het pakket kwam keurig netjes verpakt binnen en op tijd.

Prima afhandeling en uitstekend produkt.

In het voortraject zijn we prima geadviseerd. Leveringsdatum was conform afspraak. Vriendelijke behandeling tijdens ophalen. En dan het belangrijkste: de topper (bestemd voor ons Frans bed in de caravan) ligt ook nog eens heerlijk! Prima prijs/kwaliteitsverhouding dus. Het aanbevelen waard!

Prima service Goede voorlichting Uitstekend product

Zeer snelle levering, van goede kwaliteit!

Aangezien wij een familie wiegje hebben met nogal wat bijzondere maten, was ik op zoek naar een geschikt bedrijf die met natuurlijke materialen een matrasje op maat kon maken. Het was heel eenvoudig om onze keuzes in ebt systeem in te voeren. Binnen een week hadden we het matrasje al thuis! Heel blij mee, zo kan ons familie wiegje nog steeds gebruikt worden!

Prima matras

Snelle levertijd, goede communicatie voor aflevering, prima prijs kwaliteitverhouding

100% verantwoord geproduceerd, dat slaapt goed.

Een natuurproduct als dit mag natuurlijk wat wegen, maar eenmaal op z'n plek is alles naar wens.

Mooie kwaliteit

Matrashoes besteld. Mooi stevig en netjes afgewerkt. Biologisch katoen! Goed verpakt en met de afgesproken levertijd. Zeer tevreden!

Goed product voor een nette prijs

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Snel, vriendelijk en goed

Goed geholpen en snel geleverd

Super snel geregeld, top product

Snelle service,goed contact via de mail ,

Prima topper en zéér goede informatie in de showroom.

Goede informatie en mogelijkheid om een en ander te proberen in de showroom.

Fijn bedrijf

Ik bestel. Zij maken. Klaar? Helemaal oké.

Heerlijk slapen

We hebben de bedden en matrassen via een tussentransport geleverd gekregen in Frankrijk. Tot onze spijt ontbraken de poten van de bedden. Menselijke fouten gebeuren nu eenmaal. Een mailtje was echter voldoende om per omgaande alsnog de poten te ontvangen. Geweldig snelle service en ……… steeds uiterst vriendelijk en betrokken. Neemt niet weg dat we de eerste nacht met de matrassen op de grond hebben geslapen. Dát was al een geweldige ervaring. Toen de bedden eenmaal gebruiksklaar waren en de matrassen lagen op het onderstel, was alles nóg een stapje prettiger. In twee woorden: Uiterst tevreden.

Snelle reactie klantenservice

Volledig en snel

Positief

Goede voorlichting en snelle levering

Snelle levering na online bestelling

Voor de 2 de keer een ( top) matras gekocht zeer tevreden

Onze matrassen weer als nieuw met deze fijne hoezen. Slaapt heerlijk. Snelle levering en goede communicatie. Zeker een aanrader als je matras verder nog goed is.

Goede ervaring

Hey product was goed geleverd, op een manier wat beter is voor het materiaal. Zo was de matras niet strak opgerold waardoor er al wat beschadiging plaats kan vinden, maar was deze netjes gevouwen en duurde het ook niet lang voordat die zijn normale dikte behaalde. Mijn moeder slaapt er veel beter op en lijkt ook samen met wat oefeningen minder last te hebben van haar heup. Top!

Goede service, fijn contact, ze denken met je mee. Bed en matras op maat en naar eigen smaak!

About Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!