Word smorgens uitgerust wakker, Een heerlijke matras

Ik werd snachts altijd wakker van mijn oude matras, sinds ik een kwaliteits matras heb slaap ik de hele nacht door heerlijk.

Ontvangst en adviezen zeer matig

De vrouwelijke verkoopster droeg gedurende het totale bezoek geen mondkapje onder het mom dat ze toch op een vaste plek?? werkte. Uiteindelijk warrig en onduidelijk advies, dat later telefonisch deels gecorrigeerd, deels verhelderd werd. Ook de prijsstelling was onduidelijk en in korte tijd erg gestegen. Het eind product zag er wel prima uit.

Zeer goede ervaringen

Al drie keer een matras laten maken dit zegt genoeg.

Gemakkelijk besteld, op afgesproken datum geleverd, maatvoering perfect

Aanrader. Zeker voor op maat gemaakte matrassen.

Perfect op maat, net matras. Vrij snelle levering. Ik ben tevreden.

Topkwaliteit, fijne service en snel!

Eerst gebeld met mijn vragen: heel vriendelijk en kundig te woord gestaan. Toen een mal voor matras op maat opgestuurd: binnen 2 dagen daarna door hen gebeld en bevestiging in de mail. Twee weken later prachtig wiegmatrasje in huis, met nota bene 2 hoezen, zodat ik kon wisselen als er 1 in de was zou zitten. Ben heel erg tevreden.

Uiteindelijk kwam alles goed

Slecht/niet inspelen op onze wensen bij het eerste gesprek. Doordat we heel goed wisten wat we wilden, deden we de bestelling zoals wij dat voor ogen hadden. De opdracht werd toen goed uitgevoerd en sneller dan voorzien was alles klaar.

Matras heeft niet de aangegeven maat en de services is slecht

Bij de bezorging ging het al mis. De bezorger zet het matras beneden in het portiek neer. Ik vraag hem of hij mij (een vrouw alleen) wil helpen met het matras boven brengen. Mijn portiek heeft geen lift en van de bezorgers ben ik gewend dat ze alle pakketten boven brengen. Hij zei kortaf 'nee' en vertrok zonder nog een woord te zeggen. Na contact met de klantenservice bleek dat ze de matrassen bezorgen tot de eerste deur en dus niet in mijn huis. Ik vind dit echt slecht. Deze informatie is niet met mij gedeeld tijdens het bezorgproces en ik kan het ook niet terug vinden in de algemene voorwaarden. Ik ben erg teleurgesteld in deze slechte services. Behalve het advies, vraag hulp aan familie of vrienden, konden ze me niet helpen. Daarnaast bleek het matras niet te passen. Ik heb een bed van 1,40 breed, maar het matras 1,40*1,90 past niet. Het is minstens 5 cm te breed. Dit matras gaat terug dus.

Tijdige levering en goed product

Duidelijke communicatie over levermoment en netjes afgeleverd.

Zeer goed.

Uitstekende matras, blij mee! Matras Factory houdt zich zeer precies aan de afspraken qua levering; goede service, Toppie!

Zo als altijd supef

Makkelijk bestellen en Makkelijk bezorgen datum te plannen en goed op de hoogte gehouden wanneer het de dag geleverd wordt bijna op de minut nauwkeurig! Top bedrijf !

Top matras met top service

Hele goede service voor een top matras

Een online evaring zoals geen andere

Duidelijke productinfo, snelle afhandeling, en communicatie door het hele proces. Dit is zoals online aankopen altijd zouden moeten verlopen. Een dikke pluim !!!! En natuurlijk niet te vergeten, ook een super product geleverd :)

Dat kan in een woord en dat is prima

Afspraak gemaakt goede voorlichting over wat voor matras voor in een camper goede prijs geleverd volgens afspraak zelf een dag eerder om dat ik in beurt moest wezen in een is mijn ervaring een goed en eerlijk bedrijf

Snelle levering en goed verpakt! En t ligt super!

Top topper!

De gekochte topper voldoet precies aan de verwachting! Alsof je op een wolk ligt ....

Uitstekend bed!

Uitstekend bed. Levering zoals afgesproken. Fijn dat lengte 2.20mtr. ook gewoon leverbaar is. Jammer dat we niet eerder hebben gekocht.

Ik ben tevreden over de aankoop en de communicatie met matrasfactory

Ik ben eerst naar de winkel gegaan om 2 talalay latex matrassen uit te proberen. Ik besloot de softe variant te kopen. De verdere communicatie en verloop van de levering is geheel naar wens verlopen.

Doen wat ze zeggen en leveren kwaliteit.

Werden ten eerste goed geadviseerd. Op basis van onze originele matrassen werden de nieuwe gemaakt. Deze passen naadloos in onze camper en inmiddels hebben we er heerlijk op geslapen. Ook hebben we er direct nieuwe kussen bij aangeschaft. Al met al perfecte service en snelle levering.

Prima matrassen

Fijne matrassen, vooral omdat ze in Nederland worden gemaakt. Dus geen giftige, stinkende, vrijkomende gassen door anti-insectenbehandeling die verplicht is wanneer matrassen vanuit verre landen in containers op schepen vervoerd worden naar Europa.

Goed geholpen om lekker te slapen

Onlangs de Corona tijd konden we op afspraak langskomen en proefliggen, Na onze wensen en keuze kenbaar te hebben gemaak, zijn de maat matrassen in productie genomen. Ze waren mooi en netjes en ruim binnen afgesproken tijd klaar. En we hebben ze afgehaald en s’avonds heerlijk geslapen op onze boot. Thnx factory

Heerlijk ademende matras

De topper is heerlijk ademend precies wat we zochten want we hebben het 's nachts heel warm

Perfecte nachtrust

Matras laten maken voor de caravan, mal toegestuurd van oude matras en past perfect. Ligt ook heerlijk, zijn beide geen “lichtgewichten” dus hadden onze twijfels, maar met de juiste informatie tot een goede keuze gekomen....en heerlijk geslapen

Ik ben in afwachting of mijn verzoek van vorige week ingewilligd kan worden

Vorige week maandag werd de bestelde koudschuimtopper geleverd. Ik heb er twee nachten op geslapen. Beide keren was ik duizelig bij het opstaan. De topper bleek te zacht voor mij. Telefonisch contact gehad met de fabriek. De kern mag ik ruilen voor een stevige. Het omhulsel mag ik niet ruilen. Dat vind ik reëel. Nu nog wachten op een mail voor bevestiging

Een top ervaring voor een topper !

Ik heb een zeer plezierige en persoonlijke benadering gehad in deze zaak

Over Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!