Erg fijn geholpen door Sylvana.

Zeer fijn geholpen door Sylvana, was haar niets te veel en erg geduldig. Hebben inmiddels besteld en hopelijk is de verdere afhandeling en bestelling net zo goed.

Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel en een fijn matras.

Telefonisch contact is makkelijk en wordt vriendelijk geholpen. Er wordt meegedacht en de levering is goed geregeld. Top matras voor een goede prijs.

Makkelijk om te bestellen en geleverd zoals afgesproken. Op maat matrasje besteld voor ons familie wiegje en hij past perfect!

Deze investering voor jaren hadden we jaren geleden al moeten doen.

Super slaapgenot en Matras Factory levert wat zij zeggen en dan ook nog eens op korte termijn geheel volgens afspraak. Top!

Prima, ons matras is weer als nieuw!

We wilden een nieuwe hoes voor ons matras omdat de oude vlekkerig was geworden. De nieuwe hoes netjes thuisgeleverd gekregen, maat opnemen volgens de instructies op de website was heel gemakkelijk en helemaal goed gegaan. Hoes is van mooie kwaliteit, je kunt 'm gemakkelijk om de matras heendoen (en evt. ook weer afhalen als je de hoes een keer wilt wassen). Ideaal, ons matras is weer als nieuw!

Heel erg blij

Ben der heel erg blij mee Alles goed verlopen goede bezorger mooi op tijd als afgesproken gewoon super en zeker aan te raden

Heerlijke matras

Middels goed advies en mooie toonzaal, een super schuimmatras voor een goede prijs. Zeer snelle levering.

Prima matras en goede service

We hebben de Talalay latexmatrassen FIRM gekocht en zijn hier zeer tevreden over. Een absolute aanrader! Twee eenpersoonsmatrassen. Er zit geen harde naad aan de randen van de matras en met één hoeslaken merk je er niets van. De communicatie met het bedrijf was uitstekend.

Mooi jeugdmatras

Een jeugdmatras besteld. Goede kwaliteit, zeker voor deze prijs. Bij uitpakken ook geen rare chemische luchtjes. Levering was ook snel.

Helemaal geweldig met juiste adviezen en kwaliteit. Pantera is helemaal goed!

Fantastische matrassen van Pantera!

Prima kwaliteit voor een goede prijs

Uitstekend geholpen door Sylvana

Prettig en correct volgens afspraak…

Matras camper

Goede tips, mooi gemaakt en snel geleverd

Het pakket kwam keurig netjes verpakt binnen en op tijd.

Prima afhandeling en uitstekend produkt.

In het voortraject zijn we prima geadviseerd. Leveringsdatum was conform afspraak. Vriendelijke behandeling tijdens ophalen. En dan het belangrijkste: de topper (bestemd voor ons Frans bed in de caravan) ligt ook nog eens heerlijk! Prima prijs/kwaliteitsverhouding dus. Het aanbevelen waard!

Prima service Goede voorlichting Uitstekend product

Zeer snelle levering, van goede kwaliteit!

Aangezien wij een familie wiegje hebben met nogal wat bijzondere maten, was ik op zoek naar een geschikt bedrijf die met natuurlijke materialen een matrasje op maat kon maken. Het was heel eenvoudig om onze keuzes in ebt systeem in te voeren. Binnen een week hadden we het matrasje al thuis! Heel blij mee, zo kan ons familie wiegje nog steeds gebruikt worden!

Prima matras

Snelle levertijd, goede communicatie voor aflevering, prima prijs kwaliteitverhouding

100% verantwoord geproduceerd, dat slaapt goed.

Een natuurproduct als dit mag natuurlijk wat wegen, maar eenmaal op z'n plek is alles naar wens.

Mooie kwaliteit

Matrashoes besteld. Mooi stevig en netjes afgewerkt. Biologisch katoen! Goed verpakt en met de afgesproken levertijd. Zeer tevreden!

Goed product voor een nette prijs

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Snel, vriendelijk en goed

Goed geholpen en snel geleverd

Super snel geregeld, top product

Snelle service,goed contact via de mail ,

Prima topper en zéér goede informatie in de showroom.

Goede informatie en mogelijkheid om een en ander te proberen in de showroom.

Fijn bedrijf

Ik bestel. Zij maken. Klaar? Helemaal oké.

7 Businesspark Friesland-West

Heerenveen 8447 SL

About Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!