Voortreffelijk

Zeer tevreden met de geleverde topper ter vervanging van mijn vorige topper van een andere leverancier.

Snel en vakkundig.

Antieke wieg met afwijkende maten. Vormde geen enkel probleem. Inmeetinstructies zijn helder en duidelijk. Het resultaat tot volle tevredenheid.

Kwalitatief goed matrasje op maat

Ben heel blij met het nieuwe wieg matrasje op maat. Duidelijke meetinstructies en het past perfect om de wieg een derde generatie te gebruiken. Bij het bestellen was het soms wel even zoeken waar je daadwerkelijk de aankoop kon starten. Wellicht op de pagina met uitleg over de matrasjes nog een link naar bestellen plaatsen.

Super service en kwaliteits product

Super service en heel fijn contact. Ze hebben ons enorm uit de brand geholpen met een wiegmatrasje op maat. Heel erg snelle productie van het matras en mooie kwaliteit. Erg tevreden en echt aan te raden!

Wij zijn zeker tevreden

Komt afspraken na

Een paar jaar geleden matrassen gekocht bij de Matras Factory. In een woord: geweldig. Nu een nieuw bed. Ook hier een goede begeleiding bij het uitzoeken en meedenken van het bed. Op maat gemaakt en naar alle tevredenheid gemaakt en afgeleverd. Dank!

goede kwaliteit, snelle levering

stof voelt kwalitatief goed aan, de praktijk moet de rest uitwijzen. sneller geleverd dan afgesproken, klantenservice staat bij vragen graag te word, zeer tevreden.

Prima service, goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Goede website met alle informatie die nodig is om te bestellen. Snelle levering binnen de beloofde tijd, ook al was het de kerstperiode. Kwaliteit is prima en de prijs redelijk voor wat je krijgt. Ik kom graag een volgende keer terug.

Komt vertrouwd over.

Drie bestellingen hebben wij gedaan en alle drie waren voortreffelijk uitgevoerd.

Superfijn matras met goede service!

Ik heb een mal opgestuurd met de omtrek van het gewenste matras en dat is perfect gemaakt. De duur van het proces vond ik ook heel prettig, zelfs tijdens kerst was de levertermijn kort. De kwaliteit van het matras is super, dus we zijn er heel erg blij mee. Als we één ding zouden mee mogen geven, zou de optie waarbij je ook de matrashoesjes op maat mee kan laten maken nóg fijner zijn.

Ruime keuze in matrassen, betrouwbare levering.

Onlangs de lattenbodem ‘Luxe’ besteld bij Matras Factory in Heerenveen. Een lekker groot formaat. Levering werd goed gepland en keurig bezorgd op de afgesproken dag. Prima service en goede kwaliteit! Zeer tevreden.

positief over wiegmatrasje

Snelle levering dat is fijn. Helaas waren we eerst wat minder tevreden. Matrasje leek wat te groot met name door beetje uitbollende rits. Matrasfactory nam onmiddellijk contact hierover op, wat ze konden oplossen. Dat is dus heel goede service!!! Zeker aan te bevelen. Zijn het enige bedrijf dat wiegmatrasjes op maat maakt. En zo'n bedrijf heb je nodig als je de meer dan 100 jaar oude familiewieg wilt gebruiken.

Response from the business owner

Beste Erik, Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de afmetingen van het wiegmatrasje. De dikte van het matrasje is bij ons het "standaard" programma wat wij aanbieden. Omdat wij zelf de wiegmatrasjes maken is het ook mogelijk het matrasje in een andere dikte voor u te produceren, geheel naar wens. Service is voor ons enorm belangrijk en vinden het daarom ook erg jammer uw onvrede middels een slechte beoordeling te vernemen. Daarom komen wij graag met u in contact om uw onvrede om te buigen naar tevredenheid. Wij zullen binnen 24 uur (telefonisch of per mail) contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team Matras Factory (Wiegmatrasje.nl)

Prima prijs kwaliteit verhouding en goed geleverd

Op zoek naar een matrashoes voor onze ikea matrassen kwam ik op deze site terecht. Prima service, ook toen wij nog een paar vragen bleken te hebben. Er werd ons een iets andere matrashoes geadviseerd dan wij hadden bedacht. Die bleek ook nog eens iets goedkoper te zijn. De kwaliteit is meer dan prima en we slapen weer heerlijk. Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Goed advies en alle tijd genomen

Prima geholpen (Merijn) en deskundig. Snelle levering en tevreden met de matras.

Slaapt heerlijk

Prima topper. Ventileert goed!

Prima geholpen

T

Vriendelijk geholpen door iemand die verstand van zaken had.

Ik ben zeer goed geholpen met advies over de aankoop van een topper voor in de camper.

Correcte levering

Bestellen eenvoudig en duidelijk via de website. Kwaliteit is top!

Goede service snelle levering

prima prijs prima service

Zie hierboven

Correcte levering.

Volgens afspraak geleverd, ziet er goed uit , zijn nóg niet in gebruik, ze moeten komend voorjaar in de boot. m.v.g.

Prima services en goed contact.

Nadat ik de bestelling had gedaan bleek de mal van het wiegmatrasje niet aangekomen te zijn. Na telefonisch contact een nieuwe mal opgestuurd. Ik kreeg hierna via de mail een bevestiging dat de mal nu wel was aangekomen. Het matrasje is ook snel en op tijd afgeleverd Prima afhandeling en goede services Groetjes

Snelle levering.

Uitstekende kwaliteit en goede service. Voor iedereen aan te raden.

Goed advies en correcte levering

Op onze eerste keuze voor type dekbed heeft men ons geadviseerd, gezien hardheid van ons bestaand matras, een ander keuze te maken. Dus niet alleen een verkooppraatje maar eerst bij ons als klant informatie ingewonnen en een daarop gebaseerd goed omschreven advies ontvangen. De levering en kwaliteit van het product is vervolgens geheel naar wens.

Perfect product en snel geleverd

Eerder geleverd dan afgesproken Heel fijn Chauffeur hiel de matras naar boven te brengen Top

7 Businesspark Friesland-West

Heerenveen 8447 SL

About Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!