Prettig contact en zeer goed geholpen door medewerkster.

Na lezing van de duidelijke website het bedrijf bezocht. In showroom met begeleidende en adviserene, zeer vriendelijke, medewerkster een keuze gemaakt en duidelijke afspraken op schrift gemaakt. Binnen 14 dagen het bestelde en op maat gemaakte artikel opgehaald na daartoe een mail te hebben ontvangen. Het artikel en de prijs kwamen overeen met hetgeen was afgesproken. Opgehaald en daarbij ook door vriendelijke medewerker geholpen.

Mooi product

Prima service en snelle levering

Mijn vrouw en ik zijn uitermate blij.

We slapen weer ontzettend lekker, Echt fijne toppers. Snelle levering. Alles prima.

Snel geleverd, en prima pasvorm !!

Ok

Duidelijk en goed advies

Een duidelijke en goede uitleg. Afspraken perfect. We zijn erg tevreden!

Mijn bed is als nieuw

Maat klopt precies en een hele nette verzending

Prima service en kwaliteit

Babymatrasje op maat besteld. Snel geleverd, mooie kwaliteit en juiste maten.

Uitstekende en snelle service bij onze bestelling van een matrasje voor een wieg. Matras is kwalitatief goed afgewerkt. Communicatie met de verkoper was uitstekend.

Snelle levering en een mooi matrasje!

Heel mooi afgewerkt

Duidelijk en snel

Duidelijke reactie bedankt!!

Goed advies en snelle levering

Ik heb een wiegmatrasje laten maken voor een wieg van ruim 50 jaar oud. Voor mij was meten eerst onduidelijk. Kreeg snel antwoord op mijn vragen en ook levering was snel. En gelukkig het matrasje past perfect.

Correct geholpen en er wordt alle tijd voor de klant genomen.

We slapen een week op de nieuwe matrassen dus we moeten nog even wennen aan de matrassen maar de eerste indruk is goed. Ik denk dat we na een paar weken, wat gebruikelijk is voor nieuwe matrassen, wel gewend zijn aan de nieuwe Talalay matrassen.

Perfecte producten en prima service

Inmiddels 5 Talalay hoofdkussens gekocht. Het zijn geweldige kussens, nooit meer een andere. Contact en service is perfect. Kolen de afspraken na, daar hou ik van.

Vakkundig en klantvriendelijk

Snel en vakkundig geleverd. Heel mooi ledikant matrasje.

Past perfect, zeer tevreden

Top kwaliteit en snelle levering!

Eerder voor de caravan al matrassen gekocht en aangezien die goed bevallen nu ook matrassen voor in huis gekocht. Deze bevallen ook weer prima. Na een duidelijke telefonische uitleg de bestelling geplaatst en al heel snel op kunnen halen.

Snelle bezorging en geweldig kussen

Goede service en snelle levering

Wij zijn heel tevreden met het maken van onze matrassen met spie. Ziet er mooi uit en wad snel klaar Fantastisch

We hebben uitgebreid de matrassen in de showroom kunnen testen en hebben uitstekende advies gekregen op zowel de lengte, breedte en dikte van het matras. Het advies voor de bed boxen en hoofdbord was perfect.

Goeie kwaliteit en zeer vlotte levering

Top bedrijf met top kwaliteit. Super goed advies. En niet duur.

Snelle service en precies geleverd wat we hebben gevraagd.

Snelle service en precies geleverd wat we hebben gevraagd. Er wordt goed meegedacht en afspraken worden nagekomen.

Heerlijk slapen op een heerlijk matras

Sinds ik slaap op het latex matras van Matras Factory, slaap ik weer heerlijk! Precies de juiste zachtheid.

De matrashoes zit als gegoten en de levering was veel eerder dan gepland. Uitstekend!

Correcte bezorging

Uit ervaring weet ik dat dit een goed en betaalbaar product is.Men is erg klantvriendelijk.

Zeer correcte levering

Duidelijke site met zeer veel mogelijkheden qua afmetingen.

Over Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!