Snel en duidelijk

Ik vond het wel jammer dat mijn tijk licht beschadigd en een beetje smerig was

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u de matrashoes licht beschadigd en vuil in ontvangst heeft genomen. Onze binnendienst gaat contact met u opnemen en dan gaan we er voor zorgen dat uw hoes wordt omgeruild voor een onbeschadigd en niet vuil exemplaar. Met vriendelijke groet, MS

Goede voorlichting, we konden een goede keus maken. Jammer dat matras in 1e instantie niet goed gemaakt was. Terwijl de oude als voorbeeld was gegeven. Wel heel goed opgelost

Prima service.

Bij dit bedrijf wordt je nog geholpen als klant. Eerlijke voorlichting. Niet opdringerig. Tijd en ruimte om matrassen te proberen.

Super, past perfect om mijn matras

Voor een mooie prijs een nieuwe tijk

Uitstekende service en product

We hebben deze matrassen voor onze beide kinderen en zijn er heel tevreden over!

Goede en snelle service. Vriendelijke en behulpzaam.

Geen standaard vraag van onze kant maar toch goed geholpen buiten hun standaard programma om. Top

Goed advies en snelle levering

Ontvangst in showroom was hartelijk. Matrassen die we besteld hebben liggen heerlijk. Ook de kussen voor boot gaan we hier bestellen !!

Vlotte service, goed geholpen, mooie kwaliteit!

Heel tevreden!

uitstekend

Afspraak juist uit gevoerd alles klopte perfect

hallo, matras tijk prima op maat gemaakt. jammer dat er geen handgrepen op konden en tijk niet deelbaar afgerits kon worden ( makkelijk in was machine ).gr

poer best

leuk geholpen, snelle levering en slaap weer heerlijk.

Mooi en handig.

Mooie hoes, makkelijk om de matras te krijgen.

Goed matras.

Goed matras en levering precies volgens afspraak, aanrader.

Prima service!

De matrassen prima op maat gemaakt ,en in korte tijd geleverd. Prima bedrijf!

Snelle service en slaap weer fantastisch

Geen gedoe, komen hun afspraken na .

degelijk, stevig matras

Dit nu nog nieuwe matras ligt stevig en zakt niet in. En draaien tijdens de nacht gaat dan gemakkelijker. En toch goede ondersteuning. Nog wel zoekende welke dikte kussen nu prettig ligt.

Snelle service, goed product.

Vriendelijke mensen, alles is mogelijk, goed product en snelle levering. Super!!

Levering veel sneller dan aangegeven op de site.

Heel tevreden over de levering van de babymatras.

Wij komen altijd weer terug

Dit is de derde keer dat we matrassen bestellen bij de MatrasFactoryHeerenveen. We willen niks anders meer…

Goede kwaliteit matras, service kan nog beter

Service informatie is correct. Helaas geen optie voor bezorgen tot op het bed/ in de slaapkamer. Ook geen optie voor afvoeren oude matras. In de toekomst zal ik hier dus geen matras meer bestellen.

Perfecte producten en geweldige service

Ik heb twee keer op maat gemaakte natuurlatex matrassen besteld bij Matras Factory, beide keren zeer tevreden.

Sneller en beter kan niet !

Wij liggen weer heerlijk in ons bed. Leuk email contact met duidelijke verklaring voor de zeer snelle levering van ons topdekmatras.

Goed advies. Snelle levering. Keurig verzorgd

Prima conform verwachting

O.a. een op maat gemaakt matrasje aangekocht. Past perfect en leveringsduur conform aangegeven indicatie.

Over Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!