In alle facetten heel goed: van klsnt contact tot advisering tot uitvoering en uitlevering!!

Heerlijk bed

Onlangs onze nieuwe matrassen gekregen. We slapen heerlijk!

Geweldige service

Vriendelijk en goede voorlichting

Prima.

Zowel service als matras: super!

Fijn, een wiegmatras op maat gemaakt!

Wij hebben een heel erg oud wiegje, waarvan de maten anders zijn dan standaard. Via matrasfactory makkelijk een matrasje op maat kunnen bestellen! Snelle levering en matrasje past perfect!

Goede snelle respons

Ik kreeg prompt antwoord op mijn vragen

Wij waren met enige spoed op zoek naar een nieuw topdekmatras voor zwangere schoondochter met heftige rugklachten. Via google kwam jullie topdekmatras heel goed duit de bus. Dus contact gelegd en jullie reageerde meteen. De topdekmatras was de volgende dag gereed en wij konden deze zelf bij jullie ophalen. Fantastische communicatie en service. Heel fijn en schoondochter ligt heerlijk en heeft veel minder rugklachten.

Meedenkende medewerkers

Voor de camper nieuwe matrassen laten maken, hoe ze slapen moeten we nog ervaren. Maar als de kwaliteit hetzelfde is als onze boxspring, ook van matrasfactory, dan slaapt het verrukkelijk en sta je de volgende ochtend uitgerust uit bed.

Goed product en vlotte levering

Super advies voor nieuwe topper

Door perfect advies de juiste topper van talalay latex aangeschaft. Er werd goed geluisterd naar de wensen en klachten en daarna de voor- en nadelen van de diverse soorten toppers uitgelegd en ook kon je ze allemaal in de showroom testen.

Erg goed

Na, een mal van de bodem van de wieg, de juiste maat. Past precies. Mooi gedaan

Uitstekende service en ontzettend vriendelijk

Mijn ervaring met Matras Factory is geweldig goed. Heel behulpzaam en een uitstekende service. Het matras overtreft alle verwachtingen en ook de bed ombouw is van hoge kwaliteit. Er was een klein foutje gemaakt maar dat is direct zonder problemen naar volle tevredenheid opgelost. Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Hele goede service en kwaliteits product.

Heldere info op de website. Zeer vriendelijk en goed geholpen tijdens telefonisch contact. Bestellen is gemakkelijk. Het matrasje voor de wieg paste perfect, ziet er heel mooi uit en de kwaliteit is goed.

Uitleg en advies zijn goed.

Ontvangst goed maar mogelijk om te kijken als je gast/ klant een kopje koffie kan aanbieden .

Deskundig, goed advies, goede service en prima kwaliteit

Kregen goed advies en uitleg over de verschillen tussen de diverse matrassen. Prima dat je kunt proefliggen. Matras snel en op afgesproken moment geleverd.

Goede voorlichting en presentatie, volgens afspraak snel geproduceerd en correct afgeleverd.

In showroom goed geïnformeerd over de mogelijkheden voor een “topper” op onze caravanmatras. Ook logistiek gezien slim om ons bij de afspraak te adviseren ,zonder verplichtingen, de matras al mee te nemen (mal voor productie). Goed advies gekregen over wat goed anvullend is bij onze “iets meer comfort” behoefte aanvullend op de aanwezige bedopbouw. Bestelling geplaatst en direct gehoord dat “topper” eind van de week geleverd kon worden. En geheel volgens afspraak een belletje dat onze bestelling klaar was om op te halen. De volgens “mal” gemaakte “topper” was zoals verwacht en ook ons matras was keurig verpakt voor retourtransport. Kortom zeer goed gevoel over de manier van werken bij Matras Factory.

Het matras was de perfecte maat. Helemaal blij mee

Snelle levering en ligt geweldig

Betrouwbaar en een kwalitatief goed bedrijf!

Goed advies en kwaliteit matrassen, Boven onze verwachting nu we er een aantal nachten op geslapen hebben. En een zeer snelle levering na opdracht. Hier kun je heel goed je op maat gemaakte matrassen bestellen!

vakkundig gemaakte matras en vriendelijke ontvangst

zie boven

Een Super matras

Hadden we veel eerder moeten doen!!!

Wij zijn tevreden over de gang van zaken bij de keus van de matras. En ook over de verdere afhandeling. Alles ging vlot zoals was afgesproken.

heerlijk matras !

uitstekend voorgelicht, prima afspraken nagekomen, keurig verzonden, heel fijne matras.

Zowel produkt als levering naar wens.

In Heerenveen op de matrassen proef gelegen. Besteld en na 2 weken werden ze geleverd. Latex matras ligt heerlijk! Goede service en een goede prijs en kwaliteit.

Over Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!