Een Super matras

Hadden we veel eerder moeten doen!!!

Wij zijn tevreden over de gang van zaken bij de keus van de matras. En ook over de verdere afhandeling. Alles ging vlot zoals was afgesproken.

heerlijk matras !

uitstekend voorgelicht, prima afspraken nagekomen, keurig verzonden, heel fijne matras.

Zowel produkt als levering naar wens.

In Heerenveen op de matrassen proef gelegen. Besteld en na 2 weken werden ze geleverd. Latex matras ligt heerlijk! Goede service en een goede prijs en kwaliteit.

Goede service, snelle levering en prima kwaliteit!

Sinds ik dit dekmatras heb slaap ik beter, geen pijn in de heupen meer

Super goed!

Mooie kwaliteit en snelle levering!

Goed geholpen, vriendelijk en kwaliteit!

Heerlijk geslapen!

Goed matras op maat, snel geleverd

Een 'ovaal' matrasje op maat besteld voor een oude wieg. Ondanks de gekke vorm was het resultaat perfect passend. Er zit een mooie afritsbare hoes omheen. De levering is gegaan zoals aangegeven, dus naar verwachting. Al met al een zeer tevreden klant. Nu afwachten of de kleine er ook lekker op slaapt (vast wel ;-)).

Heel fijn geholpen met het maken van het wiegen matras

Al een paar week heerlijk geslapen in de Camper, zeer tevreden

Al een paar week heerlijk geslapen in de Camper, zeer tevreden

Kan niet beter

De matrassen zijn weer als nieuw!

Perfect gemaakt voor mijn oude wieg!!!

Van goede materialen gemaakt en past precies in mijn oude wieg. De baby ligt er heerlijk op.

hij was goed wel even gewacht dat hij er was

we hebben hem nog in huis staan inverband caravan al in staling staat daar om niet te min ze zijn mooi van kleur in ze zien er mooi uit

uitstekend

leveren mooie produkten! snelle levering.

Vriendelijke ontvangst en uitleg heel goed. Communicatie over vervolg en aflevering prima. Bezorging heel goed. We slapen inmiddels heerlijk op de nieuwe caravanmatrassen We hebben deze enquête al eerder ingevuld, wellicht niet goed verzonden. Dus bij deze nog een keer.

Goed geholpen en afspraak nagekomen

Een tevreden klant.

Ik ben zeer tevreden over de (Pocketveringsmatras) "NASA SUPER COMFORT" die ik gekocht heb. Goede kwaliteit mag een prijs hebben, en dat is op deze matras zeer zeker van toepassing. Snel geleverd met duidelijke communicatie van de vervoerder.

ligt heerlijk

perfecte ligging

Snelle levering goed product

Wiegmatras op maat besteld. Goed geholpen aan de telefoon met vragen over opmeten van de maten. Enige minpuntje was dat daarbij door verschillende medewerkers verschillend advies werd gegeven. Maar al met al top!

Uitstekend product, zeer goede service

Heb recent een nieuwe topper aangeschaft. Had voor aanschaf aantal vragen die zeer snel werden beantwoord. Communicatie tot aan de levering zeer duidelijk. En de topper ligt heerlijk, is zeker zijn prijs waard.

Fijne samenwerking!

Goed mail contact met elkaar. Malletje opgestuurd en aantal werkdagen later het matras mogen ontvangen voor de wieg en het zit perfect! Nogmaals bedankt!

er is meer dan op de website wordt aangeboden!

Ik kon op de website de maat die ik zocht van een topper niet vinden. Even gebeld en men kon het heel snel leveren door de eigen fabriek. Binnen een week een topper van een niet reguliere maat, aan huis afgeleverd. Een verrijking van het bed.

Prachtig wiegmatrasje

Mooie en duidelijke website, goeie service en prachtig matrasje. Van zo natuurlijk mogelijke materialen.

Uitstekend product

Erg blij met het product. Ideaal dat het precies op je eigen gewenste maat bestelbaar is. Kwaliteit is super, snelle levering ook. Erg blij mee! Bedankt.

Businesspark Friesland-West 7 8447 SL Heerenveen

Over Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!