mooie prijs, goede service

tweetal kussenhoezen van 100x100 besteld. prima service en snelle bezorging. werd keurig gebeld dat 1 hoes later bezorgd zou worden.

Ondanks beloftes, geen terugbetaling

Kussenwereld levert een kleur kussen dat ik niet besteld heb. Na retournering en meerdere e-mails kwamen de excuses en beloftes dat mijn geld wordt overgemaakt. Beloftes en meer beloftes, maar geen terugstorting. Nu reageert Kussenwereld niet meer op mijn e-mails. Ik vermoed dat ik naar mijn geld kan fluiten. Mijn advies, koop niet bij Kussenwereld, behalve als je geen idee hebt wat je met je zuurverdiende geld aanmoet.

Klantvriendelijk

Snel bezorgd! Had bezorgkosten betaald maar dat hoefde niet en daar werd ik netjes over gemaild met twee opties; of waardebon of geld terug. Keurig!

Hallo, Prima communicatie en follow-up door het team van “Kussenwereld” naar aanleiding van een hapering bij de distributeur. Piet

Prima kwaliteit

Snel en eenvoudig te bestellen Voldoende keuze

Mooi kussen, snelle levering

We kregen wat we verwachtte, dus tevreden. Nette prijs, mooi kussen, snelle levering.

Ik heb prachtige gekleurde kussen voor op mijn bank gekocht bij Kussenwereld. Alles naar tevredenheid.

Prima kussen

De kussens zij prima goed gevuld. De bezorging duurde wel lang en is erg duur in vergelijking met andere sites.

Mooi product

2 woonkussen hoezen gekocht. Kleur was minder fel dan verwacht. Maar past nog beter bij interieur dan ik dacht. Stof is van sterke kwaliteit. Onze hond ligt vaak op deze kussens, ben benieuwd hoe het blijft. Bestelling had iets vertraging, waarover ik telefonisch geïnformeerd over werd.

Goed advies en super kwaliteit Loungekussens

Door het invullen van mijn wensen en eisen op de website betreffende mijn Loungekussens kreeg ik een goed en duidelijk beeld van de mogelijkheden. Vervolgens besteld en perfect geleverd. Bedankt Kussenwereld! Mijn zitkussens, rugkussens en plofkussens zijn heel mooi geworden.

Communicatie kan beter

Kussenhoes besteld heel aparte maat. Is verder prima goede kwaliteit maar heel erg lang op moeten wachten. Dan zou enige communicatie dmv een mail wel handig zijn zodat je op de hoogte bent. Dat kan beter.

Ik ben heel tevreden

Ik heb alles netjes ontvangen en heb gekregen wat ik besteld had. Ik ben zeer tevreden en ik heb niet lang moeten wachten voor ik mijn pak onvangen heb, alles is vlot verlopen.

Prima kussen. Zeer goed gevuld. Voor een nette prijs.

Een goed gevuld kussen. Prijs kwaliteit is netjes.

levering na 12 werkdagen ipv 5 vind ik geen goede zaak

kwaliteit is wel goed

Zeer slecht

Heb kussen gekocht en geretourneerd maar nog steeds geen geld terug ontvangen en op mailtjes wordt helemaal niet gereageerd. Zeer slechte service dus!!

Hoi Nelleke, Gelukkig is alles opgelost met je. Tot de volgende bestelling!

Mooie kussens !

Het duurde een beetje langer , maar de kussens zijn mooi en stevig . Goede prijs ook.

Mooie woonkussenslopen van goede kwaliteit en betaalbaar.

Top kwaliteit kussenhoezen

Verzending was langer dan normaal maar top kwaliteit.

Verzendkosten

Jammer dat jullie verzendkosten in rekening brengen

Andere bedrijven verkopen hun producten inclusief verzendkosten waardoor je het ook betaald.

Prima kussens voor een goede prijs.

Mijn ervaring met Kussenwereld is prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik zou alleen geen zaken meer doen met vervoerder DPD. Wat een drama om het pakket thuis bezorgd te krijgen. Uiteindelijk zelf opgehaald in Berkel en Rodenrijs.

Goede service, goede kwaliteit!

Positief. Mooie, dikke kussens ontvangen en nog vrij snel geleverd, ondanks de coronatijd.

Kussen 100×100

Kusssen besteld voor bij de kachel. De vulling is wat dikker dan verwacht, maar ziet er prima uit. Levering duurde begrijpelijk iets langer dan verwacht, vw de corona tijd. We zijn er blij mee.

Mooie kussens voor leuke prijs

Voor een leuk prijsje 3 mooie kussens ontvangen. Ze waren er sneller dan verwacht.

Geweldige service

Omdat ik een andere maat kussen bestelde dan de kussenhoes, belde deze zaak op om te vragen of dat de bedoeling was. Heel netjes om dat te controleren. Mooie kwaliteit kussenhoezen, heel tevreden.

Prima, alles volgens afspraak!

Verpakking kan beter, kussens in deze plastic zak zijn behoorlijk kwetsbaar.