Prima kussen. Zeer goed gevuld. Voor een nette prijs.

Een goed gevuld kussen. Prijs kwaliteit is netjes.

levering na 12 werkdagen ipv 5 vind ik geen goede zaak

kwaliteit is wel goed

Zeer slecht

Heb kussen gekocht en geretourneerd maar nog steeds geen geld terug ontvangen en op mailtjes wordt helemaal niet gereageerd. Zeer slechte service dus!!

Mooie kussens !

Het duurde een beetje langer , maar de kussens zijn mooi en stevig . Goede prijs ook.

Mooie woonkussenslopen van goede kwaliteit en betaalbaar.

Top kwaliteit kussenhoezen

Verzending was langer dan normaal maar top kwaliteit.

Verzendkosten

Jammer dat jullie verzendkosten in rekening brengen

Prima kussens voor een goede prijs.

Mijn ervaring met Kussenwereld is prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik zou alleen geen zaken meer doen met vervoerder DPD. Wat een drama om het pakket thuis bezorgd te krijgen. Uiteindelijk zelf opgehaald in Berkel en Rodenrijs.

Goede service, goede kwaliteit!

Positief. Mooie, dikke kussens ontvangen en nog vrij snel geleverd, ondanks de coronatijd.

Kussen 100×100

Kusssen besteld voor bij de kachel. De vulling is wat dikker dan verwacht, maar ziet er prima uit. Levering duurde begrijpelijk iets langer dan verwacht, vw de corona tijd. We zijn er blij mee.

Mooie kussens voor leuke prijs

Voor een leuk prijsje 3 mooie kussens ontvangen. Ze waren er sneller dan verwacht.

Geweldige service

Omdat ik een andere maat kussen bestelde dan de kussenhoes, belde deze zaak op om te vragen of dat de bedoeling was. Heel netjes om dat te controleren. Mooie kwaliteit kussenhoezen, heel tevreden.

Prima, alles volgens afspraak!

Verpakking kan beter, kussens in deze plastic zak zijn behoorlijk kwetsbaar.

Snelle levering.

De kussen zijn precies zoals ik ze wilde. Zelfs de aangepaste maten waren geen probleem. Super

Fraaie kussenhoezen voor een lage prijs !

Fraaie kussenhoezen tegen een lage prijs !

Prima kwaliteit, snel geleverd!

Kwaliteit was uitstekend en levering was sneller dan verwacht

Prima levering, kleur wat fel.

Er wordt geadviseerd een kleursample aan te vragen. Dat is een goede aanbeveling. Ik heb dat niet gedaan en vind de kleur iets te fel. Mijn fout.

Prachtige kussenhoezen snel geleverd goede kwaliteit. Precies zoals op de afbeelding top.

REAGEREN NIET OP TELEFOON, NIET VIA MARKTPLAATS, NIET VIA CHATBERICHTEN!

Ik probeerde weken geleden 10 kussens te kopen en heb sindsdien op alle manieren getracht om contact met hun te krijgen, helaas zonder ook maar 1 x een reactie.

Beter als verwacht

Voldoen aan de verwachting

Netjes afgewerkt

Kussenhoezen zijn netjes afgewerkt. Kwaliteit van stof en kleur viel wat tegen, maar is acceptabel, gezien de gunstige prijs. Levering via DPD laat helaas te wensen over.

Na een week Hoezen ontvangen. Stevige kwaliteit. Blij mee

Mooie kwaliteit kussenhoezen.

Heb kussenhoezen besteld. Heb deze na een week ontvangen. Mooie kwaliteit! Ben er blij mee.

Super tevreden.

Zeer tevreden. Hele mooie kussenhoezen.