Snelle levering.

De kussen zijn precies zoals ik ze wilde. Zelfs de aangepaste maten waren geen probleem. Super

Fraaie kussenhoezen voor een lage prijs !

Fraaie kussenhoezen tegen een lage prijs !

Prima kwaliteit, snel geleverd!

Kwaliteit was uitstekend en levering was sneller dan verwacht

Prima levering, kleur wat fel.

Er wordt geadviseerd een kleursample aan te vragen. Dat is een goede aanbeveling. Ik heb dat niet gedaan en vind de kleur iets te fel. Mijn fout.

Prachtige kussenhoezen snel geleverd goede kwaliteit. Precies zoals op de afbeelding top.

REAGEREN NIET OP TELEFOON, NIET VIA MARKTPLAATS, NIET VIA CHATBERICHTEN!

Ik probeerde weken geleden 10 kussens te kopen en heb sindsdien op alle manieren getracht om contact met hun te krijgen, helaas zonder ook maar 1 x een reactie.

Beter als verwacht

Voldoen aan de verwachting

Netjes afgewerkt

Kussenhoezen zijn netjes afgewerkt. Kwaliteit van stof en kleur viel wat tegen, maar is acceptabel, gezien de gunstige prijs. Levering via DPD laat helaas te wensen over.

Na een week Hoezen ontvangen. Stevige kwaliteit. Blij mee

Mooie kwaliteit kussenhoezen.

Heb kussenhoezen besteld. Heb deze na een week ontvangen. Mooie kwaliteit! Ben er blij mee.

Super tevreden.

Zeer tevreden. Hele mooie kussenhoezen.

Mooi!

Netjes optijd!

Uiteindelijk zeer tevreden

Product is super en netjes af gewerkt. Levertijd was dankzij post nl wat later. Maar kussenwereld zelf heeft er alles aan gedaan om het toch snel geleverd te krijgen. Volgende kussens bestel ik weer hier

Lang wachten en bij retourzending laat de terugbetaling ook nog eens op zich wachten

Het duurde evne voor ik mijn kussens ontving. De kwaliteit was goed, maar de kleur kwam niet overeen met die van de fabeelding op de site. gebruik gemaakt van mijn retourrecht. Ik moet de terugbetaling nog steeds ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd.

De kwaliteit is het wachten waard

Bij het bestellen wordt aangegeven dat het wat langer kan duren voordat de kussens worden geleverd omdat het maatwerk is. Inderdaad zijn bij Kussenwereld afmetingen te koop die normaal niet te vinden zijn. Het wachten werd beloond, mooie stevige kussens, perfect afgewerkt.

de service duurt erg lang maar het resultaat is erg mooi.

Er is meer dan 2 maanden overheen gegaan van bestellen tot leveren, dat is erg lang maar het resultaat mag er zijn.

Secuur

Het duurt wel even voor je de bestelling hebt. Maar kwaliteit is goed. Goede service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen idee

Zit al 2 weken te wachten op mijn bestelling en DPD bezorgt het pakket niet omdat we volgens hun op vakantie zijn terwijl ik het bezorgadres van mn buren heb doorgegeven. Dit mag allemaal wel beter want kussenwereld reageert ook niet op mijn mail

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede service...betaalbaar

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prijs kwaliteit verhouding.

Levertijd. Bedrijf heeft na drie weken gebeld. Duurd nog een week. Heeft daarna nog drie weken geduurd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Kussen is erg mooi en goed stevig. De kleur is ook erg mooi en zoals op internet. Kwaliteit ook erg goed. En de prijs ook. Ik ga deze zeker nog een keer bestellen voor een andere kamer.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed telefonisch bereikbaar

De kleur van de kussenhoes die ik toegestuurd kreeg leek niet op de kleur die op de website staat. Verbeterpunt: gratis retourneren. Ik heb nu erg veel verzendkosten betaald.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De kussens zijn mooi, precies wat ik verwachtte, goede afwerking.

Veel te laat geleverd. Telefonisch contact verliep wat rommelig en onproffesioneel.