• Kennis & Vakmanschap

Betere communicatie. Vooral over retouzending en de afhandeling daarvan. Ook levertijd was lang

2 sterren: slechter dan verwacht

-Zorgen dat voorraadadministratie op orde is -Orders niet kwijtraken -uit je zelf zorgen dat klant ander product krijgt en er niet steeds zelf om moet vragen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prachtige velours stoffen, kussenhoezen mooi gemaakt en fijne persoonlijke afhandeling van bestelling.

Op de website zijn sommige kleuren van de stoffen slecht te zien.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Kussenhoezen voldoen zeker aan onze verwachtingen. Ook kleur komt heel goed overeen met de foto's op de website

geen

• Kennis & Vakmanschap

Geachte mevrouw Hurkxkens Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij kunnen u melden dat er op dit mome t geen vertragingen meer zijn en wij ons kunnen conformeren aan onze levertijd van maximaal vijf werkdagen. Wij danken u voor uw gestelde vertrouwen en zien u graag als klant terug. Met vriendelijke groet, Sander kussenwereld.nl

Pluspunten

Levering goed opgelost door kussenwereld

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen mevrouw de Boer Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent en zien u als klant graag terug. De levertijden zijn inmiddels weer als vanouds, binnen de gestelde vijf werkdagen. Met vriendelijke groet, Sander www.kussenwereld.nl

Pluspunten

Geen negatieve opmerkingen. Klasse.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Annemiek Alsnog, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij van kussenwereld.nl wensen u een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Sander

Pluspunten

Er was prima communicatie. Alles verliep zoals aangegeven

Levering duurde iets langer, maar we wisten wel waardoor de vertraging was ontstaan.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen mevrouw Silken Wij van kussenwereld.nl danken u hartelijk voor uw positieve feedback en goede beoordeling. De levertijden zijn inmiddels helemaal op orde, namelijk binnen de gestelde vijf werkdagen. Met vriendelijke groet, Sander kussenwereld.nl

Pluspunten

Prima kwaliteit! Goede prijs!

Helaas was de levertijdverg kang door complicaties in het productieproces waar we overigens wel van op de hoogte waren.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen heer Smits Wij van kussenwereld.nl danken u hartelijk voor uw positieve feedback en goede beoordeling. De levertijden zijn inmiddels helemaal op orde, namelijk binnen de gestelde vijf werkdagen. Met vriendelijke groet, Sander kussenwereld.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wel graag stalen leveren, tot op heden nog niets ontvangen.

• Snelheid/Levertijd

Geachte heer of mevrouw de Wit Helaas, er worden soms fouten gemaakt of liggen er andere factoren ten grondslag. Graag verneem ik van u of u ze alsnog heeft ontvangen of misschien nog wenst. Verder wensen wij u een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Sander kussenwereld.nl

Pluspunten

Niet duur! Goede kwaliteit!

De levering mag wel sneller Misschien was de oorzaak dat het bedrijf net werd overgenomen dat werd mij verteld toen ik maar eens ging bellen naar 10 weken waar mijn bestelling bleef!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Monique Wij van kussenwereld.nl danken u hartelijk voor uw positieve feedback en goede beoordeling. De levertijden zijn inmiddels helemaal op orde, namelijk binnen de gestelde vijf werkdagen. Op dit moment ligt er een plan klaar om de site volledig aan te pakken. nieuwe foto's, moderne stoffen en nieuwe items. Ook zijn we aan het filteren wat nog wel leverbaar is en wat niet. Er wordt dus hard aan gewerkt. Wij wensen een fijn weekend en zien u graag als klant terug. Met vriendelijke groet, Sander kussenwereld.nl

Pluspunten

Ondanks lastige overname start en goede afhandeling.

• Betrouwbaarheid

Beste klant Wij van kussenwereld.nl danken u hartelijk voor uw positieve feedback en goede beoordeling. Met vriendelijke groet, Sander kussenwereld.nl

• Kennis & Vakmanschap

Geachte klant Bedankt voor uw beoordeling en vinden het belangrijk om te lezen waar onze verbeterpunten liggen. Wij danken u voor het vertrouwen en zien u in de toekomst graag terug als klant. Met vriendelijke groet, Sander kussenwereld.nl

Pluspunten

Bij vragen nemen ze de tijd om je te woord te staan...ik belde in paniek op de verjaardag van de dochter (nog gefeliciteerd trouwens) nam de aardige meneer alle tijd om me zo goed mogelijk te helpen...ben ik hem enorm dankbaar voor...TOP!!!!

Samen werking met een ander bezorgservice...want door hun worden alle frustraties bij de verkeerde partij geuit!

• Kennis & Vakmanschap

Beste klant. Onze reactie is iets aan de late kant, maar erg bedankt voor het plaatsen van uw leuke bericht. Waar we al veel stappen hebben gemaakt in de verbetering van productietijd is de webshop nu aan de beurt. Er ligt een plan klaar die moet zorgen voor een fris uiterlijk, nieuwe foto's, nieuwe items en meer éénheid. Ook wordt de voorraad compleet herzien waarin wellicht bestaande stoffen blijven maar ook nieuwe stoffen worden toegevoegd. Wij van kussenwereld.nl danken u hartelijk voor uw gestelde vertrouwen en zien u graag als klant terug. Met vriendelijke groet, Sander www.kussenwereld.nl

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Fijn dat je stalen kunt bestellen en dat de prijs hiervan bij de volgende bestelling in mindereing wordt gebracht.

De levertijd was veel langer dan aangegeven en ik werd ook niet op de hoogte gebracht van deze vertraging.

geen

Ten Catestraat 19