Overzichtelijk kompleet en duidelijk

Ik kom makkelijk tot een keuze komen.

Pakket snel binnen en de gevraagde rookwaar is goed en klopt!!

Plezierig om met deze firma te werken, bestelling is prima en ook snel geleverd!

Goedkoop en kwaliteit producten

De producten wijken niet af van beschrijving. Goede sigaren voor minder geld. De communicatie is ook goed. Je vraag wordt op tijd beantwoord. Een professionele sigaren verkoper. Het leveren duurt ongeveer 5-6 dagen.

Goede service, De cigaren zijn zeer goed. Ik ga hier zeker weer bestellen

Goede levering

Producten besteld en netjes ingepakt en ontvangen. Bedankt voor de snelle Service

Toppy

Goede sigaar en makkelijk besteld en snel bezorgd

Geweldige en snelle levering

Op dinsdag avond besteld en op donderdag in huis. 4 verschillende soorten besteld. Tot nu toe prima kwaliteit. Voor herhaling vatbaar

Uitstekend, goede kwaliteit voor een perfecte prijs

Tip als men vragen heft, neem contact op, Paul staat je graag te woord.

Gekregen wat ik besteld heb.

Ben zeer tevreden met de werking van de webshop, ofschoon een volg systeem van de progressie van order tot verstuurd aan te bevelen is. Versturen is relatief snel en goed gegaan met Post.nl en DPD. Dit werkt goed in Polen!

Goede levering en goede service

Bestelde was niet voorhanden. Heb een goed alternatief aangereikt gekregen, waarbij de kosten iets hoger uit kwamen. Dat is echter niet doorberekend. Sigarenverkoop; een absolute topper.

Ook in deze moeilijk tijd een snelle levering! Het product wat ik besteld heb is van goede kwaliteit en niet duur, een kanttekening is de hoge verzendkosten, wat het dan weer duur maakt!

Goede sigaren

Goede sigaren, nette prijs Goed met contact

Lekker sigartje

Perfekt advies en bezorging.

Ik wilde graag de SV 101 bestellen .Deze bleek niet voorradig.. Mij werd geadviseerd als alternatief voor de SV 5 te gaan... Een prima advies ! Ik geniet er erg van...... Zou echter wél graag op de hoogte blijven wanneer de SV 101 weer leverbaar is. Vriendelijke groet , Frits van Antwerpen

Goed resultaat

Bij het zoeken naar een goedkopere corona ben ik op deze site gekomen. Zocht een redelijk dikke en lange sigaar voor een lage prijs. Ben zo op de SV39 Corona After dinner gekomen. Een eigen keuze van de firma. Binnen twee dagen had ik ze in huis en waren goed verpakt. Kans op schade tijdens transport is nihil zo. Smaak is goed voor die prijs. Zeker een aanrader als je in het goedkopere segment een corona zoekt.

Prima service, sigaren waren op, werd netjes gebeld of ik een alternatief wilde. 2 dagen daarna had ik ze binnen.

levering en communicatie hierover matig uiteindelijk aangekomen

Wil niet de vervelende klant spelen maar bij mij zitten veel sigaren bij met een gaatje of scheurtje en ja heb deze als tweede keus besteld maar dit is geen kleur of zo . dus ik bestel niet zo gouw meer

Prima sigaren, topprijs, snel en goed geleverd

Mooie sigaren in vele maten. Topprijs voor de kwaliteit. Snel geleverd en komen altijd onbeschadigd aan (goed verpakt).

Goede snelle levering lekker sigaar goed geprijsd

Alles goed,behalve de lucifers die zijn ruk😀

hele goede lekkere sigaar volgende keer iets milder even uitzoeken welke dat zijn maar verder prima

dit was mijn eerste keer bij jullie maar zeer teverden alleen volgende keer iets zachter of milder

Goede kwaliteit en snelle levering.

Veel keus in kwaliteitssigaren en een snelle levering.

Persoonlijke aandacht. Goed advies. Correcte afhandeling.

Goed advies ontvangen en ik wilde bestellen. Ik ben woonachtig in het buitenland en helaas kan deze winkel niet in mijn woonland laten bezorgen. Na het vinden van een bezorgadres, weer contact opgenomen. Ik heb opnieuw goed advies ontvangen. Direct besteld. Eén sigaarsoort niet leverbaar. Goede oplossing voor gevonden. Eén werkdag na bestelling geleverd bij Nederlands bezorgadres, normaal binnen 3 werkdagen (lees: zaterdag besteld, dinsdag in huis). Bestelling nu in woonland (buitenland) ontvangen en zeer tevreden. Alle dozen aanwezig, voldoende lucifers, keurig met duidelijke rekening in stevige pakketdoos. Voorlopig heb ik meer dan genoeg besteld, maar zodra alles in rook is opgegaan, bestel ik weer bij de heer Jansen van Sigarenverkoop.nl

Ga zeker weer bestellen! Uitstekend

Geleverd zoals besteld. Keurig verpakt!

Prima bedrijf. Kan je met een gerust gevoel sigaren bestellen.

Snelle levering, site heeft update nodig.

Prijs kwaliteit verhouding is top. De site heeft echter items die niet op voorraad zijn en is wat aan vervanging toe.