Zoals het hoort te zijn!

Woon over de grens en kon de bestelling afhalen op een voor ons beide gunstige tijd en datum. Betaling ging via de site zodat dit geen problemen opleverde bij het ophalen. Precies wat ik versta onder een goede en betrouwbare online-shop. Aardige en prettige mensen met het hart op de juiste plek.

Heel fijne shop

Prima ervaring bij deze om line winkel. Vragen worden snel beantwoord en ik kreeg een goed adviesprijs ( SV9) Perfect Op vrijdag besteld en zaterdag kwam Post NL al aan de deur. Hoe snel wil je het hebben

Lekker snel

Fijne sigaren en snel verstuurd

heel goed en netjes

na de aanmelding via internet is het netjes verzorgd heb nog even gebeld of de betaling binnen was , dat was in orden netjes te woord gestaan. cijfer een 8

Super snelle levering

Snelle nette levering mooi in een stevig doosje

uitstekend

Zeer goede sigaren voor een redelijke prijs. Makkelijk te bestellen en betalen via iDEAL met 3 dagen had ik de sigaren in huis.

Fijne sigaren voor een mooie prijs

Snelle levering. Ontvangen zoals besteld

kistje corona sigaren 25% slecht - top afgehandeld!

Top klanten service!!

Prima webshop snelle levering en goede kwaliteit

Via de webshop zijn de sigaren makkelijk te bestellen. Na de betaling zijn de sigaren binnen drie dagen bezorgd. Kwaliteit is prima

Prima sigaren tegen een mooie prijs

Ke bent toch gek als kwaliteits sigaren kan kopen voor een redelijke prijs. Net zoal kromme komkommers. Zelfde smaak en lagere kosten

Heldere website, bestelling snel en compleet geleverd

Overzichtelijke website met goede informatie, bestelling werd zeer snel geleverd.

Alles naar wens

Bestelling geplaatst op vrijdag. Op woensdag geleverd .Let wel : dit was tijdens het Pinksterweekend De levering was zoals verwacht OK dus .Zal in de toekomst zeker nog bestellen

Overzichtelijk kompleet en duidelijk

Ik kom makkelijk tot een keuze komen.

Pakket snel binnen en de gevraagde rookwaar is goed en klopt!!

Plezierig om met deze firma te werken, bestelling is prima en ook snel geleverd!

Goedkoop en kwaliteit producten

De producten wijken niet af van beschrijving. Goede sigaren voor minder geld. De communicatie is ook goed. Je vraag wordt op tijd beantwoord. Een professionele sigaren verkoper. Het leveren duurt ongeveer 5-6 dagen.

Goede service, De cigaren zijn zeer goed. Ik ga hier zeker weer bestellen

Goede levering

Producten besteld en netjes ingepakt en ontvangen. Bedankt voor de snelle Service

Toppy

Goede sigaar en makkelijk besteld en snel bezorgd

Geweldige en snelle levering

Op dinsdag avond besteld en op donderdag in huis. 4 verschillende soorten besteld. Tot nu toe prima kwaliteit. Voor herhaling vatbaar

Uitstekend, goede kwaliteit voor een perfecte prijs

Tip als men vragen heft, neem contact op, Paul staat je graag te woord.

Gekregen wat ik besteld heb.

Ben zeer tevreden met de werking van de webshop, ofschoon een volg systeem van de progressie van order tot verstuurd aan te bevelen is. Versturen is relatief snel en goed gegaan met Post.nl en DPD. Dit werkt goed in Polen!

Goede levering en goede service

Bestelde was niet voorhanden. Heb een goed alternatief aangereikt gekregen, waarbij de kosten iets hoger uit kwamen. Dat is echter niet doorberekend. Sigarenverkoop; een absolute topper.

Ook in deze moeilijk tijd een snelle levering! Het product wat ik besteld heb is van goede kwaliteit en niet duur, een kanttekening is de hoge verzendkosten, wat het dan weer duur maakt!

Goede sigaren

Goede sigaren, nette prijs Goed met contact

Lekker sigartje