Perfekt advies en bezorging.

Ik wilde graag de SV 101 bestellen .Deze bleek niet voorradig.. Mij werd geadviseerd als alternatief voor de SV 5 te gaan... Een prima advies ! Ik geniet er erg van...... Zou echter wél graag op de hoogte blijven wanneer de SV 101 weer leverbaar is. Vriendelijke groet , Frits van Antwerpen

Goed resultaat

Bij het zoeken naar een goedkopere corona ben ik op deze site gekomen. Zocht een redelijk dikke en lange sigaar voor een lage prijs. Ben zo op de SV39 Corona After dinner gekomen. Een eigen keuze van de firma. Binnen twee dagen had ik ze in huis en waren goed verpakt. Kans op schade tijdens transport is nihil zo. Smaak is goed voor die prijs. Zeker een aanrader als je in het goedkopere segment een corona zoekt.

Prima service, sigaren waren op, werd netjes gebeld of ik een alternatief wilde. 2 dagen daarna had ik ze binnen.

levering en communicatie hierover matig uiteindelijk aangekomen

Wil niet de vervelende klant spelen maar bij mij zitten veel sigaren bij met een gaatje of scheurtje en ja heb deze als tweede keus besteld maar dit is geen kleur of zo . dus ik bestel niet zo gouw meer

Prima sigaren, topprijs, snel en goed geleverd

Mooie sigaren in vele maten. Topprijs voor de kwaliteit. Snel geleverd en komen altijd onbeschadigd aan (goed verpakt).

Goede snelle levering lekker sigaar goed geprijsd

Alles goed,behalve de lucifers die zijn ruk😀

hele goede lekkere sigaar volgende keer iets milder even uitzoeken welke dat zijn maar verder prima

dit was mijn eerste keer bij jullie maar zeer teverden alleen volgende keer iets zachter of milder

Goede kwaliteit en snelle levering.

Veel keus in kwaliteitssigaren en een snelle levering.

Persoonlijke aandacht. Goed advies. Correcte afhandeling.

Goed advies ontvangen en ik wilde bestellen. Ik ben woonachtig in het buitenland en helaas kan deze winkel niet in mijn woonland laten bezorgen. Na het vinden van een bezorgadres, weer contact opgenomen. Ik heb opnieuw goed advies ontvangen. Direct besteld. Eén sigaarsoort niet leverbaar. Goede oplossing voor gevonden. Eén werkdag na bestelling geleverd bij Nederlands bezorgadres, normaal binnen 3 werkdagen (lees: zaterdag besteld, dinsdag in huis). Bestelling nu in woonland (buitenland) ontvangen en zeer tevreden. Alle dozen aanwezig, voldoende lucifers, keurig met duidelijke rekening in stevige pakketdoos. Voorlopig heb ik meer dan genoeg besteld, maar zodra alles in rook is opgegaan, bestel ik weer bij de heer Jansen van Sigarenverkoop.nl

Ga zeker weer bestellen! Uitstekend

Geleverd zoals besteld. Keurig verpakt!

Prima bedrijf. Kan je met een gerust gevoel sigaren bestellen.

Snelle levering, site heeft update nodig.

Prijs kwaliteit verhouding is top. De site heeft echter items die niet op voorraad zijn en is wat aan vervanging toe.

Snelle levering, goede sigaar.

Zeiden dat de levering na 4 dagen ongeveer zou komen. Kreeg het al na 2 dagen. Prima sigaar en zeer goede prijs. Wel jammer dat je voor meer dan 100 euro moet kopen om gratis te laten bezorgen. Zou wat minder kunnen.

Snelle verzending, prima sigaren

zeer net verpakt en snelle levering

Prima omschrijving van de sigaren. Waar voor je geld

Vlotte aflevering bestelling

volledig tevreden over kwaliteit en prijs sigaren en de levering.

Goed product, correcte levering.

Goede sigaren voor prima prijs!

Duidelijke webshop, goede sigaren, goede prijzen. de levertijd is iets langer dan ik tegenwoordig van webshops gewend ben, maar nog steeds prima. maandagavond besteld, vrijdag geleverd.

Goed verpakt

Prima sigaar op

Doet wat het belooft

Snelle en correcte levering. Miskleur/overproductie sigaren voor een uitstekende prijs.

Zie mijn opmerking hieronder

Voor de eerste keer sigaren besteld bij 'Sigarenverkoop.nl' en ontvangen binnen enkele dagen, goed verpakt dus dat wordt 's avonds buiten ouderwets genieten.

Goede prducten en een correcte afhandeling van mijn order.

Vriendelijke snelle service

Prettig

Uitstekende producten een waar genot , kan het iedereen aanbevelen , tevens uitstekende service !!!

Zeer goede kwaliteit sigaren en een genot !!! Zeer goede en eerlijke service !!!