uitstekend , prima

zie tekst hierboven.

Goed snelle levering.

gewoon goed

gewoon goed niks mis mee. netjes verpakt in goede staat aangekomen. ga zo door.

Snel. Foto komt overeen met wat ik ontvangen heb

Goede en prompte service.

Buiten de mooie website om, ook goed contact per e-mail.

Een prima afhandeling van bestelling

Mijn ervaring is uitstekend mijn bestelling werd snel afgehandeld / geleverd en goed verpakt.

Bestelling goed ontvangen

Bestelling goed ontvangen. Spijtig dat de bestelling vanaf 75 euro franco wordt geleverd.

Klasse

Duidelijke website, snel en gemakkelijk besteld. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het bestelproces. Hoesjes zijn volgens verwachting.

vlotte bestelling en snelle levering

De plaatjes zijn zoals beschreven. vlotte en correcte communicatie.

zeer goed

mooie kwaliteit voor een mooie prijs . En goede verpakking .

perfect

Great communication, packaging, fast delivery, and records as described. Buy with confidence.

Snelle en goede levering van bestelde spullen

Is heel vlug gegaan

Het product is snel en netjes geleverd volgens afspraak

Fijn en snel k

handig en snel!

Via een goede website werd snel duidelijk welke plaatjes ik wilde kopen. Dat verliep correct en transparant, en de prijs (incl. verzending) viel me heel erg mee. Vijf dagen later ontving ik alles (in België), en alles was in goede staat. Een héél tevreden klant, hier! Tom

prima materiaal , een aanrader

goede prijs / kwaliteit correcte / snelle service en levering een aanrader

Een goed product voor het doel waarvoor ik het nodig heb

uitstekend

Snelle en goedverpakte levering

Overzichtelijk, goede prijzen en goede afhandeling.

Alleen hoognodige dat je nodig hebt bij je muziekverzameling in voorraad, daardoor overzichtelijke website en stipte afhandeling.

Aanrader!!

Absoluut een aanrader!! Mooi assortiment met goede prijzen. Zeer snelle verzending in deugdelijke verpakking. Singles in goede staat in nette hoesjes.

Heb alleen maar plastic hoesjes besteld voor singletjes. Heb ze besteld, betaald en een paar dagen later ontvangen. Prima.

Bestelling snel geleverd

Bestelling is prima verpakt snel geleverd

Positieve ervaring.

Snelle en juiste levering van de bestelde spullen. Vorig jaar dezelfde bestelling gedaan, dit jaar was het best wel duurder geworden. Niet te min ben ik tevreden over de levering.

Levering snel en goed

Snelle levering, goed product

Dozen waren binnen een dag binnen en zijn van mooie kwaliteit