Goede producten, snelle levering

Alles is als omschreven en de levering is zeer snel.

snelle bezorging en spullen overeenkomstig de aanschaf

hetgeen aangeschaft voldoet aan mijn eisen

Prima snel geleverd

Alles netjes verpakt en op tijd ontvangen. Zoals altijd !

alles weer netjes geregeld.

Snel en heel goed verpakt geleverd.

De korte tekst zeg eigenlijk alles al.

Opnieuw een top ervaring!

Afgelopen week een nieuwe order geplaatst. Toen bleek dat ik wat vergeten was heb ik nog een order geplaatst en aangegeven per mail dat ik twee orders had geplaatst op dezelfde avond. Beide zijn toen als één pakket verstuurd waardoor de verzendkosten kwamen te vervallen omdat de order boven de €65 kwam en ik de verzendkosten terug gestort kreeg. Alle artikelen weer in perfecte staat en snel ontvangen! Ik kom absoluut weer terug zodra ik weer door mijn voorraad platen hoezen ben!

Geweldige goede service en kwaliteit.

Makkelijke site, altijd alles op voorraad dus super snel geleverd. Met hun updates over de status van de order ook na verzending het pakket goed te volgen. Alles ook altijd goed verpakt.

Goed geholpen

Mooie aanvulling voor de collectie

Al vaker besteld bij 45 toeren. Altijd netjes op tijd, goed verpakt in stevige kartonnen doos en voorzien van plastic beschermhoesjes. Ook de website is gemakkelijk te gebruiken en te doorzoeken.

perfect en snel

perfect en snel

Zeer snelle levering, perfect ingepakt en het doorzond gekozen product voldoet volledig aan de verwachtingen.

snel, netjes, prima verpakt

Prima geregeld van A tot Z. Een voorbeeld voor velen. Blijf zeker klant van 45Toeren.

Goed en snel

Supersnelle levering, wat je besteld krijgt je. Iets duurder dan een paar concurrenten maar dat maken ze dik goed in de service.

Ze hebben veel. Kwaliteit van de spullen is super. En de service ook.

Zie onder

Goede kwaliteit en snelle levering

Betaalbaar en snel verzonden

Voortreffelijke service

Bestelling binnen afgesproken termijn bezorgd. Uitstekende kwaliteit voor redelijke prijs.

Perfect!

Snelle levering, goed en stevig verpakt. Goederen van goede kwaliteit zoals beloofd! Ik bestel zeker nog!! :)

Snelle verzending, goede verpakking en 'grading' van de single klopte.

Snelle verzending, goede verpakking en 'grading' van de single klopte.

Top !!!

Zeer vriendelijke communicatie. Plaatjes van goede kwaliteit. Zeer vlotte verzending. Kortom topklasse!

TOP SERVICE en dito PRODUCTEN!!!!

TOP service, en dito PRODUCTEN!!!

Goede en snelle levering van (nieuwe) singles, en uitstekend verzorgd!

Prima verlopen

Vlotte en correcte levering en goede communicatie

Top was klein foutje gemaakt, maar de volgende dag hersteld

Uitstekende dienstverlening, bestelling wordt altijd zeer snel afgeleverd Ook de levering van nieuwe singles is altijd uitstekend verzorgd.