Nette en snelle levering

Betrouwbare partij, en onsdanks hun vooraf aangegeven vakantie-periode toch tijdens hun vakantie verstuurd. Top !!

Zeer goed !

De bestelling wordt goed en snel verwerkt. Alles wordt netjes VERPAKT en BESCHERMD , t'is prima zo !!! Is ten zeerste aanbevolen !!!

Snelle levering.

Snelle levering, Bedankt!

Mint exemplaar van LP, hier gevonden

Ik heb in deze winkel een mint exemplaar gevonden van een LP uit 1971 van Earth & Fire - "Song Of The Marching Children". Bedankt daarvoor! Ook snelle verzending en goed ingepakt. Aanbevolen winkel.

Goede levering

Goede service snelle levering

Super goed

Ik ben zeer tevreden

perfect

heel fijn om hier iets te bestellen alles verloopt prima

top

in een woord geweldig

alles netjes verpakt en snel verstuurt

alles netjes verpakt en snel verstuurt

Bestelling werd vlot geleverd!!

prima kwaliteit 45-toeren singles, prima prijs, snelle levering

top bedrijf. Alleen de prijs van de single hoezen was aan de hoge kant t.o.v een eerdere bestelling. Maar wel van dezelfde prima kwaliteit.

Altijd correct!

Waar voor je geld!

goed geregeld.

Direct gevonden wat ik zocht!

fantastisch

plaatjes fijn verpakt,snelle levertijd

GELUKT

Eindelijk het singeltje van Ed Burley gevonden.

Je krijgt wat je precies hebt besteld en heel snel geleverd

Top geregeld!

7" singles en hoezen besteld. De hoezen zijn mooi soepel en dun. Alles goed verpakt geleverd.

Vlotte bediening tot hetgeen wat men besteld

Heel snelle levering naar België, sterke en praktische dozen! Enkel jammer dat 1 dekseltje een scheurtje had in het karton, eenmaal het deksel geplooid was zag je het scheurtje nog maar vormde geen probleem.

Zoals altijd : snelle levering en precies als omschreven een zeer goede kwaliteit!

Goede omschrijving van de platen en hoezen. Platen altijd in goede conditie. Snelle levering. In 1 woord : TOP!

Heel jammer

Ik heb vaak producten (LP's en LP toebehoren) bij 45 toeren/Manga Records gekocht. Bij mijn laatste bestelling order 74927 met factuurnr 21573 d.d.12-05-2024 kreeg ik de mededeling dat de LP Golden Earring - Naked II niet meer aanwezig is. Het door mij betaalde bedrag € 24,95 is terug gestort. Dat zou dan gebeurd moeten zijn 13 mei of uiterlijk 14 mei 2024. Helaas heb ik tot heden 17 mei 2024 het bedrag niet op mijn bankrekening ontvangen. Tot heden ben ik zeker heel tevreden met de LP's, singles en LP toebehoren die ik in het verleden heb ontvangen. Dus ik was altijd heel blij met 45 toeren / Manga Records, maar dit keer dus even niet.

Correcte levering en kwaliteit zeer goed

Ik raad deze site aan

Record was in even better condition than expected and very quick delivery Very pleased

Answered my question quickly No problems at all

Snelle levering en afhandeling, Graag weer!, Happy Sales!

Er stond jammer genoeg bij het invullen van de review (in dit vak) VERPLICHT....Verplicht!?!....Hoe bedoelt U???...mag ik U er dan even op wijzen dat een REVIEW Vrijwillig wordt afgegeven en dat U daarin Niks en Niemand IETS kan Verplichten!!!

Goed verpakt netjes verzonden

Guldenekker 30