Goed product

Zeer snelle verzending van goede opbergdozen voor singels

Makkelijke webshop, razendsnel geleverd.

Goede kwaliteit en snelle levering, toppie!

snel en goed

hele snelle levering, goed product, product als omschreven

Zeer snelle levering, inhoud zeer degelijk verpakt!

Nioot problemen gehad die niet onmiddellijk opgelost zijn of werden. Top service.

Kwaliteit zoals op de website is omschreven

Service en kwaliteit is gewoon prachtig, Tevens de opvolging betreft transport/ levering is prima.

Goed als er problemen zijn word meteen opgelost

Singels in uitstekende staat zoals omschreven

Prima product en snelle levering

Super Service

Top service en levering!

Oké

Levering liet een beetje te lang op zich wachten. Bijna 2weken. Dacht opgelicht te zijn.

Uitstekende webshop

Echt een aanrader voor de vinylverzamelaar. Een uistekende webshop met goede service. Snelle levering. Echt TOP!

Prima kwaliteit

Alle geleverde materialen zijn prima van kwaliteit en netjes geleverd.

Snel geleverd, top

Snel geleverd, top

Bijna een 10

Beatles 3 LP's Blue Album perfect, ABBA Box 10 LP's bijna goed, op 1 LP na waar twee tikjes zitten. (foutje in persing). Snelle en schadevrije levering in zeer robuuste verpakking.

Snel en correct geleverd

Quick and reliable

The XL boxes I have ordered are perfect for storing my records and the big lid is very convenient, as when it's off there's a very comfortable space to browse through the records. Perfect for markets!!

Goede zaken

Zoals hoort snel geleverd.

Oldies 45s

Singles zagen er keurig uit, dank!

Formidabel

Jezus allerliefste Zegen als net zoveel van mijn voor jullie. Warmhartige grote groet Vincent Michaël Johnny ter Bogt

snelle levering en prima kwaliteit gaan hand in hand

nadat ik de singles had besteld werd ik op de hoogte gehouden van het verzendproces. De singles lagen snel in de bus en de stevige verpakking had ervoor gezorgd dat ze onbeschadigd aankwamen. De kwaliteit van zowel vinyl als hoesjes waren zoals vooraf aangegeven. Mocht 45Toeren nog meer van mijn gading hebben dan zal ik daar zeker weer bestellen. De prijs was overigens alleszins acceptabel

Correct bedrijf

Geleverd wat ik had besteld en netjes verpakt

Uitstekend !!!

Uitstekend !!

Voor herhaling vatbaar

Kwaliteit/prijs keurig. Snelle levering. Gedaan wat ze beloven. Prima Service.

30 Guldenekker

Reusel 5541 DG