Quick and reliable

The XL boxes I have ordered are perfect for storing my records and the big lid is very convenient, as when it's off there's a very comfortable space to browse through the records. Perfect for markets!!

Goede zaken

Zoals hoort snel geleverd.

Oldies 45s

Singles zagen er keurig uit, dank!

Formidabel

Jezus allerliefste Zegen als net zoveel van mijn voor jullie. Warmhartige grote groet Vincent Michaël Johnny ter Bogt

snelle levering en prima kwaliteit gaan hand in hand

nadat ik de singles had besteld werd ik op de hoogte gehouden van het verzendproces. De singles lagen snel in de bus en de stevige verpakking had ervoor gezorgd dat ze onbeschadigd aankwamen. De kwaliteit van zowel vinyl als hoesjes waren zoals vooraf aangegeven. Mocht 45Toeren nog meer van mijn gading hebben dan zal ik daar zeker weer bestellen. De prijs was overigens alleszins acceptabel

Correct bedrijf

Geleverd wat ik had besteld en netjes verpakt

Uitstekend !!!

Uitstekend !!

Voor herhaling vatbaar

Kwaliteit/prijs keurig. Snelle levering. Gedaan wat ze beloven. Prima Service.

Na aankoop had ik bestelde singles snel in huis, goed verpakt, al met al uitstekend dus.

Snelle en correcte levering en goed verpakt

Goede kwaliteit

Netjes verpakt, kwaliteit singel en hoes prima!

Mijn eerste keer, enhet is dikke prima, volgende keer weer.

Snel

Accuraat

Niets te verzinnen. Prima dus.

Plaat die ik graag aan mijn collectie wilde toevoegen gevonden en besteld. Binnen een paar dagen in huis. Wat wil je nog meer?

Top service!

Snelle reactie en uitstekende service.

♫ Highly recommended ♪

♪♫ Professional Seller ♫ Good communication ♫ Lightning fast International shipping ♫ Highly recommended ♪ Thank You ♪♫

Prima bedrijf kun je best wat kopen.

Mijn bestelling was keuring verpakt en single die ik besteld had was helemaal gaaf. Dus goede keuze om hier iets te kopen.

totaal positief,een tophit

snelle en vlotte levering,goed verpakt

Prima service en snelle levering

Top service en snelle levering

Snelle verwerking van mijn bestelling; goede kwaliteit

Vriendelijk

Prettig om daar rond te neuzen, vriendelijk ontvangst en de koffie staat klaar.

Snelle levering, goed product.

De platenrekken waren schappelijk geprijsd en precies wat ik zocht. Snel geleverd en goed beschermd ingepakt voor het vervoer.

Vlotte bestelling en correcte levering

Eenvoudig bestellen en correcte levering in aangepaste verpakking.