Ring thuis gekregen om te passen, helaas veel te groot. Daarna komen passen in de winkel in Haarlem en de asring laten vullen. Binnen een week thuis geleverd gekregen. Ik ben tevreden.

Supergoede service!

Na 7 jaar een nieuwe trouwring kunnen bestellen die er exact hetzelfde uitziet als het origineel. Snel en fijn geholpen.

Snelle service!

Na prettig e-mailcontact, een prachtige ring ontvangen. Juist in deze situatie fijn om op deze manier contact te hebben gehad.

Snelle levering van een perfect product.

Had rekening gehouden met minimaal 2 weken levertijd was er al na een week wat zeer goed uitkwam.

Zeer goede service, snelle levering

Snelle levering. Product voldoet aan alle risen.

Snelle levering, ontzettend mooie ring.

Sneel en vlotte levering!

Bedankt voor de snelle reactie via de mails en de snelle levering!

Handig metertje gekocht om ging naar te meten heel handig en goedkoop , snel geleverd ondanks het kleine bestelbedrag

Ondanks foute bezorging van PostNL is de levering van mijn assieraad alsnog goed gekomen De service is fantastisch. Dank je wel Marion.

Aanrader!

Super service, vriendelijk, geen vraag is teveel. Mooi afgewerkt juweel! Zeer tevreden!

Snelle levering en een mooi product!

Top geregeld

Mooie kwaliteit urn!

Prachtige urn mogen ontvangen. Hij zag er precies zo uit als ik had verwacht en gehoopt.

Super snelle levering, en erg tevreden over de mooie urn!

persoonlijk en meedenkend!

Persoonlijk contact was prettig. Naar mijn wens om hem voor een bepaalde datum in huis te hebben is geluisterd en het is gerealiseerd. Daarnaast werd ik ook nog gefeliciteerd met mijn verjaardag. 9.5!

Net product en zeer correcte verkoper

Er stond een foutje op de site wat onze bestelling beïnvloede maar dit hebben ze snel en eerlijk opgelost.

Super snelle service en heel mooi resultaat!

zeer goed geholpen

de computer is veel betrer dang eerst sneller en stiller

Prima service mooi resultaat

De service is super. Er wordt fijn meegedacht over de juiste maat en het resultaat is heel mooi. Ik ben er heel blij mee .

Prima.snelle levering.achteraf betalen mogelijk.

Mooie sieraden, netjes verpakt

Pluspunten

Heel fijn, meelevend Goede communicatie

Voor nu niet

• Prijs