Ik ben absoluut opgewonden!

Duopenrose krijgt van mij alle sterren aan de hemel! Een heel warm contact. Alle vragen worden geduldig en gedetailleerd beantwoord. Alle stappen werden mij stap voor stap prachtig uitgelegd. Beste contact, met ongelooflijk veel respect en empathie. Het sieraad is prachtig. Ik wil je graag uit de grond van mijn hart bedanken en zal in de toekomst sieraden blijven bestellen bij duopenrose.

Top !!! Erg klantvriendelijk

Super klantvriendelijk!!!

Goede service,hele snelle levering goed verpaktq

Ik had de vlinderurn besteld en 3 dagen later had ik hem al binnen,goede service

geweldig

Aantal keer telefonisch contact gehad. Alle vragen worden deskundig beantwoord. Hele goede service. Heel geduldig en begripvol Geeft heel vertrouwen omdat het niet zomaar iets is.

Vlot en vriendelijk

We werden heel vriendelijk geholpen. Eindresultaat nog niet ontvangen, maar dat zal wel goedkomen.

Prima levering

Materiaal van goede kwaliteit, goed op de hoogte gehouden van de levering en binnen normale tijd geleverd.

Zeer goede service

Zag er erg tegen op om mijn as ring online te regelen maar dankzij de goede hulp van Marion heeft zij die drempel weg genomen.

Snel bezorgd en blij met het ringmaatje

Ik zocht een makkelijke en niet te dure oplossing om mijn ringmaat op te kunnen nemen. Dit ringmaatje is handig en degelijk van kwaliteit.

Hele goede service van een uniek product.

Ik heb een handbeschilderde mini urn besteld, die heel snel geleverd werd. Toen het sokkeltje beschadigd bleek door vervoer, werd er direct een nieuwe opgestuurd. Ik ben erg tevreden.

Erg proffesioneel!

Voorafgaand aan mijn bestelling heb ik via email contact gezocht. Er werd snel en adequaat antwoord gegeven. Het cobract verliep prettig en respectvol. Ook wordt je netjes op de hoogte gehouden van alle stappen in het proces (verzending en ontvangst van evt retourzending) Ik vond het een erg prettige ervaring en ga zeker nog een bestelling plaatsen.

Ik heb lang getwijfeld over welke ring ik wilde, ik heb toen zelf met Marion geappt en ze gaf me heel erg goed advies. Toen ik eenmaal de ring had bestel kreeg ik hem eerst zoder as, zodat je voor jezelf even kan passen of die goed zit. En dan stuur je de ring terug met je eigen as en dan zal zij hem voor je vullen. Kortom super fijne ervaring.

Zit nog te wachten op myn asoorbellen maar voor alsnog goed contact.

Eerst telefonische gesproken en zijn super vriendelijk en kwa contact over de mail echt super! Was ook echt fijn om een mail te krijgen waarin stond dat de as in goede orde ontvangen was. Want dat is toch wel even een dingetje om op te sturen, dus die bevestiging is dan erg fijn. Na 1 week al mijn asring in huis en wat is die mooi Dankjewel!!

Helemaal TOP

...ik ben nog in afwachting van mijn as-ring met t as van mijn overleden hond Ginger. Maar vanaf het eerste moment telefonisch of per mail: fantastisch en met zorg en liefde geholpen. Ook de terugkoppeling als er aangetekend het as is ontvangen is super dierbaar. De ring komt dus ook ongetwijfeld helemaal goed, daar twijfel ik geen moment aan. Marion, maak er wat moois van en dank voor je goede zorgen. Grtjes Remco van den Brink

Ring thuis gekregen om te passen, helaas veel te groot. Daarna komen passen in de winkel in Haarlem en de asring laten vullen. Binnen een week thuis geleverd gekregen. Ik ben tevreden.

Supergoede service!

Na 7 jaar een nieuwe trouwring kunnen bestellen die er exact hetzelfde uitziet als het origineel. Snel en fijn geholpen.

Snelle service!

Na prettig e-mailcontact, een prachtige ring ontvangen. Juist in deze situatie fijn om op deze manier contact te hebben gehad.

Snelle levering van een perfect product.

Had rekening gehouden met minimaal 2 weken levertijd was er al na een week wat zeer goed uitkwam.

Zeer goede service, snelle levering

Snelle levering. Product voldoet aan alle risen.

Snelle levering, ontzettend mooie ring.

Sneel en vlotte levering!

Bedankt voor de snelle reactie via de mails en de snelle levering!