Vlot afgestuurd....

Vlot afgestuurd maar nog steeds niet ontvangen! Dit ligt niet aan de webshop maar aan de vervoerder! Had er in principe de volgende dag kunnen zijn, maar komt als het goed is nu bijna week later! De webshop is goed en goedkoop!

Goed en snel

Goede prijzen en snelle levering

Ben zeer tevreden over de afhandeling en het product

Leuke lamp en snel geleverd

Leuke lamp en snel geleverd. Heel tevreden. Wel wat gek verpakt, er zaten 3(!!) dozen omheen? Het was echt doos open en.... hee nog een doos. Die doos ook open... en huh!? Nog een doos.

Correcte keurige afhandeling

Het bestelde artikel was in prima conditie. Aflevering zeer vlot en netjes afgewerkt

Alees perfect verlopen

Zeer geode opvolging van nartikel. Je weet perfect wanneer het geleverd zal worden. Artikel nog nog niet geinstallerd maar ziet er zeer goed uit.

Fijne winkel , goede service

fijne duidelijke online site, Goede service , snel en netjes verzorgd pakket.

Vlot en correct geleverd

Product voldoet aan onze verwachtingen.

Snelle service, wel foutje in de communicatie

Snel geleverd, goede service, alleen zou ik nog een mail krijgen over het leveringsmoment en track and trace Maar die is niet aangekomen

Alles was netjes in orde + supersnelle levering

Prima online winkel

Niet ontvangen, tracking werkt niet!

Ontevreden!

Geachte heer, Uw pakket is vrijdag verzonden. Gezien de grote drukte ivm corona en de afgelopen feestdagen gaat de levering bij onze vervoerder helaas niet zo snel als gebruikelijk. Uw pakket is inmiddels op het depot van uitlevering. Het pakket zal vandaag of morgen in de uitlevering gaan. De trace informatie zal gaan werken zodra het pakket in de uitlevering gaat.

Snel, betrouwbaar

Super tevreden binnen 2 dagen was mijn lamp binnen. Ik zal nu ook de plafond lamp bij jullie bestellen. Echt een aanrader

Goede en snelle bezorging.

Goede en snelle bezorging.

Prima service!

Snelle levering en de lamp is gelijk aan het plaatje. Dus geen onverwachte verrassing.

Afspraak gehouden en keurig op tijd

Mooie levering van leuk klein lampje in de kast!

Snelle service en leuk klein lampje! Ziet er top uit!

overzichtelijke website; supersnelle levering

Was op zoek naar een stekkerlamp. Bij jullie keuze uit verschillende modellen en 'leuke' prijsjes. Goed geslaagd, snelle levering en uiterst tevreden met het lampje.

Zeer snel geleverd! De lampen zijn zoals op de foto.

De bestelling werd zeer snel geleverd en lampen zagen exact eruit zoals op foto. Toppie

Helemaal top

De lampen gevonden die wij wilde

Ik had een glazen kapje verwacht

Mooi en handig lampje, maar jammer van kunststof kapje.

Prima sevice en vlotte verzending

Snelle en goede bezorging

Mooie lamp, snelle bezorging!

Snelle levering, maar klacht niet verholpen

Ik heb via de webshop contact gezocht aangezien een van de lampen (lichtbron) het niet doet. Hierop tot op heden geen reactie over mogen ontvangen.

Over Lampenwebshop

Groot Assortiment Lampen en Verlichting op Lampenwebshop Lampenwebshop bied u sinds 2008 een ruime keuze aan lampen en verlichting in een mix van verschillende stijlen: strak & modern, klassiek & landelijk, industrieel of juist eenvoudig. Dit is de kracht van Lampenwebshop welke haar lampen en verlichting zo bijzonder en veelzijdig maakt. Zo is Lampenwebshop niet alleen origineel en creatief maar bovenal betaalbaar. Bekijk ook eens onze Outlet waar alle laatste modellen, nieuw en in doos, voor spotprijzen worden aangeboden, met kortingen tot wel 70% !