Prettig

Snelle en accurate levering

De peertjes die ik nodig had kostte bij een andere aanbieder ruim 6 euro meer per lampje. Dus ik heb ze besteld. Volgende dag al binnen en super goed verpakt dus niks stuk. Kortom, helemaal tevreden!

het bestelde product is snel geleverd en voldoet prima.

Ben lang op zoek geweest naar een wandlamp, met steker en schakelaar, en bij lampenwebshop ben ik geslaagd, en naar tevredenheid geleverd, en de lamp is perfect.

Geen lampen, geen reacties!

Ik heb in september 2 tafellampjes besteld en tot op heden nog niks ontvangen. Ook meerdere keren gemaild. Nooit een reactie ontvangen! Meerdere keren gebeld ook telkens de belofte ik zoek het uit en vervolgens natuurlijk niks gehoord! Ik denk dat dit een oplichter is en ik raad iedereen af hier iets te bestellen. Het ziet er allemaal leuk uit maar je betaald en krijgt vervolgens niks. Makkelijk geld verdienen voor de eigenaar ;)

Geen lamp, geen reactie, geen geld terug

Bij Lampenwebshop een lamp besteld. In eerste instantie één week gewacht zonder enig contact nog geen lamp ontvangen. Contact gezocht toen werd er verteld dat het nog een week zou duren. Uiteindelijk de lamp ergens anders besteld en de bestelling geannuleerd. In de voorwaarde op de website staat dat dit kan. De lamp is nooit opgestuurd. Maar sindsdien ook geen reactie meer gehad om mijn vele mailtjes en berichten. Geld is dan ook niet terug gestort. Zeer slecht, onbereikbaar en doen niet wat ze beloven op de website.

Geen bevestiging, levering en niet mogelijk in contact te treden met de leverancier

Ik heb hier een lampenkap gekocht, geen bevestiging gehad en tot op heden ook mijn bestelling niet mogen ontvangen. Op mijn meerdere contactverzoeken ontvang ik geen reactie en ook proberen telefonisch contact opnemen is zonder succes. Ik hoop dat ik de bestelling alsnog zal ontvangen, maar ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben. Dus nee, ik raad het af om hier een bestelling te plaatsen.

Geachte mevrouw van Oeffelen, Wij hebben u geprobeerd te mailen. Uw orderbevestiging is niet doorgekomen aangezien u een onjuist mail adres heeft doorgegeven. De L van hotmail miste. Waarschijnlijk is ook het mail adres welke u in het contactformulier heeft opgegeven onjuist aangezien wij ook deze beantwoord hebben. Wij verwachten eind deze week uw hanglamp op voorraad te krijgen en uw bestelling te verzenden. Met vriendelijke groet, Lampenwebshop

zeer tevreden,precies het arikel wat op de site staat

Precies het arikel wat op de site staat !!

zeer tevreden,precies het arikel wat op de site staat en snelle service

dit was onze eerste bestelling, dus verder geen ervaring

Pluspunten

Super snel en vriendelijk

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Graag reageren op gestuurde mails ivm ontvangen lamp die stuk geleverd is. Intussen al 3 mails gestuurd naar verschillende adressen, zonder gevolg. Lamp ook al stuk goedkoper op andere websites gezien intussen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snelle levering.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

goede informatie op alle punten.

2 sterren: slechter dan verwacht

Op tijd antwoorden via e-mail op klacht!!! Ik wacht nog steeds.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Reageren op e mail....

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Veel op voorraad en snelle levering.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Levering is snel.

Mijn lamp was beschadigd geleverd. De lamp is snel vervangen, maar de communicatie was er niet. Ik heb zelf steeds moeten bellen om te horen hoe te handelen. Toen ik een mail kreeg dat mijn pakket verzonden was, wist ik dat er een nieuwe lamp kwam. Ze waren zeker bezig mijn probleem op te lossen, maar laat dat even weten.

Over Lampenwebshop

Groot Assortiment Lampen en Verlichting op Lampenwebshop Lampenwebshop bied u sinds 2008 een ruime keuze aan lampen en verlichting in een mix van verschillende stijlen: strak & modern, klassiek & landelijk, industrieel of juist eenvoudig. Dit is de kracht van Lampenwebshop welke haar lampen en verlichting zo bijzonder en veelzijdig maakt. Zo is Lampenwebshop niet alleen origineel en creatief maar bovenal betaalbaar. Bekijk ook eens onze Outlet waar alle laatste modellen, nieuw en in doos, voor spotprijzen worden aangeboden, met kortingen tot wel 70% !