Mooie lamp met uitstekende prijs

Ik had een leuke lamp gezien maar via Google bleek hij bij de Lampenwebshop een stuk goedkoper te zijn!

Snelle levering, lamp was zoals het eruit zag op de webshop

Goede en snelle service

Goed assortiment, kijken, kiezen en klikken, volgende dag in huis. Top geregeld

Voldoet aan verwachting

Eenvoudig bestellen, betalen en ontvangen.

Keurige website

Netjes en vlot geholpen

heel goed!!

Goede service , prima product.

Vlotte levering, alles in orde

Slecht

Waardeloos, geen afspraken te maken met die vent. neemt telefoon wel op en staat je te woord maar hij doet er werkelijk niks mee.

Onder uw naam staat een bestelling open voor een los glas voor een ouder model tafellamp. Toen u dit glas bestelde hebben wij u geïnformeerd dat dit glas niet met de normale levering aan ons door de fabrikant wordt toegezonden. Los glas wordt apart verzonden. Gisteren heb ik u gesproken. Toen had ik u aangegeven dat het pakket bij ons was binnengekomen. Helaas was dit niet het geval. De fabrikant had ons gemeld dat er drie artikelen toegezonden waren in een separate levering. Ik was ervan uitgegaan dat deze drie artikelen in 1 doos zouden zitten. Het waren drie dozen. In de doos van gisteren zat uw glas niet. Vandaag hebben wij de andere twee dozen ontvangen en zal uw glas alsnog geleverd worden. Onze excuses voor de vertraging van een dag.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Precies de lampjes die ik zocht.

Helemaal top!

Goede service en mooie producten met passende prijzen.

correct

een stipte en correcte afhandeling en levering van de bestelling ! een aanrader ! zeer tevreden !

Duidelijkheid

Goed overzicht Vriendelijk En goede service

Prima kwaliteit en service

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit

Snel en goed geleverd

Snelle levering, netjes afgeleverd. Voldoet aan alle verwachtingen

Goede en snelle levering.

correcte en snelle levering

Juiste goederen geleverd tegen goede prijs en acceptabele levertijd

perfecte service

zeer snelle en goede service

Kopen en levering

Kopen niet duur. En levering netjes ontvangen. Duur 2a3 dagen

bedrijf prima met bezorging

prima bezorging,de lamp heeft alleen een te sterke klem voor de plank. Gelukt maar niet echt prettig. Toch maar gehouden,want licht is prima .

netjes optijd geleverd

goed geholpen nette afwikkeling

snel en goed

Makkelijke website, ruime keuze en een snelle en correcte levering in een stevige verpakking.

snelle correcte levering

Lamp besteld, binnen een dag correct geleverd, ben er zeer tevreden mee

Snelle levering en keurig verpakt.Product voldoet aan verwachting.

Over Lampenwebshop

Groot Assortiment Lampen en Verlichting op Lampenwebshop Lampenwebshop biedt u sinds 2008 een ruime keuze aan lampen en verlichting in een mix van verschillende stijlen: strak & modern, klassiek & landelijk, industrieel of juist eenvoudig. Dit is de kracht van Lampenwebshop welke haar lampen en verlichting zo bijzonder en veelzijdig maakt. Zo is Lampenwebshop niet alleen origineel en creatief maar bovenal betaalbaar. Bekijk ook eens onze Outlet waar alle laatste modellen, nieuw en in doos, voor spotprijzen worden aangeboden, met kortingen tot wel 70% !