Snelle levering van kwaliteitsvol product tegen eerlijke prijs

Snelle en duidelijke info toen iets niet compleet was.

Ik kocht een lichtsnoer voor buiten, maar miste 2x 2 onderdelen. De koop ging via bol, maar ik nam contact op met jullie klantenservice. Binnen een half uur had ik reactie. Ik stuurde mijn pakje terug en had 3 dagen later een nieuw lichtsnoer. Super service.

Super service!

Zeer vlotte levering.

Goede en snelle service

Zeer tevreden over de snelheid waarmee mijn bestelling is afgehandeld

Mooi product voor OK prijs

De levering verliep zoals afgesproken en het product is zoals de foto toonde.

Product was stuk. Krijg een nieuwe maar wanneer en hoe zegt men niet

Het product was stuk bij aankomst. E-mail gestuurd...nog geen antwoord. Gebeld..krijg nieuw product maar hoe en wanneer is een raadsel. nog niets gehoord

Product als beschreven

Zeer snelle verzending

Snel en juist product!

Product zoals gevraagd met penaarding. 1,5 dag na bestelling thuis geleverd.

Alles zoals het moet

Correcte bestelling en levering. Mooie promo.

De bestelling en leveringstermijn verliep heel vlot. Spijtig dat het product aan de straatkant, bij de voordeur werd achter gelaten. Iedereen kon het meenemen.!!!!

Snelle afhandeling

Snelle bezorging en netjes op de hoogte gehouden van bezorgstatus.

Goed en snel!!

Topmateriaal en correct geleverd!

Aanrader!

Beste lampenwebshop medewerker, bij gebruik van jullie website had ik vorige week een bestelling met referentie 5000013568. Ik heb dit toen verkeerd ingevuld en leveringsadres en facturatie adres omgewisseld. Kunnen jullie dit aanpassen zodat de facturatie gegevens op mijn naam/bedrijf staan? Michaël Van Geert Suikerstraat 31 9260 Schellebelle +32485/61.13.08 BE0598.744.376 Waarvoor reeds dank! Met vriendelijke groeten, Michaël

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering van bestelde materialen aan correcte prijzen. Heb echter nog geen factuur ontvangen. Als U deze nog kan bezorgen per email van order 5000013582

Top product,top prijs

Top product top prijs....

Weinig kwaliteit

Het papier is erg dun, is dan ook gauw beschadigd. Vergeleken met onze vorige papieren lamp is de kwaliteit beduidend minder. Wel een leuke lamp.

Niet bestellen hier

Na ruim 2 weken nog steeds geen levering. E-mail wordt door het bedrijf niet gelezen. Telefoontje dan maar. Lampen waren niet op voorraad, moesten besteld worden. Dat had ik eerder willen weten!! Staat dus niet op de webshop dat er geen voorraad van is. Ik heb om een creditnota gevraagd en na 2 dagen mijn aankoopbedrag terug gehad. Dat is dan wel weer netjes. Inmiddels heb ik dezelfde lampen van een ander bedrijf na 1 dag binnen en nog voordeliger ook. Scheelde €20 per lamp.

Helemaal goed.

Prima product en snelle levering.

super

Goed aan de afspraak gehouden met de levering. Wij zijn heel erg tevreden.

Correct en snel.

Correct en snel. Mooi product ( tuinstopcontact).

Geen track en trace mail ontvangen

Ik had n mail ontvangen dat lamp zou worden verzonden en zou mail ontvangen met track&trace. Omdat ik deze niet ontving gebeld naar klantenservice. Er werd mij verteld dat pakket was aangeboden maar er zou niemand thuis zijn geweest. Ik kon t pakket elders ophalen met t noemen van mijn achternaam. Bizar dat er geen kaartje in de brievenbus was gestopt met deze vermelding.

Ik heb nog geen ervaring, ik krijg geen antwoord via support.

Ik wacht op antwoord van support@..

Een prima snel geleverde lamp perfect

Over Lampenwebshop

Groot Assortiment Lampen en Verlichting op Lampenwebshop Lampenwebshop biedt u sinds 2008 een ruime keuze aan lampen en verlichting in een mix van verschillende stijlen: strak & modern, klassiek & landelijk, industrieel of juist eenvoudig. Dit is de kracht van Lampenwebshop welke haar lampen en verlichting zo bijzonder en veelzijdig maakt. Zo is Lampenwebshop niet alleen origineel en creatief maar bovenal betaalbaar. Bekijk ook eens onze Outlet waar alle laatste modellen, nieuw en in doos, voor spotprijzen worden aangeboden, met kortingen tot wel 70% !