Prima lamp

Geeft goed licht voor het doel waar ik hem vooŕ gekocht heb .

Perfecte service

De bestelling kwam beschadigd aan. Na reclamatie de andere dag nieuwe ontvangen.

Snelle levering.

Prima geregeld. Snelle levering.

Klein mooi spotje..precies wat mijn bedoeling was! Zeer tevreden.

Snelle levering.

Snelle levering, mooie lamp. Wel even 1 opmerking! De geadviseerde lamp die er in hoorde, blijkt absoluut niet goed te zijn. Te veel watt en mag dan ook niet in de lamp geplaatst worden. Bij hetzelfde model, andere kleur staat wel de juiste lamp erbij. Max 18w/ 28w als advies voor de lamp.

Helaas

Er ontbrak 1 onderdeel nl de ring om glas vast te draaien .

Geachte mevrouw Oldehove, Onder uw naam hebben wij geen bestelling. Zou u ons willen mailen met uw bestelnummer zodat wij uw vraag in behandeling kunnen nemen? Met vriendelijke groet, Lampenwebshop

Snelle levering en product volgens verwachting

Snelle levering en product volgens verwachting

Zeer snelle levering! Top!

prima lamp goed verpakt en volgens afspraak geleverd

prima lamp goed verpakt en volgens afspraak geleverd

het lampje is helemaal goed aan gekomen niets kapot

Prima webshop

Lamp snel in huis. Goede communicatie.

Was volledig in orde

Was volledig in orde

Mooi messing schilderijlampje. Geen aan-en uitschakelaar echter aan snoer

uitstekend

Wat ik dacht te bestellen heb ik ook in uitstekend ontvangen.

Levering ok

De levering was Oke alleen bleek het bestelde materiaal defect te zijn .heb mail gestuurd en wacht op antwoord voor retour

tot nu toe waardeloos!!!

begin vorige week bestelling geplaatst. Lampen zouden begin deze week verzonden worden. Nog niets vernomen, ook niet na een mail naar de Lampenwebshop. Is een cadeau voor Kerstmis. Op mijn account staat hetzelfde als vorige week. Geen prettig gevoel over deze bestelling. Slechte service en communicatie. We wachten af.

Niet goed

Ik heb melding gekregen dat mijn pakje bezorgd is. Maar er is geen koerier langs geweest, en heb niets ontvangen. Ik vraag me af waar mijn pakje gebleven is....

De lamp heb ik al eerder besteld. Zeer tevreden over. Daarom nog 1 besteld.

De lamp is alleen nog steeds niet in mijn bezit. Volgens DPD zou het pakket 25 december aankomen. Sinds vandaag staat er geen datum. Dus ik blijf nog even afwachten. :) ik ben benieuwd wanneer wel.....

Top product.!

Top verkoper

Binnen 1 dag geleverd met dpd precies op tijd met tijdslot binnen een uur ondanks deze drukke tijd. Product is prima.

Goede kwaliteit en prima service.

Probleemloos bestellen. Snelle levering en informatie. Dank U!

Helemaal tevreden van correct en snelle levering

Exact ontvangen wat besteld werd met een snelle levering. Aanrader !

Goeie service en kwaliteit.

Ben erg blij met mijn nieuwe lampen!

Snelste bezorging ooit

Binnen 24 uur binnen supersnel mooie lamp had nog wat bevestigings materiaal bij gekunt zodat hij makkelijke op te hangen was maar dochter blij ben ik ook blij

Bestelling vertraagd en geen communicatie

Ik heb meerdere keren achter mijn bestelling aangebeld en gemaild. Op mijn e-mails heb ik nooit reactie gekregen. Telefonisch contact was ook vaag. Geen excuses en geen duidelijkheid over de levering van mijn bestelling. Kortom, slechte communicatie en ik ga hier niet zo snel nog iets bestellen.

Over Lampenwebshop

Groot Assortiment Lampen en Verlichting op Lampenwebshop Lampenwebshop biedt u sinds 2008 een ruime keuze aan lampen en verlichting in een mix van verschillende stijlen: strak & modern, klassiek & landelijk, industrieel of juist eenvoudig. Dit is de kracht van Lampenwebshop welke haar lampen en verlichting zo bijzonder en veelzijdig maakt. Zo is Lampenwebshop niet alleen origineel en creatief maar bovenal betaalbaar. Bekijk ook eens onze Outlet waar alle laatste modellen, nieuw en in doos, voor spotprijzen worden aangeboden, met kortingen tot wel 70% !