Snelle bezorging, prachtige lamp

Voor ons zoontje een mooie hijskraan lamp gekocht voor in zijn kamertje. Hij was erg verdrietig dat hij niet mee mocht spelen. Vind de lamp helemaal geweldig dus!!

Snelle levering, prima lamp

Ondanks twijfels goede ervaring

Na het lezen van de recensies twijfelde ik of ik het aandurfde om te bestellen bij thelighthousexl.nl. Bovendien heeft deze webshop geen keurmerk. De lamp was echter veel voordeliger dan bij andere webshops. Voor de zekerheid daarom eerst gebeld. Man liet weten dat de lamp op voorraad was en dezelfde dag nog verstuurd zou worden. Hij vertelde dat hij de webshop thelighthousexl.nl weinig meer gebruikte. Via zijn andere webshop Lampenwebshop.nl bood hij dezelfde lamp voor dezelfde prijs aan en deze shop heeft wel een keurmerk. Uiteindelijk toch de gok gewaagd en bij Lampenwebshop.nl de lamp besteld en de volgende dag in goede staat ontvangen. Gezien de ervaringen van andere klanten zou ik wel altijd bellen voordat je bestelt om zeker te weten dat het artikel op voorraad is.

Bestelling nooit gekregen en support antwoord gewoon niet schandalig

Ik heb 2 wandlampen besteld 3 maand geleden. Ik heb tot vandaag nog niets ontvangen. Ik heb support gestuurd en ze hebben mij gezegd dat het in bestelling is. Ondertussen 2 maand verder. 2 maal een mail gestuurd over de status van mijn wandlampen maar ik krijg geen antwoord. Support is zeer slecht, jullie zijn gewaarschuwd!! Nu nog mijn 140 euro zien terug te krijgen.

Slecht

Na het plaatsten van mijn bestelling een week gewacht maar geen gehoor. Zowel via telefoon, e-mail en webshop onmogelijk om contact met ze te krijgen..

Fijne ervaring

Fijne website en snelle levering

Geen voorraad

Een buitenplaatje met stopcontacten besteld. Na een week niets ontvangen. Gebeld, het was nog in bestelling. Eind deze week komt het binnen. Twee weken later nog niets ontvangen. Ik had wel graag eerder geweten als jullie dingen te koop zetten op jullie site dat je ze dan eerst zelf nog moet bestellen. Hier ben ik niets mee.

Onbetrouwbaar

Misschien handig om ook op andere sites reviews te raadplegen. Wacht al 2 1/2 week op een lamp die direct leverbaar zou zijn. Slechte communicatie

betrouwbare website

klantvriendelijk

Snelle levering van kwaliteitsvol product tegen eerlijke prijs

Snelle en duidelijke info toen iets niet compleet was.

Ik kocht een lichtsnoer voor buiten, maar miste 2x 2 onderdelen. De koop ging via bol, maar ik nam contact op met jullie klantenservice. Binnen een half uur had ik reactie. Ik stuurde mijn pakje terug en had 3 dagen later een nieuw lichtsnoer. Super service.

Super service!

Zeer vlotte levering.

Goede en snelle service

Zeer tevreden over de snelheid waarmee mijn bestelling is afgehandeld

Mooi product voor OK prijs

De levering verliep zoals afgesproken en het product is zoals de foto toonde.

Product was stuk. Krijg een nieuwe maar wanneer en hoe zegt men niet

Het product was stuk bij aankomst. E-mail gestuurd...nog geen antwoord. Gebeld..krijg nieuw product maar hoe en wanneer is een raadsel. nog niets gehoord

Product als beschreven

Zeer snelle verzending

Snel en juist product!

Product zoals gevraagd met penaarding. 1,5 dag na bestelling thuis geleverd.

Alles zoals het moet

Correcte bestelling en levering. Mooie promo.

De bestelling en leveringstermijn verliep heel vlot. Spijtig dat het product aan de straatkant, bij de voordeur werd achter gelaten. Iedereen kon het meenemen.!!!!

Snelle afhandeling

Snelle bezorging en netjes op de hoogte gehouden van bezorgstatus.

Goed en snel!!

Topmateriaal en correct geleverd!

Aanrader!

Over Lampenwebshop

Groot Assortiment Lampen en Verlichting op Lampenwebshop Lampenwebshop biedt u sinds 2008 een ruime keuze aan lampen en verlichting in een mix van verschillende stijlen: strak & modern, klassiek & landelijk, industrieel of juist eenvoudig. Dit is de kracht van Lampenwebshop welke haar lampen en verlichting zo bijzonder en veelzijdig maakt. Zo is Lampenwebshop niet alleen origineel en creatief maar bovenal betaalbaar. Bekijk ook eens onze Outlet waar alle laatste modellen, nieuw en in doos, voor spotprijzen worden aangeboden, met kortingen tot wel 70% !