Beste lampenwebshop medewerker, bij gebruik van jullie website had ik vorige week een bestelling met referentie 5000013568. Ik heb dit toen verkeerd ingevuld en leveringsadres en facturatie adres omgewisseld. Kunnen jullie dit aanpassen zodat de facturatie gegevens op mijn naam/bedrijf staan? Michaël Van Geert Suikerstraat 31 9260 Schellebelle +32485/61.13.08 BE0598.744.376 Waarvoor reeds dank! Met vriendelijke groeten, Michaël

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering van bestelde materialen aan correcte prijzen. Heb echter nog geen factuur ontvangen. Als U deze nog kan bezorgen per email van order 5000013582

Top product,top prijs

Top product top prijs....

Weinig kwaliteit

Het papier is erg dun, is dan ook gauw beschadigd. Vergeleken met onze vorige papieren lamp is de kwaliteit beduidend minder. Wel een leuke lamp.

Niet bestellen hier

Na ruim 2 weken nog steeds geen levering. E-mail wordt door het bedrijf niet gelezen. Telefoontje dan maar. Lampen waren niet op voorraad, moesten besteld worden. Dat had ik eerder willen weten!! Staat dus niet op de webshop dat er geen voorraad van is. Ik heb om een creditnota gevraagd en na 2 dagen mijn aankoopbedrag terug gehad. Dat is dan wel weer netjes. Inmiddels heb ik dezelfde lampen van een ander bedrijf na 1 dag binnen en nog voordeliger ook. Scheelde €20 per lamp.

Helemaal goed.

Prima product en snelle levering.

super

Goed aan de afspraak gehouden met de levering. Wij zijn heel erg tevreden.

Correct en snel.

Correct en snel. Mooi product ( tuinstopcontact).

Geen track en trace mail ontvangen

Ik had n mail ontvangen dat lamp zou worden verzonden en zou mail ontvangen met track&trace. Omdat ik deze niet ontving gebeld naar klantenservice. Er werd mij verteld dat pakket was aangeboden maar er zou niemand thuis zijn geweest. Ik kon t pakket elders ophalen met t noemen van mijn achternaam. Bizar dat er geen kaartje in de brievenbus was gestopt met deze vermelding.

Ik heb nog geen ervaring, ik krijg geen antwoord via support.

Ik wacht op antwoord van support@..

Een prima snel geleverde lamp perfect

Vlot

Alles verliep vlot

Weinig respons op klacht

Een kapotte buiten lamp ontvangen. Na gebeld te hebben een erg onvriendelijke man aan de lijn gehad die zei dat we foto via mail konden sturen en dan word er nieuw glaasje opgestuurd. Helaas beantwoorden deze mensen maar 1x in 1 a 2 weken hun mail, dus zit ik nu nog steeds op mn glaasje te wachten. Erg irritant dit en ze reageren ook nergens meer op. Ik wacht t nog 1 weekje af, want ik ga hier toch echt werk van maken. Voor mij iig nooit geen bestelling meer hier.

Prima service snelle levering

Ben zeer tevreden over het product mooie lampjes.

Led lamp is een plaatje in de douche.

Kon niet beter! Perfect verzorgd!

Snelle levering lamp was precies als in de beschrijving stond aangegeven.

Prima verpakt en verstuurd maar geen stekker

Als er nou ergens op de bestelpagina vermeld stond dat er geen stekker bijgeleverd werd, hadden we daar rekening mee kunnen houden.

Gewoon goed.

Alles klopte en liep gesmeerd.

Zelfs een mutatie net voor verzending werd gehonoreerd!

Mensen die goed kunnen luisteren en meedenken. Kortom wanneer ik meer verlichting zoek is de Lampenshop Veenendaal mijn partner.

top

top

Nooit meer

Heb op 14 februari een bestelling geplaatst. Kreeg vrij snel een bericht dat het met 2/3 weken vertraagd zou worden. Dat kan. Vond ik ook netjes dat ik hierover een mail kreeg. Heb nu ondertussen 2x gemaild waar mijn bestelling blijft en krijg nul reactie hier op. Dus nee, hier nooit meer!

Ik ben te vreden.

goede prijs kwalitijt

Supersnelle levering!

Snelle levering en goed verpakt

Kazemat 21 3905 NR Veenendaal

Over Lampenwebshop

Groot Assortiment Lampen en Verlichting op Lampenwebshop Lampenwebshop biedt u sinds 2008 een ruime keuze aan lampen en verlichting in een mix van verschillende stijlen: strak & modern, klassiek & landelijk, industrieel of juist eenvoudig. Dit is de kracht van Lampenwebshop welke haar lampen en verlichting zo bijzonder en veelzijdig maakt. Zo is Lampenwebshop niet alleen origineel en creatief maar bovenal betaalbaar. Bekijk ook eens onze Outlet waar alle laatste modellen, nieuw en in doos, voor spotprijzen worden aangeboden, met kortingen tot wel 70% !