Vlotte service.

Snelle en verzorgde levering.

Mijn mails worden genegeerd

Op 19 februari een lamp besteld, na 2 weken niks gehoord te hebben gemaild hoe het zat met de status van bestelling. Enkele dagen later krijg ik een mail dat ik nog 9 a 10 weken op de lamp kan wachten. Hierop gereageerd dat ik in dat geval wil annuleren maar dat is morgen ook alweer week geleden en krijg wederom geen reactie op mijn mail.

Leuke lamp. Snel bezorgd.

Prima lamp, snelle service

Alleen een langer touwtje aan de lamp gemaakt, maar dat komt door de plaats waar hij nu hangt.

Prima......voor herhaling vatbaar

Alles prima gegaan

heel goed

levering zoals beloofd...goed verpakt

Goed snelle levering

Mooi lamp

Goed en netjes geleverd

Slechte levering

Afgelopen zaterdag zou het pakket thuis bezorgd worden. Ik was thuis maar kreeg een melding dat ze me helaas niet thuis hadden getroffen en dat het pakket nu op weg was naar een verzamelpunt..waarschijnlijk de Gulf op de Kwikstaartlaan in Zeist. Daar ben ik zondag en gisteren geweest maar er is nog steeds niets bezorgd. Dus dit duurt idioot lang

Goede afhandeling

Materiaal voldoet aan verwachtingen

Netjes en snelle levering

Mooie lamp voor weinig geld

Weinig initiatief van de kant van de lampenwebshop als het om schade gaat

2 bamboe planfondlampjes gekocht, levering ging vlot. 1 lampje had een aantal breukjes in de bamboebandjes. Na telefonisch overleg foto opgestuurd en aangegeven dat ik graag een schade vrij lampje ontvang. Na telefonisch herinneren werd gereageerd met "Wenst u het product te retourneren? Helaas is het niet mogelijk deze te vervangen. De lamp is momenteel uitverkocht en wordt weer begin mei weer in voorraad verwacht." Ik ben nog in afwachting van mijn vraag van 5 februari hoe zeker ik ervan mag zijn dat de retourkosten, die ik dan moet maken, dan worden vergoed worden. Ik had wel een vlottere afhandeling en meer meedenken in een goede oplossing verwacht.

Supersnel!

Binnen 24 uur keurig netjes afgeleverd!

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Snel en niet duur. Goede kwaliteit artikelen.

Goede service en oplettendheid!

Fijn contact en snelle levering

Altijd spannend nieuwe webhop

Snelle bezorging (ondanks corona) en mooie producten. Goed verpakt. Kortom tevreden

Uitstekende service en snelle levering!

Heel goed!

Prima prijs-kwaliteit verhouding, vlotte levering

Ruim assortiment in elke prijsklasse

Mooie lamp, snel geleverd

Lamp is net zo mooi als de afbeelding. Snelle levering.

Goed en tijd geleverd

Snelle levering en goed ingepakt

Alles prima!

GEWELDIG!

Heel snelle levering en het product was net zoals mijn verwachtingen. Heel mooi afgewerkt en past perfect in mijn badkamer. Ik raad Lampenwebshop zeker aan. Prijs kwaliteit, hele goede verhouding!

Mooie lampen en snel geleverd

Heel tevreden over de vlotte leverkng

Kazemat 21

3905 NR Veenendaal

Over Lampenwebshop

Groot Assortiment Lampen en Verlichting op Lampenwebshop Lampenwebshop biedt u sinds 2008 een ruime keuze aan lampen en verlichting in een mix van verschillende stijlen: strak & modern, klassiek & landelijk, industrieel of juist eenvoudig. Dit is de kracht van Lampenwebshop welke haar lampen en verlichting zo bijzonder en veelzijdig maakt. Zo is Lampenwebshop niet alleen origineel en creatief maar bovenal betaalbaar. Bekijk ook eens onze Outlet waar alle laatste modellen, nieuw en in doos, voor spotprijzen worden aangeboden, met kortingen tot wel 70% !